Wil jij een bijdrage leveren aan Friemels & Frunniks?

Plaats hier links naar leuke webshops, show je nieuwe aanwinsten qua rattenspullen en stofjes voor hangmatjes, enz!
Dit subforum is leesbaar voor gasten.
Bloes
Puberrat
Ratten: 6
Geboortejaar: 1982
Contacteer:

Wil jij een bijdrage leveren aan Friemels & Frunniks?

Berichtdoor Bloes » wo 30 okt 2013, 16:07

Wil JIJ het Team van Friemels & Frunniks komen versterken?

Friemels & Frunniks is altijd op zoek naar frisse ideeën voor in de webshop. In alle categorieën (Loungzzz, Snacks, Knaaaaaaag en Voor het baasje) zijn nieuwe producten welkom.
Dus kun jij goed naaien, ben je een keukenprinses, ben je creatief met kurk of handig met hout? Heb je via via toegang tot goedkope materialen? En heb je affiniteit met de ratjes in de opvang? Dan zijn we misschien wel op zoek naar jou!

Verplichtingen zijn er nauwelijks bij Friemels & Frunniks. We werken bijvoorbeeld niet met deadlines. Wil je wel op regelmatige basis iets maken, maar heb je in de maand december weinig tijd? Heb je twee weken kerstvakantie en wil je juist in die periode wél iets doen (en verder niet)? Prima! Dat kan allemaal in overleg geregeld worden. We zijn blij met alle hulp die we krijgen. Ook als je geen eigen idee hebt, maar wel graag iets zou willen doen, mag je je opgeven. Dan hou ik je in mijn achterhoofd als er via een andere weg een idee naar voren komt. Hetzelfde geldt als je wél een goed idee hebt, maar het zelf niet kan uitvoeren. Misschien kan ik dan voor matchmaker spelen. ;)

Hoe werkt het?

Je pitcht eerst je idee bij mij en dan gaan we bekijken wat de mogelijkheden zijn. Wanneer je idee leuk en origineel genoeg is én financieel haalbaar is, gaan we over tot de productie. Je hoeft hier zelf geen geld in te steken, alle materiaalkosten worden vergoed door Friemels & Frunniks. Ik kan benodigdheden voor je kopen en bij je thuis laten bezorgen. Maar je kunt ook zelf (in overleg) materialen aanschaffen, waarvan je de bonnetjes vervolgens declareert bij mij. Zodra je een bepaalde hoeveelheid van het product af hebt, kun je dit naar mij opsturen, zodat het in de shop geplaatst kan worden. En misschien valt er eens iets te regelen tijdens een meeting of met een ander forumlid die in de buurt komt, etc. Elke besparing op verzendkosten komt immers weer ten goede aan de opvangertjes!

Wat levert het je op?

Een vrachtlading voldoening en een hoop blije rattengezichtjes in Rattenopvang Leusden. :D
ALLE financiële winst wordt omgezet in nieuwe investeringen van de webshop óf als rechtstreekse donatie naar Ineke.

Tenslotte: dit is geen discussietopic; met concrete ideeën kun je bij mij terecht op info@friemelsfrunniks.nl

Marjan
Rattery
Ratten: 16
Geboortejaar: 1984
Contacteer:

Re: Wil jij een bijdrage leveren aan Friemels & Frunniks?

Berichtdoor Marjan » wo 30 okt 2013, 17:13

Oh wat fijn dat iedereen een handje kan helpen!
Afbeelding

opvanglocatie voor Ratopia en stichtend lid van VZW Rattensnoozels

Terug naar “Shop-till-you-plop”