Karton bodembedekking

Plaats hier links naar leuke webshops, show je nieuwe aanwinsten qua rattenspullen en stofjes voor hangmatjes, enz!
Dit subforum is leesbaar voor gasten.
Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Karton bodembedekking

Berichtdoor Ilona » vr 18 sep 2015, 12:45

Nu RatRations gestopt is moet ik een andere leverancier vinden voor kartonsnippers. Bij RatRations haalde ik het af wat mij dan ongeveer 10,50 kostte per baal van zon 13-15 kilo als ik mij niet vergis.

Ik vroeg mij af waar jullie allemaal je karton halen? Ik zie bijvoorbeeld wel nog wat shops waar ze balen verkopen, maar allemaal rond de €20,- dus dan ga ik echt fors meer betalen voor karton. Ik vind het maar zonde van mijn geld...
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Re: Karton bodembedekking

Berichtdoor Tenmashi » vr 18 sep 2015, 12:56

Hmm, ik bestel tegenwoordig meestal een baal BedXcel bij Dieza. Inderdaad zo'n 20 euro, wel een baal van 18kg. Weet niet of er iemand nog zo goedkoop is als dat RatRations.nl was.
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Verav
Rattery
Ratten: 8v 3vc 1mc
Geboortejaar: 1990

Berichtdoor Verav » vr 18 sep 2015, 13:30

Ik haal het bij Jill, finacard (volgens mij kilo of 17) voor 15 euro, waarvan ik weet dat de opbrengst naar de opvang gaat :)
Maar dat ik voor jou waarschijnlijk wel heel erg ver weg Ilona.

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » vr 18 sep 2015, 15:16

Ik haal het op bij Dieza :) Heeft zowel BedXcel als Green Mile
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Feline
Volwassen rat
Ratten: 4v
Contacteer:

Berichtdoor Feline » vr 18 sep 2015, 16:01

Ik ook finacard bij Jill
groetjes Feline, Terrah, Teagan, Kiara en Kendra.

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » vr 18 sep 2015, 16:04

Hoe zit dat met verzendkosten Kelly/Elise bij Dieza? En wat bevalt jullie beter BedXcel of Green Mile?

Op zich wel mooi dat van Jill de kosten naar de opvang gaan, dat trekt me wel! Alleen inderdaad wat Vera zegt, wel errug ver weg voor mij. :( Dan zou ik toevallig die kant uit moeten gaan, wil dat voor mij wat zijn. Maar ga het wel onthouden, bevalt me wel dat het geld naar opvangers gaat :)
Afbeelding
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Kelly
Omarat
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » vr 18 sep 2015, 20:04

Verzendkosten zou ik niet weten, staat vast op de site :) Ik weet wel dat ze bezorgroutes rijd, maar weet niet tot hoever. Ze zit namelijk in Oss en ik woon in Berghem, dus ben er binnen 5 minuten haha

Ik weet niet of je toevallig in de buurt van Naomi woont? Maar ik weet dat zij het ook verkoopt.

Persoonlijk vind ik Green Mile fijner, maar dan omdat het langwerpig is en daardoor ietsie minder makkelijk door de tralies heen komt, en ik vind de witte stukken erin zo gezellig kijken :')
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Kelly
Omarat
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » vr 18 sep 2015, 20:53

Femke was net hier om mijn kooi te bezorgen, een keer in de 10 weken komt ze in de buurt van Rotterdam :) Dan zijn de kosten +-7 euro en kun je meerdere balen tegelijk laten bezorgen. Anders zijn de bezorgkosten +-7euro per baal.

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » vr 18 sep 2015, 21:25

Hey thanks!! Ja ik had aan Femke gevraagd inderdaad of ze naar Bleiswijk wilde rijden dat was inderdaad oké. 7 euro is ook te doen dan bestel ik gewoon 5 balen! Anders doe ik van beide, dan merk ik vanzelf wat ik fijner vind. ^^

Naomi wie is dat ook al weer en waar woont ze?
Afbeelding

Eloya
Volwassen rat
Ratten: 6 M
Geboortejaar: 1998

Berichtdoor Eloya » vr 18 sep 2015, 21:41

Naomi van rattenopvang samsam en de shop pleziervoorjedier volgens mij Gorinchem?
Iris, &
Idse, Ingmar, Italy, Roza, Briënne
Afbeelding

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » vr 18 sep 2015, 22:18

Oooo die Naomi! xD wist niet dat ze dat ook verkoopt! Maar nee Gorinchem is wel eindje weg
Afbeelding

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » za 19 sep 2015, 00:03

http://www.pets-dream.nl/shop/

Leveren aan huis voor een meerprijs per baal, wat voor mij als West-Vlaming heel gemakkelijk is.

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » za 19 sep 2015, 21:31

Met deze webshop heb ik echt enorm slechte ervaringen en daarbij is de baal 2x de prijs van ratrations, dus ik ga daar niet bestellen...

Wel bedankt voor het meedenken Lien!
Afbeelding

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » za 19 sep 2015, 22:33

Welke slechte ervaringen Ilona?
Ik bestel al jaren bij hen, 't gaat altijd goed... Ben heel tevreden.
Het is in België ook niet gemakkelijk om aan Green Mile te geraken, tenzij je er half België/Nederland voor wilt doorrijden, en dat zien wij niet zitten. Dus petsdream is een goede oplossing voor ons. Want die leveren aan huis.

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » zo 20 sep 2015, 09:48

Ja ik heb dat ook hoor, dat ik liever niet stad en land afhoef voor die balen. Leiden was voor mij goed te doen, maar bijvoorbeeld naar Jill of Naomi is echt gekkenwerk voor mij helaas.

Ik heb bij sie webshop tot tweemaal toe iets besteld wat "op voorraad " was volgens de site en vervolgens was dat dus niet zo, waarnaar ik dus echt ruim een maand gewacht heb. Na meedere keren mailen kreeg ik vet kwade muiltjes inclusief scheldwoorden terug. Ik vind dat echt onacceptabel. Als klant heb je het volste recht te klagen als een webshop zich niet aan de afspraken houdt en ik wens dan niet uitgescholden te worden door ze... Dus ik bestel er niet meer :P
Afbeelding

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » ma 21 sep 2015, 00:11

Daar geef ik je volledig gelijk in. Als winkel moet je niet gaan schelden op je klanten, 't idee alleen al :O
Helemaal niet professioneel zeg!

Ik heb nog nooit problemen gehad gelukkig, want ik ken zo gauw niemand anders die ook in België aan huis levert...

Terug naar “Shop-till-you-plop”