budgetkooien.nl
- Ilona
- Rattery
- Ratten: 22x lief
- Geboortejaar: 1988
- Contacteer:
budgetkooien.nl
Kent iemand deze website?
Ik wil graag een inklapkooi voor de rittens en logee'tjes erbij kopen. Ik vind die Frodo kooi wel wat, 68 euro, leuk bedrag. Beter dan een Furat KD voor 115 euro bij Casper...
Heeft iemand er ervaringen mee?
Ik wil graag een inklapkooi voor de rittens en logee'tjes erbij kopen. Ik vind die Frodo kooi wel wat, 68 euro, leuk bedrag. Beter dan een Furat KD voor 115 euro bij Casper...
Heeft iemand er ervaringen mee?

Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro
- Hylke
- Queen of rats
- Ratten: 5v
- Geboortejaar: 1995
Re: budgetkooien.nl
Ik ken de website wel
Onder hamsterhouders wordt hij heel vaak gebruikt en ik heb niets dan positieve ervaringen gelezen. Voorbije editie stonden ze ook op Exoknaag, erg vriendelijke mensen.

-
- Rattery
- Ratten: 8v 3vc 1mc
- Geboortejaar: 1990
Reseveerders van mij hebben die kooi ook. Ze zijn er tot nu toe erg tevreden over.
- Ilona
- Rattery
- Contacteer:
Ow fijn Vera! Wil jij misschien aan ze vragen of dat die kooi ook gemakkelijk demontabel is? Of dat het zeg maar zo'n kooi is als een Jenny KD die na een aantal keer echt kapot gaat.

Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro
- Eloya
- Volwassen rat
- Ratten: 6 M
- Geboortejaar: 1998
Ik heb eergisteren de beige Hugo kooi besteld voor intro/ziekenboeg kooi en als vakantie kooi voor ynzo en ares
Vanmorgen werd hij bezorgd en ik heb hem al in elkaar
ik vind het hele goede service, de kooi was goed en stevig ingepakt en makkelijk in elkaar te zetten
de frodo is volgens mij precies hetzelfde alleen dan iets hoger dan de Hugo.
De kooi ging heel makkelijk in elkaar, het heeft een beetje een furet xl achtige manier van in elkaar zetten.
zit ook goede beschrijving bij hoe je hem in elkaar moet zetten.
Al met al ben ik heel tevreden
Vanmorgen werd hij bezorgd en ik heb hem al in elkaar

de frodo is volgens mij precies hetzelfde alleen dan iets hoger dan de Hugo.
De kooi ging heel makkelijk in elkaar, het heeft een beetje een furet xl achtige manier van in elkaar zetten.
zit ook goede beschrijving bij hoe je hem in elkaar moet zetten.
Al met al ben ik heel tevreden

Iris, &
Idse, Ingmar, Italy, Roza, Briënne

-
- Rattery
Ik weet niet precies welk model ze hebben (qua formaat de furat dingen, dus 70 cm hoog, nouja dat weet ik dus wel, staat in mijn reserveringsformulier maar ben te lui). Ik kan het wel ff vragen ja. Volgens mij is het hetzelfde systeem als de furat/furetXL en niet het systeem van de jenny/zeno.
- Ilona
- Rattery
- Contacteer:
Ze verkopen een Hugo die Iris heeft gekocht die is 60cm hoog en ze verkopen de Frodo die is 80cm hoog. Ik zie geen kooi van 70cm hoog, enkel de Remy's hebben deze hoogte.

Wel kleine deurtjes aan de voorkant...
Lijkt me idd vergelijkbaar met de furatXL
Lijkt me idd vergelijkbaar met de furatXL

Groetjes van de ...oetjes, en Els.
-
- Rattery
Dan weet ik niet uit mijn hoofd wat ze hebben. 

- Ilona
- Rattery
- Contacteer:
Enst schreef:Wel kleine deurtjes aan de voorkant...
Uhhu ja dat vond ik ook, maar het is vooral voor rittens dus die passen er wel door en mocht het toch niet lukken dan verkoopt Casper wel losse deurtjes dus dat scheelt

- liens.venten
- Omarat
- Ratten: 4m
- Geboortejaar: 1984
Leuke kooien, maar die deurtjes zijn zo klein! Snap ik toch niet van die kooien-bedenkers.
- Eloya
- Volwassen rat
- Ratten: 6 M
- Geboortejaar: 1998
Ik gebruik alleen het dak, het kleine deurtje heb ik tegen de muur gezet
iets met beetje verkeerd de kooi in elkaar zetten haha
Maar ik heb er helemaal geen problemen mee, ik kan alsnog overal bij en mijn ventjes klimmen toch wel omhoog.
Je kan er altijd een grotere deur van fretten.nl inzetten

Maar ik heb er helemaal geen problemen mee, ik kan alsnog overal bij en mijn ventjes klimmen toch wel omhoog.
Je kan er altijd een grotere deur van fretten.nl inzetten
Iris, &

Betrouwbare shop, maar ik heb zelf een zeno 2 gekocht bij zooplus.
- Ilona
- Rattery
- Contacteer:
Ik heb meermalen een vraag gestuurd naar klantenservice maar nooit reactie ontvangen. Dus ik heb er nooit wat besteld. Als er niet eens even gereageerd wordt op mailtjes met kans iets te verkopen maak ik me al snel zorgen hoe het eraan toegaat als ik bijvoorbeeld bestel en een kapotte kooi ontvang oid. Dus toch dat risico niet willen lopen. Inmiddels geslaagd door mp goed in de gaten te houden!! 

- Marjoleine
- Alfarat
- Ratten: 3
- Contacteer:
Ik heb er ook besteld en ook vooral gemaild over welke kooien inklapbaar waren en dat ging allemaal wel vlot.
ik heb toen de fretten 100 kit (ofzo) besteld. Prima ding voor logeren en rittens, we gebruiken hem denk ik 1-3 keer per jaar hiervoor.
ik heb toen de fretten 100 kit (ofzo) besteld. Prima ding voor logeren en rittens, we gebruiken hem denk ik 1-3 keer per jaar hiervoor.
♡ Sascha ♡
✩ Cheetah, Gizzy, Jolly, Daithi, Gismo, Spooky, Lynx, Whiskey, Leila, Sona, Lucille, Phantom, Caledonia, Cadillac, Zusa, Dr. Jekyll, Ayke, Sif, Bonnie, Bregje, Lorelei, Spuny & Ginger✩
✩ Cheetah, Gizzy, Jolly, Daithi, Gismo, Spooky, Lynx, Whiskey, Leila, Sona, Lucille, Phantom, Caledonia, Cadillac, Zusa, Dr. Jekyll, Ayke, Sif, Bonnie, Bregje, Lorelei, Spuny & Ginger✩
Terug naar “Shop-till-you-plop”