Critter nation

Plaats hier links naar leuke webshops, show je nieuwe aanwinsten qua rattenspullen en stofjes voor hangmatjes, enz!
Dit subforum is leesbaar voor gasten.
Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Critter nation

Berichtdoor Hylke » do 07 feb 2013, 11:16

Weet iemand toevallig nog plaatsen (online webshops?) waar de critter nations verkocht worden aan mooie prijzen? Want fretten.nl heeft hem niet meer :nee:
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Noor
Engeltje
Geboortejaar: 1988

Re: Critter nation

Berichtdoor Noor » do 07 feb 2013, 12:02

Ik vermoed dat er een probleem is met de levering, want pets-dream had ze ook altijd maar nu niet meer.
Ik zou fretten.nl even mailen en vragen of ze ze weer binnen krijgen en zo ja, wanneer.
Afbeelding

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » do 07 feb 2013, 12:04

Ik heb al gemaild, maar het zou nog een aantal maanden duren :nopom: Nuja, misschien dan toch opnieuw een rs..
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » do 07 feb 2013, 12:05

Ja dat is wel eens vaker geweest, ik geloof omdat Midwest uit de VS moet komen. Je kunt pets-dream mailen of ze er toevallig nog eentje op voorraad hebben, die adverteren er ook altijd mee op MP.
Afbeelding

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » do 07 feb 2013, 12:11

Ik zal hun meteen eens mailen ^^
Afbeelding

Pets-Dream
Garnaaltje

Berichtdoor Pets-Dream » di 19 feb 2013, 00:03

Hallo allemaal

Ik zag jullie berichtjes ivm de zoektocht naar de Midwestkooien en moet jullie inderdaad berichten dat deze voorlopig niet leverbaar zullen zijn.
Ik heb nauw contact met de importeur en zal tijdig op de site aangeven wanneer ze weer worden binnenverwacht.
Maar inderdaad zal hier nog wel enkele maanden overheen gaan.

Mocht er voldoende aanvraag zijn, kunnen wij wel bekijken of we ze op een snellere manier kunnen krijgen.

Met vriendelijke groeten

Bianca van den Reek

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » wo 20 feb 2013, 11:12

Ik las het inderdaad ook via de Frettenstichting al, dat er problemen zijn met levering van Midwest. Aardig dat je het hier even komt melden :)
Afbeelding

Terug naar “Shop-till-you-plop”