ratrations update

Plaats hier links naar leuke webshops, show je nieuwe aanwinsten qua rattenspullen en stofjes voor hangmatjes, enz!
Dit subforum is leesbaar voor gasten.
blossomgirl
Volwassen rat
Ratten: 2m4c

ratrations update

Berichtdoor blossomgirl » za 18 jul 2015, 08:59

Hoi allemaal,

Zoals jullie weten hebben wij de laatste tijd behoorlijk wat lever problemen gehad. Een combinatie van issues met DPD, en zelf moeten wennen aan het balanceren van baan, bedrijf, kind, man en zelf heeft voor de nodige problemen gezorgd. Mijn oprecht excuses hiervoor. Ik heb zelf ook behoorlijk wat stress ervaren door alles, en zit nu tijdelijk thuis dankzij een burnout. :( Maar voor RatRations heb ik hulp ingeschakeld! Ik heb nu elke zaterdag iemand die mij komt helpen met mengen en inpakken van bestellingen. Wij hebben samen de afgelopen weken de achterstand langzaam ingehaald, en nu zijn wij weer helemaal bij! Dat betekent dat bestellingen nu weer een redelijk normaal levertijd hebben! Ik heb ook gesprekken gehad met DPD, en hopelijk zal het ook daarmee nu veel beter gaan.

Om de stress voor mij te beperken, verzend ik nu alleen op maandagen. Op zaterdag word en ingepakt, en alles staat dan klaar voor verzending op mandag. Dat betekent dat als jij voor zaterdagochtend besteld, dan word jouw bestelling de eerstvolgende maandag verzonden. Als je op of na zaterdagochtend bestelt, dan word het op de maandag een week later verzonden. De maximale levertijd is dus 10 dagen. Nog steeds niet bol.com standard, maar ik ben nog steeds maar 1 mens, en ik moet ook aan mijzelf en mijn gezin denken. Hopelijk begrijpen jullie dat.

Ik wil jullie ook hartelijk bedanken voor jullie begrip, en ook mijn excuses aanbieden voor alles wat mis is gegaan de afgelopen maanden. Hopelijk kunnen wij nu een frisse nieuwe start maken, samen!
Afbeelding
Like RatRations.nl op Facebook!
Trotse mama van Ricky, Ruan, Dorian, Gio, Zane en Vico.
Engeltjes: Friemel, Os, Bryan, Percy, Victor, Toby en John.

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Re: ratrations update

Berichtdoor Ilona » za 18 jul 2015, 12:25

Sterkte Debbie, hopelijk heb je snel alles weer op de rit :troost: :hug:

Ik vind het heel duidelijk zo! :thumbs: Hopelijk gaat het allemaal lukken zoals je graag zelf ook zou willen nu :bloem:
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » za 18 jul 2015, 18:23

Gets een burn out, dat is niet tof. :bang: :hug: Van wat ik er van weet en gehoord hebt kom je meestal wel veel sterker uit zoiets, hopelijk jij ook! Slim om je te beperken tot één verzenddag en ruim van te voren de bestellingen in te pakken, dat brengt hopelijk wat rust. Ik vind (max) 10 dagen levertijd ook helemaal zo lang niet, 'vroeger' was dat niet anders en dit is nog steeds 't geval bij veel kleinere webshops. Dat alles tegenwoordig vlug-vlug direct dezelfde dag nog moet en kan is een luxe, maar zou geen vereiste moeten zijn. :nope: Denk dat zodra ik weer wat budget voor rattenstuff heb weer eens bij je kom shoppen. :thumbs:
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » za 18 jul 2015, 23:10

Zorg vooral heel goed voor jezelf hoor! Stop de energie die je wel nog hebt, in de dingen die echt belangrijk zijn (zoals je gezin). De rest moet maar wachten, denk maar eerst aan jezelf!
Ik hoop dat je er snel bovenop komt!

Mahumia
Opvang
Ratten: 7 v
Geboortejaar: 1985

Berichtdoor Mahumia » zo 19 jul 2015, 22:59

Je gezondheid gaat voorop! En is het een optie om samen te werken met postnl ipv DPD? Zelf heb ik standaard ruzie met DPD (want bezorgen op een tijd dat ik niet op mijn werk zit is onmogelijk, en vervolgens mag ik door hoepels springen om mijn pakket te krijgen), dus ik zou het niet erg vinden eerlijk gezegd :P

blossomgirl
Volwassen rat
Ratten: 2m4c

Berichtdoor blossomgirl » zo 19 jul 2015, 23:09

Bedankt allemaal voor de lieve woorden. <3

Helaas kan ik niet met postNL werken. Die kunnen het niet bij mij ophalen zoals DPD dat doen. Ze moeten namelijk ophalen op een moment dat ik niet thuis ben, dus hebben ze een sleutel van de plek waar ik alles achter laat. Bij PostNL weigeren ze dat te doen. De chauffeur mag niet de verantwoordelijkheid nemen voor mijn sleutel. Bij DPD heb ik een speciale regeling kunnen treffen. :) Dus vandaar...
Afbeelding
Like RatRations.nl op Facebook!
Trotse mama van Ricky, Ruan, Dorian, Gio, Zane en Vico.
Engeltjes: Friemel, Os, Bryan, Percy, Victor, Toby en John.

Carmelina
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Carmelina » vr 24 jul 2015, 16:37

Duidelijk verhaal! Hopelijk gaat het snel beter met je! Succes!
Afbeelding
Groetjes Carmelina en de rattenbende!

Vera
Opvang
Ratten: 8v 2c 5m
Geboortejaar: 1977
Contacteer:

Berichtdoor Vera » do 06 aug 2015, 13:18

Bedankt voor de update... :) Sterkte met alles!
Rattenopvang Plop: http://www.opvangratjes.nl

mamborats
Puberrat

Berichtdoor mamborats » za 08 aug 2015, 12:22

Sterkte met alles te doen en op te lossen. :hug:
Super dat je duidelijk aangeeft dat er een verzenddag is. :pom:

Terug naar “Shop-till-you-plop”