Negatieve en positieve reviews van winkels

Plaats hier links naar leuke webshops, show je nieuwe aanwinsten qua rattenspullen en stofjes voor hangmatjes, enz!
Dit subforum is leesbaar voor gasten.
Denise
Opvang
Ratten: 20
Geboortejaar: 0

Negatieve en positieve reviews van winkels

Berichtdoor Denise » za 04 mei 2013, 18:39

xbeyondx schreef:oke fout van mij, kreeg een pbtje op het andere forum dat ik toen voor 50 euro had besteld en dus geen verzendkosten heb betaald. ik dacht zelf dat ik nog onder de 50 zat maar was niet zo.

Jammer dat Casper dan wel eerst uitgebreid zwart gemaakt wordt en dat achteraf je verhaal helemaal niet klopt.
Ook frappant dat leden wel gelijk reageren als iemand (onterecht) negatief commentaar post, maar als blijkt dat diegene ernaast zit en het rectificeert, niemand daar dan weer op reageert terwijl ze wel online zijn geweest.

Ik lees nog wel meer verhalen hier die niet kloppen, maar dat gebeurt nu eenmaal als die verhalen maar van één kant komen.
Makkelijk om iemand zwart te maken met "feiten" die verzonnen zijn.
En ik ga geen namen of gebeurtenissen noemen uit dit topic (heb ook lang niet alles gelezen), want ik heb helemaal geen behoefte in een discussie en ik werk ook niet bij Casper, maar het valt mij wel behoorlijk op hier. :x

Gesplitst uit Casper dierenspeciaalzaak topic - Sithy
Afbeelding

Sithy
Tech Admin
Ratten: 3m
Geboortejaar: 1989

Re: De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Berichtdoor Sithy » za 04 mei 2013, 18:55

Volgens mij staan er ook genoeg positieve verhalen hier, hoor. Maar als mensen niet tevreden zijn mogen ze dat ook gerust zeggen. Waarbij een rectificatie als bovenstaand ook zeer gewenst is. *Ik* vind het qua klantvriendelijkheid heel fout om te zeggen dat iets "zo hoort" als er gewoon verkeerd voer is geleverd. Als ik zoiets tegen een klant zou zeggen werd ik rap ontslagen. Je gaat altijd serieus met klachten om, ongeacht of de klacht terecht is of niet!

Dat doet niks af aan verder goede ervaringen. Ik zeg het daarnaast ook niet om zwart te maken, beetje jammer dat het zo wordt gezegd! Mensen delen hier gewoon hun positieve en negatieve ervaringen en dat heeft niks met zwart maken te maken. Ilona maakt pets-dream toch ook niet zwart? Ze deelt een negatieve ervaring, dat is juist prettig om naast bijv. mijn positieve ervaring te houden zodat mensen zelf een idee kunnen krijgen of ze er willen bestellen. (En geeft aan dat het ook bij pets-dream aan de klantvriendelijkheid kan schorten, overigens!) Heeft niks met zwart maken te maken, Ilona heeft een rotte ervaring en dat is gewoon irritant. Klaar.

Desalniettemin, check wel even je feiten voor je post. Ik vind het netjes dat er een rectificatie is gepost. Maar liever check je van tevoren even. Dit wil ik ook in het algemeen even aanstippen, maar ik vind dat ook de negatieve ervaringen over het algemeen eigenlijk heel netjes worden gepost.

De too long, didn't read versie: Ga door met het onderbouwd posten van zowel positieve als negatieve ervaringen. Dat heeft mijns inziens niks met zwart maken te maken, wel met het geven van je mening. Een negatieve ervaring delen is niet hetzelfde als "uitgebreid zwartmaken" in een heel topic. Verzonnen feiten...ik ga geen discussie aan of ikzelf (of een ander) liegt of niet. Het zegt al genoeg dat ik het uberhaupt zou moeten doen, nietwaar?

Dit lijkt me voldoende over onze blik op negatieve en positieve reviews op piRats. Indien men meer discussie wenst zal ik vanaf Denise's posts splitsen naar een algemeen topic, mocht iemand dan even wat posts kwijt zijn dan ben ik daar mee bezig/heb ik een foutje gemaakt :clown:
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

raz
Volwassen rat
Ratten: 2vc
Geboortejaar: 1986

Berichtdoor raz » za 04 mei 2013, 19:05

Ik denk dat je op alle fora wel dingen tegenkomt die niet kloppen. Het blijven mensen en het blijft subjectief. Soms kun je alleen maar iemand er op wijzen als iets niet klopt. ;)
En als er iets mis is met een bestelling mag je er best over klagen, vind ik. Het is netjes als iets gerectificeerd wordt. Maar mijn prioriteit zou ook niet zijn om gelijk op alle fora dat te gaan doen, dat is mens eigen. Als het goed gaat, is het geen nieuws, als het fout gaat wel.

Ik ben wel benieuwd of alles goed opgelost gaat worden wat betreft de klachten bij Caspers.
Afbeelding

Linda
Alfarat
Ratten: 4M 1C
Geboortejaar: 1991

Berichtdoor Linda » za 04 mei 2013, 19:38

Zwartmaken? Negatieve ervaringen mogen gewoon gedeeld worden lijkt me, anders moet dat maar in de forumregels komen te staan. Ik zeg gewoon eerlijk wat er is gebeurd, en hoe ze met mijn klacht en andere mailtjes omgaan is gewoon niet netjes. Alles behalve klantvriendelijk... Maar er zijn vast ook genoeg mensen die alleen maar positieve ervaringen hebben met Casper, maar ik ben er wel klaar mee. En ja, dat mensen onjuiste negatieve ervaringen gaan delen is niet netjes, maar ze geeft tenminste een rectificatie. Daar hoeft toch ook niet op gereageerd te worden?

Als het goed is krijg ik maandag mijn nieuwe zak voer. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen met het terugbetalen van mijn gemaakte verzendkosten.

Denise schreef:Ik lees nog wel meer verhalen hier die niet kloppen, maar dat gebeurt nu eenmaal als die verhalen maar van één kant komen.
Makkelijk om iemand zwart te maken met "feiten" die verzonnen zijn.
En ik ga geen namen of gebeurtenissen noemen uit dit topic (heb ook lang niet alles gelezen), want ik heb helemaal geen behoefte in een discussie en ik werk ook niet bij Casper, maar het valt mij wel behoorlijk op hier. :x

Misschien lees ik het verkeerd, maar begrijp ik het goed dat Casper jou klantinformatie doorspeelt? :nopom:
Afbeelding

Sithy
Tech Admin

Re: Negatieve en positieve reviews van winkels

Berichtdoor Sithy » za 04 mei 2013, 19:52

Ik denk dat Denise bedoelt dat zij andere dingen heeft gehoord over de kwesties waar klachten over kwamen en dat dat eenzijdig is ;) Klantgegevens doorspelen lijkt me absoluut niet aan de orde. Mag ook niet overigens, lijkt me niet dat Casper zich inlaat met iets wat zwaar tegen de wet is.

Dat is in mijn ogen een puntje voor Casper zelf en komt in mijn ogen ook weer neer op hoe je met klachten omgaat. Natuurlijk is niet elke klacht gegrond. Maar in plaats van in te gaan op dingen als "zwart maken" e.d. kan je het beter omdraaien: benoem de klacht en geef ook aan dat het vervelend is voor de klant. Over the top? Misschien. Maar iets afwimpelen is nooit een goed idee. Mensen zullen toch een stuk positiever zijn als ze het gevoel hebben dat hun klacht serieus wordt genomen. En dat zit hem toch echt in de kleine dingetjes als een reactie op een klant die aangeeft dat het voer niet goed lijkt te zijn. Hoe lullig en mierenvrijerig dat ook mag lijken.

Het is daarnaast ook des mens om pas iets op te schrijven als het irritatie opwekt. Geeft niks, doen we allemaal, moet je als winkel ook mee leren omgaan.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Denise
Opvang

Berichtdoor Denise » za 04 mei 2013, 19:56

Dat lees je inderdaad verkeerd, ik heb dat nergens gesuggereerd en dat is ook niet zo.

Negatieve ervaringen mogen altijd gedeeld worden en daar heb ik het ook niet over gehad, het gaat erom dat er van te voren al dingen gesuggereerd worden, terwijl nog geen eens zeker is dát het gaat gebeuren. Of in het geval van beyond dat ze iets post, maar dat helemaal niet waar blijkt te zijn. Daar springen een hoop mensen gelijk bovenop, maar als dat niet klopt dan is het een heel klein zinnetje en verder niets.

Het gaat er dus niet om dat negatieve ervaringen niet gedeeld mogen worden, het gaat erom dat het wel eerlijk en objectief moet gebeuren.
Afbeelding

Sithy
Tech Admin

Berichtdoor Sithy » za 04 mei 2013, 20:13

Dan zou ik wel willen weten waar jij het -- minus beyondx haar post -- niet eerlijk vond of waar je het gevoel hebt dat er van tevoren iets gesuggereerd wordt. Niet om te stoken, maar ik meen het serieus.

Ik denk namelijk dat we allebei iets anders lezen -- ik lees dingen als "de vorige keer had ik xyz, hopelijk doen ze dat niet weer". Ben wel benieuwd waar het verschil in optiek dan ligt, want ik wil er wel op letten dat alle reviews tenminste onderbouwd zijn :) (Objectief is mij een te vage term, dat lukt je in dit soort situaties gewoon niet, maar misschien zie ik dat te somber in.)
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Linda
Alfarat

Berichtdoor Linda » za 04 mei 2013, 20:34

Maar Denise, je zegt zelf dat je dingen in het topic leest die niet waar zijn. Daarom vroeg ik mij af of en hoe jij dan kan weten dat het niet klopt als iemand beweert dat er iets fout is gegaan in de bestelling?
Afbeelding

Sann
Engeltje
Ratten: 0
Geboortejaar: 1990

Berichtdoor Sann » za 04 mei 2013, 21:47

Getsie, ik krijg bijna het gevoel dat we nu straks op dit forum ook niks meer mogen zeggen omdat er dan vast wel iemand is die op z'n tenen getrapt is daardoor?! :nopom:
Ik vond het juist zo fijn dat dat op dit forum niet steeds aan de hand was, hier kon je tot nu toe eigenlijk wel redelijk vrijuit zeggen wat je vond zonder dat iemand het gelijk ''zwartmakerij'' vond.

Komop zeg, Casper is een winkel hoor, die moet toch wel een beetje bestand zijn tegen kritiek van klanten. :?: Je moest eens weten wat voor een gezeik ik elke dag te horen krijg (ik werk bij de klantenservice van een supermarkt), dat is soms irritant, maar ik zou echt nóóit tegen een klant zeggen dat het onterecht is of dat het gewoon zo hoort en daarmee klaar.
Op die manier vraag je er gewoon om dat je klanten ontevreden worden over de service die je levert, en dat levert dan weer een héleboel negatieve verhalen op, en het is toch wel algemeen bekend dat wij Nederlanders graag klagen en negatieve ervaringen vertellen we nou eenmaal graag door. Wij krijgen trainingen op het werk, en in één van die trainingen heb ik ook een keer geleerd dat je als winkel maar 3 keer iets ''fout'' hoeft te doen (dat kan zijn onvriendelijk doen tegen de klant, een fout op de bon, dat soort dingen) en de klant komt nooit meer terug, dus ik denk écht dat Casper er verstandig aan zou doen om iets meer te letten op de klantvriendelijkheid/service die zij verlenen.

Het hoeft niet van mij hoor, maar ik lees zo hier en daar al van mensen dat ze er nooit meer willen bestellen, en als ze zo doorgaan komen daar echt nog wel wat mensen bij. Heeft niks met zwartmakerij te maken, maar als ik ergens voor betaal wil ik ook gewoon dat het klopt, en als het (in mijn ogen) niet klopt verwacht ik op z'n minst dat er serieus word omgesprongen met mijn klacht. Als dat niet gebeurd geef ik gewoon geen cent meer uit aan die winkel, logisch toch?! Niks zwartmakerij, dit is gewoon hoe het werkt met winkels en klanten..
Jammer dat er weer meteen van alles achter word gezocht, alsof wij met z'n allen niks beters te doen hebben dan Casper (en de mensen die er werken of belangen hebben bij die winkel) ''zwart te maken''.. :roll:

Zo, dat moest er éven uit, mijn excuses als ik hiermee iemand voor het hoofd heb gestoten :gniffel: /Irritatiemodusuit :clown:
Afbeelding

Sann
Engeltje

Berichtdoor Sann » za 04 mei 2013, 21:50

Oh, nog één dingetje.. de slogan van Dieza.nl vind ik echt héél goed gevonden. Onderaan elk mailtje wat ik van ze krijg staat dit:

'' Bent u tevreden , zeg het anderen,
Bent u ontevreden, zeg het ons.''

Zo kan het ook. :mrgreen:
Afbeelding

Linda
Alfarat

Berichtdoor Linda » za 04 mei 2013, 22:07

Ik ben het helemaal met je eens Sanne :ja:
Afbeelding

Noor
Engeltje
Geboortejaar: 1988

Berichtdoor Noor » za 04 mei 2013, 23:24

Ik ook!

En zeker van die zinnen als (ik citeer) "Ik lees nog wel meer verhalen hier die niet kloppen" en dan vervolgens niet zeggen hoe of wat. Dat slaat natuurlijk nergens op.

Nee, gelukkig is dit forum toegankelijk voor wat je wil zeggen :ja: Positieve én negatieve ervaringen.

En ik heb ook verschillende malen in het topic over Casper genoemd dat ik de laatste paar bestellingen dik tevreden ben.
Afbeelding

Sithy
Tech Admin

Berichtdoor Sithy » zo 05 mei 2013, 06:57

Ik wil juist dat we de huidige trend voortzetten, ik (en het gehele modteam ;)) vind dat we het prima doen maar ik wil natuurlijk wel dat reviews in een prettige sfeer blijven bestaan. Daarbij hoeft echt niet alles bloemetjes en vogelgezang te zijn maar wel onderbouwd. Ik meende alleen dat dit eigenlijk prima ging. Daarom herhaal ik nogmaals het verzoek om voorbeelden van zwartmakerij en verkeerde feiten/aannames.

edit: Verduidelijking, ik heb dit gesplitst om het topic over Casper zelf gewoon een ervaring/review topic te houden. Ik heb geen zin in ruzie of wat dan ook en was ook geheel niet van plan het beleid aan te passen, maar ik vind het een onderzoekje/discussie waard en wil daarom graag weten waar mensen precies de zwartmakerij lezen. Gezien de post moet dat toch een redelijk aantal keer gebeurt zijn.

Mod-modus uit, mijn persoonlijke mening, ik ben het helemaal eens met Sanne. Als ik op een dergelijke manier met klachten omging kon ik echt meteen vertrekken. Niet omdat klanten altijd per se gelijk hebben ("ik heb deze app voor mijn iPod gekocht maar eigenlijk kunnen er geen apps op en dat is jullie schuld" :roll: ) maar omdat elke klacht serieus hoort te worden genomen. Dus niet "dan had u maar een iPoud Touch moeten kopen, dit hoort zo met gewone iPods" maar "wat vervelend dat u nu een applicatie hebt gekocht waar u niets aan hebt, ik heb de factuur ongedaan gemaakt".

Met mensen en klachten omgaan is toch een belangrijk onderdeel van het hebben van een winkel. Als je alles als zwartmakerij, roddelen of wat dan ook afdoet zit er toch iets verkeerd. Ik heb daarnaast overigens ook wel wat beters te doen dan me druk te maken over wie er nu weer tegen wie is in de rattenwereld.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Suzanne
Omarat
Ratten: 8 m
Geboortejaar: 1981

Berichtdoor Suzanne » zo 05 mei 2013, 07:24

Ik ben het eens met Sanne, een negatieve ervaring delen - in mijn ogen vrij normaal en denk dat iedereen dat weleens doet - is niet meteen zwartmaken. Heb de berichten in het andere topic ook absoluut niet zo gelezen.

Persoonlijk heb ik alleen nog maar positieve ervaringen gehad en dat zeg ik ook, als ik een negatieve ervaring krijg in de toekomst meld ik dat ook, zou niet weten waarom niet. Op mijn werk krijgen we ook weleens negatieve respons van klanten en daar springen we nooit licht mee om, daar raak je klanten mee kwijt en negatieve reclame gaat nou eenmaal sneller rond dan positieve.
Groetjes Suzanne
Afbeelding

Sann
Engeltje

Berichtdoor Sann » zo 05 mei 2013, 08:11

@sithy: ik snap m, ben eigenlijk zelf ook wel benieuwd, aangezien ik de reviews die geplaatst zijn ook totaal niet als zwartmakerij heb opgevat. Daarbij heb ik zelf ook steeds aangegeven (ook op het forum van ratten.nl) dat ik zelf nog geen negatieve ervaringen heb gehad, en met mij meerdere mensen, dus het is ook helemaal niet alleen maar "gezeur". Dus, inderdaad, voorbeelden zouden wel handig zijn in dit geval.
Afbeelding

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » zo 05 mei 2013, 08:18

Er wordt op zowel dit forum als op rattenforum geklaagd over Casper hoor. Zou toch denken dat de fout bij hun ligt En Niet bij de mensen op dit forum. Als zij klantvriendelijk waren en hun best deden klanten tevreden te houden, zodat mensen niet hoeven te klagen. Oorzaak - gevolg, lijkt mij

misschien Idee om alle klachten even Aan casper te laten lezen. Als jij klantenbestand niet kent, weet je dus Helemaal niet of verhalen kloppen ja of nee. Daar kan jij dus ook niet over oordelen. Wellicht is Casper zich heel niet bewust van alle negatieve ervaringen van klanten (weet niet of Mieke dat meldt natuurlijk) en misschien willen ze dit wel graag weten om de klantvriendelijkheid te verbeteren.
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » zo 05 mei 2013, 09:12

Het is toch niet Denise haar taak om klachten door te spelen? Die leg je als klant bij een winkel neer. Zij heeft niets met (het beleid van) Casper van doen. Ik ben er in ieder geval niet van gediend dat een onbekende die toevalig een internetforum runt waar een webshop weleens wat wil sponsoren mijn klachten gaat doorspelen :)

Verder ben ik inderdaad benieuwd naar wat Carleen zegt, welke zwartmakerij het om gaat. En wat voor een verhalen hier nog wel niet meer rondgaan waar niks van klopt.
Afbeelding

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » zo 05 mei 2013, 09:34

Ik ben het helemaal met je eens hoor Noor! Maar mijn idee was meer, als je jezelf er dan toch jezelf erin wil betrekken, dan kan dat ook door Casper in te lichten, ipv mensen aan te spreken over het feit dat ze klachten posten op een forum. :) Maar in principe is het heel Denise's zaak niet inderdaad.
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

raz
Volwassen rat
Ratten: 2vc
Geboortejaar: 1986

Berichtdoor raz » zo 05 mei 2013, 09:41

Jeetje wat een hele discussie is dit geworden. :O
Ik denk dat Denise's woordkeuze en reactie erg ongelukkig is.
En inderdaad je moet zoiets wel onderbouwen, dat ben ik met jullie eens.
Misschien dat Denise weer reageerde op wat ik postte na Liens.Venten, of op haar post zelf die wat te scherp was.

Ik vind dit juist een leuk forum waar ik juist niet echt dat moddergooien tegen kwam. :ja:
Afbeelding

Sithy
Tech Admin

Berichtdoor Sithy » zo 05 mei 2013, 11:56

Moddergooien is mijns inziens ook niet de bedoeling en daar letten we echt wel op ;) Ik heb zelf ook vele goede ervaringen met Casper -- en nog steeds ook wel trouwens, heel unieke hondenspeeltjes he :) Daar gaat het me dus niet zozeer om. Het gaat mij erom dat wordt gezegd dat er dingen worden gezegd die niet waar zijn en dat ik daar graag voorbeelden van wil zien. Juist omdat wij een open sfeer willen houden waarin dit soort dingen gezegd mogen worden -- maar dan wel onderbouwd, alstublieft.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » zo 05 mei 2013, 12:02

Momenteel heb ik buikgriep dus even niet veel activiteit van mij kant, maar ik wou toch even hierop reageren.

Linda schreef:Zwartmaken? Negatieve ervaringen mogen gewoon gedeeld worden lijkt me, anders moet dat maar in de forumregels komen te staan.

Sann schreef:Getsie, ik krijg bijna het gevoel dat we nu straks op dit forum ook niks meer mogen zeggen omdat er dan vast wel iemand is die op z'n tenen getrapt is daardoor?! :nopom:

Over mijn lijk. :clown: Dit forum is juist opgestart met de bedoeling dat bijna alles vrij gezegd mag worden. Natuurlijk zijn er bepaalde grenzen en deze staan ook in de forumregels aangegeven, maar het geven van een mening over een winkel mag en zal ook altijd mogen. Overigens zal dat nooit objectief zijn want een mening is per definitie subjectief, maar dat terzijde.Liegen en bedriegen wordt natuurlijk niet op prijs gesteld, maar we gaan er van uit dat mensen eerlijk over hun ervaringen posten. Vergissingen zoals die van xbeyondx kunnen voor komen en het is fijn als deze rechtgezet worden, zo niet dan nog heeft een goede winkel daar vrij weinig van te 'vrezen' lijkt me.

Zo, en nu ga ik weer liggen. :P
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Suzanne
Omarat
Ratten: 8 m
Geboortejaar: 1981

Berichtdoor Suzanne » zo 05 mei 2013, 12:04

Beterschap!
Groetjes Suzanne
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » vr 10 mei 2013, 14:48

Blijkbaar is het toch lastig om voorbeelden te vinden :clown:
Afbeelding

Sithy
Tech Admin

Berichtdoor Sithy » vr 10 mei 2013, 15:58

Beetje jammer want ik wil er oprecht iets aan doen als het echt zo blijkt te zijn, juist omdat we graag willen dat het negatieve ook benoemd kan en mag worden.

Topic is natuurlijk niet voor niks gesplitst dus ik zal deze open laten en wachten op voorbeelden ;) Ondertussen lijkt het me heel prima als iedereen gewoon op de oude voet doorgaat, ons (als moderators) is daarin niks negatiefs opgevallen.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Denise
Opvang

Berichtdoor Denise » zo 12 mei 2013, 22:14

Noor schreef:Blijkbaar is het toch lastig om voorbeelden te vinden :clown:

Ik was dit topic helemaal vergeten, excuses hiervoor, ik heb ook aangegeven dat ik geen discussie wil aangaan hier, ik heb daar helaas ook de tijd niet voor.
Ik heb er ook niet om gevraagd dat mijn opmerking gesplitst werd, er worden zo vaak opmerkingen gemaakt en dan wordt er ook niet gesplitst.
Dit topic is gestart om het over negatieve en positieve reviews van winkels te hebben, maar het had net zo goed in Casper door kunnen gaan, want ergens anders gaat het niet over. ;)

Ik heb niet gezegd dat andere verhalen die niet kloppen over bestellingen gaan. Er staat in het Casper topic bv. een verhaal wat iemand heeft gepost wat ik ook met haar via PM heb besproken en wat niet waar bleek te zijn. Ze weet dat zelf ook, want we hebben dat zelfs via de telefoon besproken. Alleen wordt dat dan weer niet verteld en dat vind ik dan best wel jammer.
Ik ga geen namen noemen en ook als deze persoon er zelf mee komt ga ik het er niet over hebben. Ik zet geen PM verkeer neer en ga geen persoonlijke gesprekken op een forum zetten. :nope:

Ik begrijp dat een aantal nieuwsgierig zijn naar verhalen, maar ik zit op Ratten.nl en heb daar al geen tijd om de helft te lezen, laat staan hier. Als je zelf een topic start dan hoor je dat af te maken, maar dat is nu niet het geval.

Noor schreef:Het is toch niet Denise haar taak om klachten door te spelen? Die leg je als klant bij een winkel neer. Zij heeft niets met (het beleid van) Casper van doen. Ik ben er in ieder geval niet van gediend dat een onbekende die toevalig een internetforum runt waar een webshop weleens wat wil sponsoren mijn klachten gaat doorspelen :)

Inderdaad. Ik werk niet voor Casper. Ik kan mij heel goed voorstellen dat jij er niet van gediend bent dat ik jouw klachten hier zou doorspelen, net zo min als ik ervan gediend ben om dat voor een ander op te knappen. :P
Afbeelding

Terug naar “Shop-till-you-plop”