Gesplitst: Donaties vanuit webwinkels

Plaats hier links naar leuke webshops, show je nieuwe aanwinsten qua rattenspullen en stofjes voor hangmatjes, enz!
Dit subforum is leesbaar voor gasten.
liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Re: Gesplitst: Donaties vanuit webwinkels

Berichtdoor liens.venten » di 03 dec 2013, 22:57

Wie is Annie?

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

Berichtdoor Shita » di 03 dec 2013, 23:02

johanna ;)
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Cisje
Ritten
Ratten: 4M
Geboortejaar: 1963

Berichtdoor Cisje » wo 04 dec 2013, 00:14

Ilona schreef:Oke... dus we moeten beter zelf donaties naar Ineke overmaken, want we weten niet of Friemels en Frunniks wel te vertrouwen is? :')
Dat is absoluut niet wat Johanna bedoelde en dat weet jij natuurlijk ook, Ilona.

Friemels & Frunniks IS 100% te vertrouwen, daar ben ik van overtuigd en iedereen die de mensen kent die bij de shop betrokken zijn, zullen hier ook niet aan twijfelen.
Marloes heeft er heel veel werk en tijd in gestoken en doet dat nog steeds.
Als ze niet wil zeggen hoeveel geld er is overgemaakt, is dat uiteraard haar goed recht.
Als ze dat tussen haar en Ineke wil houden, dan mag een ander dat natuurlijk best 'raar' vinden, ieder zijn eigen mening, maar ik persoonlijk zie ik er niets geks in.

Ilona schreef:Trouwens ook voor al de vrijwilligers, zij doen immers al het werk dus voor hun ook leuk om te weten wat de stand van zaken is toch?
Ilona, ik ben 1 van die vrijwilligers en ik spreek graag voor mezelf, doe jij dat dus vooral niet voor mij.
Ik weet dat al het geld naar Ineke gaat en daar ben ik blij mee. Om hoeveel geld het gaat hoef ik niet te weten. :nope:

Verav schreef:Nu krijg ik bijna (bij wijze van spreke dus he!) het gevoel dat jullie iets te verbergen hebben omdat het zo angstvallig geheim moet blijven.
Dat gevoel krijg ik gelukkig helemaal niet en ik denk eigenlijk dat er geen enkel mens die Marloes en Ineke kent dat gevoel WEL krijgt, al dan niet "bij wijze van spreke". Dit zijn namelijk oprechte en eerlijke mensen, klaar.

Friemels & Frunniks is een goed lopende webwinkel met enthousiaste mensen en dat zal vast ook zo blijven, ook als er geen bedragen worden genoemd!
Dat de shop hierdoor klanten zou verliezen, lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » wo 04 dec 2013, 01:07

Weet je eigenlijk wel wie de webshop gestart heeft? :huh:
Ik vind het een behoorlijk aanvallend en vooral, erg onvriendelijke reactie.
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » wo 04 dec 2013, 01:38

Ik vind transparantie belangrijk. Overal en altijd.
Maar zoveel mensen, zoveel meningen ;)

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » wo 04 dec 2013, 09:16

@Cisje; heb je het nu tegen mij in je post, of in het algemeen? Mocht je het tegen mij hebben, dan zou ik je graag willen vragen beter dit topic door te lezen en te lezen wat ik gepost heb. :) Ik zeg namelijk nergens dat ik denk dat Marloes niet te vertrouwen is, ik stoor me echter eerder aan het feit dat Annie dat indirect aan het suggereren is. Misschien lees jij dat niet zo, omdat jij weet wat Annie bedoelt te zeggen. Maar als ik het zo kan interpreteren dat Annie suggereert dat je niet zomaar mensen moet vertrouwen die dingen in het geheim doen, dan kunnen meer mensen dat zo interpreteren hoor... Er zijn ook zat mensen die wel lezen maar niet reageren in dit topic ;) Dus waar ik voor waarschuwde is dat er op deze wijze hele verkeerde suggesties geopperd worden die echt niet ten gunste zijn van de webshop.

Zeggen jullie nu zelf, loopt deze discussie niet vreselijk uit de hand? :?: Ik heb het idee dat het alleen maar erger wordt gemaakt dan wat het is, juist door Ineke in persoon erbij te betrekken en te beginnen over vertrouwen. En dit wordt gedaan door de mensen die belang hebben bij de opvang, niet door buitenstaanders...

Maar ik ben zeer zeker wel van mening dat je nooit zomaar kan en mag verwachten van mensen dat je ze blindelings vertrouwen. Transparantie werkt het beste bij het creëren van een gevoel van vertrouwen. Vandaar dat ik mijn 'compromis' postte.

Ik hoop trouwens dat Marloes zelf nog komt reageren in dit topic en haar mening geeft. Dat zou fijner zijn dan dat al haar vrijwilligers hier de boel op stelten komen zetten en er dingen bij betrekken die in mijn ogen nou niet bepaald van belang zijn in deze discussie. Ik zou hier in ieder geval dus echt niet blij mee geweest zijn, met al dit negatieve gedoe en heb niet het idee dat Marloes echt geholpen wordt met deze opmerkingen. De reden dat ik reageer is echt om een compromis aan te rijken waar beide partijen zich in kunnen vinden, gezien beide partijen nodig zijn wil Friemels & Frunniks een succes blijven.
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Sann
Engeltje
Ratten: 0
Geboortejaar: 1990

Berichtdoor Sann » wo 04 dec 2013, 09:36

Amen Ilona. :aanbid:
Afbeelding

Terug naar “Shop-till-you-plop”