Wensen Lijstjes

Plaats hier links naar leuke webshops, show je nieuwe aanwinsten qua rattenspullen en stofjes voor hangmatjes, enz!
Dit subforum is leesbaar voor gasten.
Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Wensen Lijstjes

Berichtdoor Kelly » do 23 mei 2013, 12:35

We hebben allemaal genoeg huisjes, stofjes, en ander grut. Maar er zijn altijd wel dingen die nog op je wensenlijstje staan!

Wat staat er op jou wensen lijstje, en ben je van plan het binnenkort aan te schaffen, of laat het nog even op zich wachten ;)

Afbeelding
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Kelly
Omarat
Contacteer:

Re: Wensen Lijstjes

Berichtdoor Kelly » do 23 mei 2013, 12:38

Op mijn wensenlijstje staat;

Fushia Tunnel
Aqua Sputnik
Grijze Sputnik
Gele Circus
Rode Circus (Ja, ik heb ze beide, maar die zijn aangeknaagd... dus ik denk dat ik nieuwe wil :blozen: )
Trixie Run Around Zwart
Icepod
Igloo's in het Paars, Groen en Blauw
2 Waffleblocks

Een gedeelte daarvan ga ik morgen bestellen waarschijnlijk, het andere gedeelte binnenkort :gniffel:
En dan heb ik nog een termein lijstje, wat er nog niet aan zit te komen;

Bad Huisjes in Alle kleuren :hypo:
Giant Igloo's in alle kleuren
En ik wil een grijze Igloo/Cocoon en een gele, maar die zijn niet meer te krijgen :femmy:

En stofjes wil ik altijd meer :diva:
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Kat
Omarat
Ratten: 5 meisjes

Berichtdoor Kat » do 23 mei 2013, 13:14

Waar ik nu even snel op kan komen is;

- 3 meter gele fleece
- 2 x de nieuwe sputnic
- 1 fuchsia plateau
- een shirt van ratsratsrats
Afbeelding

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » do 23 mei 2013, 13:42

Tot ik weer studiefinanctiering krijg kan ik het me niet echt veroorloven om dingen te kopen die niet strik noodzakelijk zijn, dus dan ontstaat er snel wensen lijstje. :mrgreen: Wat ratten betreft het volgende:

- wat dingetjes voor Spik en Span, de twee meisjes bij rattenopvang Parzival die ik financieel geadopteerd heb
- drinkflesjes van ±300ml, ik heb er alleen van 150 die te klein zijn met een grotere groep en een van 600 die ik weer te groot vind
- en waarschijnlijk van die veren waar je ze mee op kunt hangen als ik ze weet te vinden
- gordijnringen oid, maakt het ophangen van hangmatjes in de grote alu een stuk makkelijker (heb alleen klemmetjes)
- spulletjes voor de vrouwen zoals klimtakken en zo
- knaagmateriaal (egeltjes/hout/etc)
- RatRations zacht voedsel voor zieke ratten
- RatRations zacht voedsel voor zwangere/zogende vrouwtjes en rittens
- nog wat bronnen van dierlijke eiwitten zoals Applaws en insecten
- pingpongballen :P
- als ze er tegen die tijd nog zijn een turquoise Sputnik
- en als die kleur komt twee turquoise Ferplast hoekplateaus
- bakken voor in de RS en een oplossing voor de grote deuren (overweeg om later de wat oudere rittens er in te zetten en dan zijn grote deuren echt niet handig)

En vast nog wel meer waar ik nu niet op kom. :clown: Oh ja, een nieuwe camera hoort er eigenlijk ook wel bij, want die wil ik om mooiere foto's van de nestjes te kunnen maken. :') Maar ja, het meeste zal moeten wachten tot na augustus of zo.
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Tosti
Puberrat
Ratten: 4M
Geboortejaar: 1988

Berichtdoor Tosti » do 23 mei 2013, 14:25

Ik krijg een steeds langer wensenlijstje als ik hier meelees :gniffel:
Wat ik nog echt graag zou willen hebben:
Sputnik aqua
circus aqua en lime
plateaus als ze er komen in aqua

En eigenlijk ook nog een critter nation :hypo:

Kelly
Omarat
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » do 23 mei 2013, 18:20

Ik zit met een 'probleempje' :gniffel: Wat zal ik doen, een Waffle Block of een Bad Huisje? Waffle block heeft verschillende kleuren en ik weet niet hoe ik dat moet combineren, of ik moet er meteen 2 kopen dat ik een soort van dezelfde kleur kan maken.. HELP! :hehe: Ik wil vanavond of morgen het eerste gedeelte bestellen :gniffel:

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » do 23 mei 2013, 18:43

Ik geloof dat die Waffle Blocks vrij moeilijk verkrijgbaar zijn dus als je ze wilt hebben zou ik ze nu kopen. :P
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Kelly
Omarat
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » do 23 mei 2013, 18:51

Oh echt? Maar het zijn 4 verschillende kleuren, en als ik er 2 koop is het nog maar de vraag of het 2 verschillende zijn :')

Lize
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1992

Berichtdoor Lize » do 23 mei 2013, 19:57

Pfff, als ik alles op ga noemen zijn we morgen nog bezig.. :hehe: Dus even wat ik zo vlug mogelijk kan bedenken:

Een nieuwe kooi, staat sowieso op nummer 1.
Meer haakjes, ik heb er steeds te weinig.
Meer hangmatjes!
Plateaus in verschillende kleurtjes.
Meer igloos aangezien ze er hier gek op zijn.
Die nieuwe roze/groene sputniks vind ik ook erg leuk!
1 of 2 nieuwe loopwielen.
Vrolijk gekleurde toiletjes.
Een knuffelzak en zo'n "Wood Curl" vind ik ook leuk om te zien.

:mrgreen:

Sann
Engeltje
Ratten: 0
Geboortejaar: 1990

Berichtdoor Sann » do 23 mei 2013, 20:09

Tenmashi schreef:Ik geloof dat die Waffle Blocks vrij moeilijk verkrijgbaar zijn dus als je ze wilt hebben zou ik ze nu kopen. :P

Bad huisjes zijn ook niet meer zo heel erg overal verkrijgbaar, helaas.. dus ik zou ze lekker allebei kopen. xD
Afbeelding

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Hylke » do 23 mei 2013, 20:11

Ik ben het rattenspullenkopen wel wat afgeleerd, eindelijk (dat mag wel na een 8 jaar verzameling xD ). Nu wil ik eigenlijk vooral nog wat hangmatjes.
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Kat
Omarat
Ratten: 5 meisjes

Berichtdoor Kat » do 23 mei 2013, 20:12

Meer spul is meer beter!

Afbeelding
Afbeelding

Lize
Omarat
Geboortejaar: 1992

Berichtdoor Lize » do 23 mei 2013, 20:17

Inderdaad! :gniffel:

Verav
Rattery
Ratten: 8v 3vc 1mc

Berichtdoor Verav » do 23 mei 2013, 20:56

Pff, wensenlijstjes..
Een heleboel voer (begint op te raken): Bijenpollen, Wortelringen, Witte Dari, Tomatenvlokken, Sojavlokken, Rode Paprikavlokken, Rode Biet, Paddy Rijst, Maïsvlokken, Groene Paprikavlokken, Lijnzaad, Hele Gerst, Gemengde Zaden, Gemengde Gierst, Gedroogde Abrikozen, Erwtenvlokken, Boekweit, Hele Vis, Nr 10 - Zacht voedsel voor oude en zieke ratten, Nr 8 Compleet – Niervriendelijk voer voor oudere ratten, Nr 3 - Niervriendelijk, zakje SS en hope farms super (maar dat is allemaal voer...dus nodig vind ik!)
Nog wat knaagmateriaal/snoepjes: De boon krokodil, De boon egel, De boon tandenborstels (xs), eetbaar voerbakje, boony populair mix, knaagdier (verrassings)kracker, zakje CS
Savic Circus aqua/lime, Supreme Harry Hamster Fort.

En dan had ik al geselecteerd :gniffel:
Hopelijk komt er snel geld binnen want deel (iig eten) van die spullen moet ik over een maandje toch wel gaan bestellen. Jammer alleen dat het 2 shops zijn...ook 2 keer verzendkosten.

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » do 23 mei 2013, 21:52

Oh ja! Ik wil nog een of twee van die "rat" voerbakjes. Ik gebruik de enige die ik heb nu om het gat in de alu extra mee af te sluiten en ondanks dat ik het voer over de bodembedekking uitstrooi vind ik dat toch wel stom. :P Ook zou ik eigenlijk wel een aparte digitale weegschaal willen voor rattendingen (ratten en voer wegen enz).
Afbeelding Afbeelding

Kelly
Omarat
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » do 23 mei 2013, 22:12

Waarom niet beide? :hehe: Omdat als ik een Waffle Block wil, ik er 2 wil omdat het andere kleuren zijn en dan 2 waffle blocks én een bad huisje word een beeeetje gek ineens :gniffel: Maar ik ben bezig met wat dingetjes te verkopen op marktplaats, en daar had ik toch niet opgerekend dus wie weet :')

liens.venten
Omarat
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » do 23 mei 2013, 22:17

Ik wil 2 effen turquoise sputniks, de babyroze helften hoef ik dan weer niet, die vind ik niet mooi. En mss nieuwe gekleurde plateau's, als casper weer met nieuwe kleuren komt en die mij aanstaan.

Sann
Engeltje
Ratten: 0

Berichtdoor Sann » do 23 mei 2013, 22:18

Kelly schreef:Waarom niet beide? :hehe: Omdat als ik een Waffle Block wil, ik er 2 wil omdat het andere kleuren zijn en dan 2 waffle blocks én een bad huisje word een beeeetje gek ineens :gniffel: Maar ik ben bezig met wat dingetjes te verkopen op marktplaats, en daar had ik toch niet opgerekend dus wie weet :')

Ik heb 2 precies dezelfde Waffeblocks gekregen, weet ook niet of je daar om kan vragen aangezien ze nog verpakt zitten in een kartonnen verpakking.
Afbeelding

Myrthe
Puberrat
Ratten: 3m

Berichtdoor Myrthe » do 23 mei 2013, 23:46

De Waffleblocks zijn allemaal hetzelfde dus ik kan geen kleuren bij elkaar zoeken helaas.
Dan zou ik echt doosjes moeten open maken etc.

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » do 23 mei 2013, 23:51

Whaha Elise wat wil jij veel xD

Ik wil inderdaad nog mijn twee Wafle Blocks bestellen wanneer ik even eens geld heb voor iets anders dan de DA xD
En ik wil een alu
En ik wil nieuw rattenkindjes!
En ik wil nog een naaister erbij voor de webshop denk ik zodat ik zelf helemaal niet meer hoef te naaien, want ik ben zo druk xD
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Kelly
Omarat
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » vr 24 mei 2013, 08:22

Bedankt Myrthe, dan bestel ik straks gewoon een badhuisje + ander spul :woei: :woei: (Mocht je ooit dozen gaan openen.... :wenkbrauw: )

Ik wil wel helpen hoor Ilona, in ruil voor leuke stofjes :hehe: Kan sommige dingen alleen niet zo netjes maken :femmy:
Ik wil ook nieuwe rattenbaby's, maar die komen eraaaaan :pom:

Mag de Zon ook op mijn wensenlijstje? Ik wacht al zo lang :muur:

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » vr 24 mei 2013, 08:42

Oh jee daar zeg je wat Ilona, mijn lange lijstje was nog lang niet af! Want ik wil natuurlijk mijn eerste meisjes heel erg graag :waaah: en uiteindelijk mijn eerste nestje :waaah: en vooral dat dat allemaal goed mag verlopen.
Afbeelding Afbeelding

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Contacteer:

Berichtdoor Shita » vr 24 mei 2013, 13:25

Ik heb wel waffle blocks in verschillende kleuren, maar die zijn zo te zien een andere maat. :huh: Ik heb vierkantjes, die aan elke zijde gelijk zijn, waardoor ze dus allemaal op elkaar passen. Heb er 5, dus ik kan enorm uitbereiden met meerdere ingangen enzo. :)

Daarnaast heb ik ook nog een heel groot waffle block (ik noem ze altijd puzzelhuisjes :P ), die lijkt wel hetzelfde qua verhoudingen, maar volgens mij hebben jullie een slag kleiner, mijne is echt HUGE.
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Hylke » vr 24 mei 2013, 13:27

Die van mij is een rechthoek.. Alleja, de voor-, boven- en achterkant zijn rechthoek en de zijkanten vierkant.. Ook met verschillende kleuren.. Heb hem eens van iemand overgenomen :)
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

raz
Volwassen rat
Ratten: 2vc
Geboortejaar: 1986

Berichtdoor raz » vr 24 mei 2013, 17:47

Wat ik nog wil hebben... Zoveeeeeeeeeeeeeel. Ben zoveel kwijt geweest aan DA-kosten dit jaar alleen al, dat ik niks bijzonder nog heb kunnen kopen! 1 sputnik, wel geteld!

Dus houd je vast, wat ik nog wil (en niet precies in die volgorde):

-Bergen huisjes! Circus, iglo's, sputniks etc.
-Heel veel speeltjes en knaagspul (van die amandelblokjes :ja: )
-Nieuwe ratjes van de opvang :pom:
-plateaus (ik heb 2 saaie grijze nog steeds)
-extra trappetjes
-cargonet en andere klimtouwen
-stofjes zodat ik nieuwe hangmatjes kan maken
-poepbakjes in andere kleuren
-mini duna
-nieuwe kooi (heb een oude furet XL met bonte kleuren, fijne kooi, maar die kleuren! En hij begint echt oud te raken)
-Leuke ratsy spullen voor mezelf :mrgreen: t-shirt of zo
-buizen om mijn rattenkamer nog leuker te maken (buizen vinden ze heerlijk om doorheen te lopen)
-voerbakjes voor hun groentensnacks (nu gooi ik het op een plateau :hehe: )
-the scuttling gourmet :ja:
Afbeelding

Terug naar “Shop-till-you-plop”