Op een bureaukalender horen foto’s. Rattenfoto’s. En hoe komen we daaraan? Juist ja, van jullie!

Stuur je allerleukste, liefste, mooiste en grappigste foto’s in en wie weet komt jouw foto op de bureaukalender!
Ik zal de kalender begin november gaan maken, zodat er daarna nog ruim voldoende tijd is om hem te bestellen voor de jaarwisseling.
De kalender zal 12,95 gaan kosten, waarvan uiteraard alle winst ten goede komt aan Rattenopvang Leusden. Om die winst zo groot mogelijk te maken, is de kalender alleen verkrijgbaar als pre-order, zodat ik eenmalig verzendkosten van de leverancier heb. Daarover later meer.
Hoe werkt het?
- Jullie kunnen tot 17 oktober 20.00 uur foto’s insturen per PM. Dus niet posten in dit topic, omdat ik het stemmen blind wil houden. Foto’s die ingezonden worden na de sluitingstermijn kunnen helaas niet meer meedoen aan de wedstrijd.
- Iedereen mag maximaal twee foto’s inzenden. Probeer echt je allerbest gelukte kiekjes in te sturen. Poseerfoto’s kunnen erg mooi zijn, maar ook huis-tuin-keuken-actiefoto’s hebben hun charme. Je mag je foto zelf bewerken door bijvoorbeeld bij te snijden of de kleuren iets aan te passen. Het is echter niet de bedoeling dat het een fotoshopproject wordt.
- De ratjes op de foto moeten van jezelf zijn.
- De foto moet een liggend formaat hebben. Probeer hem 640 px x 480 px te maken. Als jouw foto bij de twaalf geselecteerde zit, vraag ik je om de foto in originele grootte per e-mail te sturen.
- Na 17 oktober zal ik alle inzendingen inventariseren en ze hier posten. Vanaf dan kan er gestemd worden. Een uitleg hierover zal nog volgen.
En als klap op de vuurpijl:
Alsof het nog niet leuk genoeg is dat jouw foto op de kalender komt, krijgt de inzender van de foto met de meeste stemmen een waardebon voor Friemels & Frunniks van € 7,50! Doe dus allemaal mee!
Let op: wanneer je je foto inzendt, geef je mij automatisch toestemming om deze te gebruiken voor de kalender. Ik heb ook het recht je foto iets bij te schaven met als doel hem beter geschikt te maken voor het project.