Silent spinner gezocht (met draaiknop ipv vleugelmoer?)

Plaats hier links naar leuke webshops, show je nieuwe aanwinsten qua rattenspullen en stofjes voor hangmatjes, enz!
Dit subforum is leesbaar voor gasten.
Greetje
Puberrat
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1984

Silent spinner gezocht (met draaiknop ipv vleugelmoer?)

Berichtdoor Greetje » ma 24 aug 2015, 10:52

Ik ben op zoek naar een nieuw loopwiel, want ik vind het loopwiel dat ik nu heb te smal.

Nu zag ik bij Mahumia in haar kooi een loopwiel, ik dacht de silent spinner, die in een 'gaas kooi' (of aluminium kooi, wat je wilt) bevestigd kon worden. Nu heb ik gezocht naar silent spinners, maar die hebben allemaal zo'n vleugelmoer-bevestiging die vast zit en dus compleet nutteloos is voor een aluminium kooi.

Ik ben op zoek gegaan naar een ander loopwiel, maar zag tot mijn verbazing op youtube een silent spinner review met deze bevestigingsmethode:

Afbeelding

in plaats van zo'n vleugelmoer als deze:

Afbeelding

Heeft iemand een idee of, en zo ja, waar ik een silent spinner met draaiknop kan vinden?
Afbeelding

Kat
Omarat
Ratten: 5 meisjes
Geboortejaar: 1991

Re: Silent spinner gezocht (met draaiknop ipv vleugelmoer?)

Berichtdoor Kat » ma 24 aug 2015, 11:17

Voor zover ik weet hebben/hadden alle silent spinners zo'n knop. De standaard kan er onder in geduwd worden dus je hebt beide bevestigingsmogelijkheden
Afbeelding

Hylke
Queen of rats
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Hylke » ma 24 aug 2015, 12:13

Bij mij hebbben ze ook altijd die draaiknop gehad!
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Marjoleine
Alfarat
Ratten: 3
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Marjoleine » ma 24 aug 2015, 12:29

Ik ken en heb ook alleen die met zo'n knop gehad. De laatste heb ik gekocht bij hertog diervoeders in Veenendaal
Sascha
Cheetah, Gizzy, Jolly, Daithi, Gismo, Spooky, Lynx, Whiskey, Leila, Sona, Lucille, Phantom, Caledonia, Cadillac, Zusa, Dr. Jekyll, Ayke, Sif, Bonnie, Bregje, Lorelei, Spuny & Ginger

MissAnnemijn
Rattery
Ratten: 19m10v
Contacteer:

Berichtdoor MissAnnemijn » ma 24 aug 2015, 12:56

Mijne met knop past ook gewoon in de alu :) heb ze tweedehands gekocht of via webwinkels
Laatst gewijzigd door MissAnnemijn op ma 24 aug 2015, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Greetje
Puberrat

Berichtdoor Greetje » ma 24 aug 2015, 12:57

Heel erg bedankt voor al jullie snelle reacties!

Ik ga dan weer eens wat verder fietsen om te kijken of andere DW misschien met draaiknop hebben. Tot nu toe heb ik echt alleen maar met zo'n vleugelmoer kunnen vinden..
Afbeelding

Hylke
Queen of rats
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Hylke » ma 24 aug 2015, 13:19

Of een webwinkel gewoon mailen met die vraag? kan je dat niet doen?
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Mahumia
Opvang
Ratten: 7 v
Geboortejaar: 1985

Berichtdoor Mahumia » di 25 aug 2015, 14:45

De vleugelmoeren komen naar mijn weten alleen voor bij de kleine en medium varianten. De large (die je moet hebben voor ratten) heeft alleen de draaiknop.

Greetje
Puberrat

Berichtdoor Greetje » di 25 aug 2015, 15:55

Ik heb nog eens binnen gekeken bij de DW-s die ik bezocht had, die hebben inderdaad alleen de kleine en medium in de winkel staan. Ik heb bij slechts één gevraagd om wat voor achterkant de grote variant had, die meneer zei dat die precies hetzelfde was, dus met vleugelmoer... :facepalm: En online (bij diverse winkels) staan dus alleen maar plaatjes van de voorkant, óf ze hebben een foto van de achterkant van de kleine of medium variant.
Ik heb ondertussen een silent spinner besteld :pom: Hebben mijn meiden wat ruimte over bij het rennen. :ja:
Afbeelding

Terug naar “Shop-till-you-plop”