Nogmaals gesplitst: Shita's F/G nest

Hier vind je alles met betrekking tot de forumregels, updates, publieke aankondigingen, enz.
Dit subforum is leesbaar voor gasten.
Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Nogmaals gesplitst: Shita's F/G nest

Berichtdoor Ilona » vr 20 dec 2013, 20:55

Oke, waar is de tekst dan heen Carleen? Ik dacht dat we op dit forum niks weggooide of zijn de forumregels veranderd sinds mijn vertrek?
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Re: Gepland Shita's F/G-nest: Shita's Deli x Rootz' Sayen

Berichtdoor Tenmashi » vr 20 dec 2013, 21:16

Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Sithy
Tech Admin
Ratten: 3m
Geboortejaar: 1989

Berichtdoor Sithy » vr 20 dec 2013, 21:42

Ilona schreef:Oke, waar is de tekst dan heen Carleen? Ik dacht dat we op dit forum niks weggooide of zijn de forumregels veranderd sinds mijn vertrek?

Ik heb meer te doen dan dit soort gekibbel opruimen, maar zoals je ziet staat het er alweer hoor.

edit: En misschien kan je dit de volgende keer even in PM vragen ipv erover doorgaan in een topic.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Carmelina
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Carmelina » vr 20 dec 2013, 22:50

Sithy schreef:
Ilona schreef:Oke, waar is de tekst dan heen Carleen? Ik dacht dat we op dit forum niks weggooide of zijn de forumregels veranderd sinds mijn vertrek?

Ik heb meer te doen dan dit soort gekibbel opruimen, maar zoals je ziet staat het er alweer hoor.

edit: En misschien kan je dit de volgende keer even in PM vragen ipv erover doorgaan in een topic.

ik wil me nergens mee bemoeien, maar dit vind ik wel heel erg kort door de bocht Carleen. Je bent toch moderator? dan ben je ook daarvoor.. xD
Afbeelding
Groetjes Carmelina en de rattenbende!

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » vr 20 dec 2013, 23:09

Het topic staat nog gesloten, zou deze open kunnen? Misschien hebben meer mensen vragen erover. Ik dacht nml ook dat wij op dit forum geen topics sluiten en open staan voor discussies? nu komt het op mij over alsof er niks anders dan goeds gezegd mag worden over Sandra, terwijl er laatst over Elise wel een hele discussietopic was?
Afbeelding
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Sithy
Tech Admin

Berichtdoor Sithy » za 21 dec 2013, 10:14

Carmelina schreef:
Sithy schreef:

ik wil me nergens mee bemoeien, maar dit vind ik wel heel erg kort door de bocht Carleen. Je bent toch moderator? dan ben je ook daarvoor.. xD

Omdat het per se in dit topic moet, prima, doen we dat. Dan hoop ik dat het voor eens en voor altijd duidelijk is want ik ben hier echt heel erg klaar mee.
Ilona en Sandra is herhaaldelijk gevraagd niet op elkaar in te hakken. Op een gegeven moment is dat wel eens klaar. Het gebeurt telkens weer en als mod, dus niet als persoon, ben ik daar echt spuugzat van. Niet om wie nu begint en wie niet, dat boeit me namelijk niks.
Om er dan NOG weer over door te gaan, liever via PM, juist omdat het al zo vaak is voorgekomen en de ervaring leert dat het ook telkens weer door en door gaat. Dat heeft niks te maken met 'kort door de bocht', maar alles met nu wel eens klaar zijn met telkens weer dezelfde mensen uit elkaar moeten trekken.

Tevens is het wellicht handig om te weten dat ik niet de enige mod ben en er dus altijd overleg is. Om te voorkomen dat we gaan krijgen dat het niet objectief zou zijn. Daardoor kan het eens voorkomen dat posts even weg zijn. Dat had prima via PM gevraagd kunnen worden juist omdat het al zo vaak is voorgekomen.

edit: Ik hoop dat ik het hiermee heb kunnen verduidelijken dat ik degene ben die splitste, maar niet degene ben die de uiteindelijke beslissingen maakt. Dat wordt niet door 1 persoon gedaan maar als team. Ilona weet als ex-mod dat ook.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Sithy
Tech Admin

Re: Nogmaals gesplitst: Shita's F/G nest

Berichtdoor Sithy » za 21 dec 2013, 10:20

Geeft hier uw commentaar op wat er allemaal verkeerd is afgehandeld.

Ilona, het is gesloten omdat het ons niet nuttig leek om dit weer open te houden. Er is jullie allebei zo vaak gevraagd niet op elkaar te reageren of tenminste normaal. Het leek ons (ons, dus niet mij!) niet veel waarde toevoegen om nog meer reacties te laten komen. Ik heb je eerste vraag laten staan omdat ik het een normale nuttige vraag vond, maar de rest heb ik weggehaald omdat het helaas weer eindigde in een discussie die op de persoon ging en niet op de situatie. Uiteraard mag je altijd meer vragen over een verwachte combinatie. Daar lijkt me het forum ook voor ;)

Daarbij zou ik ook graag zien dat een fokker zegt "daar geef ik geen commentaar op" als hij/zij geen toelichting wil geven. Dat staat iedereen vrij. Wil je geen toelichting geven dan is dat prima. Hou er wel rekening mee dat je je nestje op een openbaar forum zet met over het algemeen kritische (op de goede manier) fokkers. Vragen kan je altijd verwachten. Als je dat erg onprettig vindt zou ik zelfs aanraden het topic niet te openen, maar nogmaals, dat staat verder iedereen vrij.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » za 21 dec 2013, 11:39

Nogmaals, mag het andere topic weer open? We hebben de regel dit forum dat er geen topics worden gesloten. Ik vind het niet netjes dat er uitzonderingen worden gemaakt voor moderators wanneer het hun gunstig uitkomt. Ook dacht ik dat we op dit forum allemaal gelijk waren. Heb ik dit mis en zijn de regels veranderd, of heb ik het juist en gaat het topic weer open?

Daarbij vind ik de toon die jij aanslaat onprettig. Ik dacht dat open discussies op dit forum waren toegegaan dus ik ben versteld van het feit dat ik nu afgekat wordt door een modje omdat ze wel wat beters te doen heeft. Je bent toch moderator dus dit hoort er gewoon bij. Als je hier geen zin in hebt, ben je misschien niet op je plek.
Afbeelding

Sithy
Tech Admin

Berichtdoor Sithy » za 21 dec 2013, 11:50

Heb je mijn reactie op Carmelina ook gelezen, Ilona?

Ik schijn me te herinneren dat jullie allebei hebben beloofd niet meer op elkaar te reageren, overigens. Is het dan zo verwonderlijk dat na herhaaldelijk die belofte en herhaaldelijk dit soort dingen, dat het topic even dicht blijft? Mag ik er dan even zat van zijn omdat het echt niet de eerste keer is? Jammer dat je meteen begint over 'niet op de plek', gelukkig weet ik dat ik genoeg doe. Beetje onder de gordel weer, Ilona, maar dat viel te verwachten. Een simpel verzoek om het even via PM te doen om te voorkomen dat het topic weer gesplitst kan worden en dan zo'n reactie, nou ja, wees er gelukkig mee joh.

Als het 'beter uit kwam' was trouwens dit topic er ook niet geweest. Wat is de toegevoegde waarde van het zoveelste moddergooi topic tussen jullie beide weer open te zetten terwijl dit topic er is om het commentaar te geven? Serieuze vraag, wat is de toegevoegde waarde van het voortzetten van die discussie? (Toegevoegd, als het iedere keer weer zo gaat.)
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Carmelina
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Carmelina » za 21 dec 2013, 12:13

edit: En misschien kan je dit de volgende keer even in PM vragen ipv erover doorgaan in een topic.[/quote]

ik wil me nergens mee bemoeien, maar dit vind ik wel heel erg kort door de bocht Carleen. Je bent toch moderator? dan ben je ook daarvoor.. xD[/quote]

Omdat het per se in dit topic moet, prima, doen we dat. Dan hoop ik dat het voor eens en voor altijd duidelijk is want ik ben hier echt heel erg klaar mee.
Ilona en Sandra is herhaaldelijk gevraagd niet op elkaar in te hakken. Op een gegeven moment is dat wel eens klaar. Het gebeurt telkens weer en als mod, dus niet als persoon, ben ik daar echt spuugzat van. Niet om wie nu begint en wie niet, dat boeit me namelijk niks.
Om er dan NOG weer over door te gaan, liever via PM, juist omdat het al zo vaak is voorgekomen en de ervaring leert dat het ook telkens weer door en door gaat. Dat heeft niks te maken met 'kort door de bocht', maar alles met nu wel eens klaar zijn met telkens weer dezelfde mensen uit elkaar moeten trekken.

Tevens is het wellicht handig om te weten dat ik niet de enige mod ben en er dus altijd overleg is. Om te voorkomen dat we gaan krijgen dat het niet objectief zou zijn. Daardoor kan het eens voorkomen dat posts even weg zijn. Dat had prima via PM gevraagd kunnen worden juist omdat het al zo vaak is voorgekomen.

edit: Ik hoop dat ik het hiermee heb kunnen verduidelijken dat ik degene ben die splitste, maar niet degene ben die de uiteindelijke beslissingen maakt. Dat wordt niet door 1 persoon gedaan maar als team. Ilona weet als ex-mod dat ook.[/quote]

Ten eerste weten wij als lezers niet dat Ilona en Sandra menigkeer gewaarschuwd zijn. Ik lees alleen dat je meer te doen hebt dan dit soort gekibbel op te ruimen, dus daar reageer ik op. Ook snap ik dat je soms moet overleggen en dat de post dan even weg is, of dat het topic even gesloten wordt, maar dat kan dan toch gewoon aangegeven worden? Maar opschonen is in mijn ogen toch iets heel anders.
Afbeelding

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » za 21 dec 2013, 12:17

Je bent even mis Ilona, er is nooit een regel geweest dat topics niet worden gesloten. Ik denk dat je het verward met dat posts/topics niet worden verwijderd tenzij absoluut nodig. Wanneer een discussie uit de hand loopt en er wordt in gegrepen kan het best zijn dat een topic wordt gesloten. Zo dus ook in dit geval, er is verzocht normaal verder te gaan in het nesttopic. De 'discussie' zelf is nog gewoon te lezen, dus wat dat betreft wordt er niks in het voordeel van wie dan ook weggemoffeld. Als mensen nog meer vragen hebben over het nest kan dat gewoon in het nesttopic. Dus nee, het andere topic gaat niet terug open (tenzij er inderdaad een goede reden voor is).

@Carmelina: Daarom werd ook verzocht in PB verder te gaan, omdat de rest van het forum niet alles weet en hoeft te weten over het onderlinge gekibbel. Maar dat is dus mis gegaan. Naar mijn weten is het aangegeven dat er wat gesplitst werd en dergelijke, misschien niet a la minute maar je kunt ook niet verwachten dat een mod alles tegelijk kan doen. Toen bij 'mijn' topic was het ook al gelijk paniek dat er posts 'verdwenen' waren en kregen we eigenlijk geen kans om het te melden.
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » za 21 dec 2013, 12:19

Op je laatste vraag, omdat sandra niet wil vertellen over de gezondheid van haar nest en misschien meer mensen hier vragen over hebben, net zoals mensen graag wilde reageren bij Elise dat ze begint met twee nesten.

Verder is mij in januari gevraagd om niet te reageren op sandra omdat dit als modje niet geloofwaardig overkwam. Dit is toen alleen mij opgelegd, Elise heeft zelfzelf toegegeven in die 10 maanden geen tijd te hebben gehad om sandra hierover een pb te sturen. Ik heb me dan ook de afgelopen 10maanden aan die afspraak gehouden. Wat jij nu beweert is dus helaas niet waar en jammer dat je dit zo beweeert.

Nu ik echter geen modje meer ben leek de afspraak niet op sandra te reageren mij niet meer van toepassing?
Afbeelding

Sithy
Tech Admin

Berichtdoor Sithy » za 21 dec 2013, 12:24

Wat is opschonen in jouw ogen dan, Carmelina?

Voor mij is het namelijk de offtopic dingen verwijderen en op de juiste plek zetten ;) Dus als dat niet duidelijk was, sorry.

De splits tool wil nog wel eens problemen geven (herkent dan niet het nieuwe topic waar de posts heen moeten), waardoor soms posts ook even weg zijn zoals Elise al aangeeft. Dat ligt ook deels aan het feit dat we het soms niet eens zijn over waar te splitsen, ik had bijv. nog wel twee extra posts kunnen laten staan. Die keuze is niet altijd makkelijk en daardoor kan het ook wat langer duren.

Ilona - Jullie hebben dit wel degelijk allebei besproken in het communicatie topic. Er is zelfs nog discussie geweest over dat Sandra het niet goed zou opvolgen. Ik kan er een screenshot van maken indien nodig? Dan hebben we in elk geval duidelijk dat ik in tegenstelling tot wat jij beweert hierover de waarheid vertel.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » za 21 dec 2013, 12:30

Ik heb alle topics opgeslagen al PDF, zo snugger ben ik nog net wel. Ik ken het gedeeltelijk quoten heel goed van ratten.nl , willen jullie ook die kant op met privé dingen online pleuren?

Goed ik sluit het nu af : mijn vraag naar sandra was puur uit interesse en kijk waar we een dag later zijn. Bij mij ligt de haat en nijd niet hoor ;)
Afbeelding

Sithy
Tech Admin

Berichtdoor Sithy » za 21 dec 2013, 12:35

Ik wil ook wel het hele topic even laten zien hoor, als je dat liever hebt. Dan quoten we niet selectief, toch? Ik vind het niet zo tof dat je mij beschuldigd van liegen namelijk.

Het ging hier namelijk niet om wie al dan niet begonnen is of 'schuldig' is, zoals ik al aangaf, dat boeit me niet. Mij boeit het dat dit de zoveelste keer is en dat de koek nu echt op is. Het lijkt me beter als jullie allebei dan maar niet meer in discussie gaan over dit soort dingen. Niet omdat 1 van jullie gelijk heeft en 1 ongelijk. Maar om de sfeer normaal te houden. Een normale discussie is prima en ik zei ook al dat je altijd mag en moet kunnen vragen en dat ik van een fokker verwacht dat ze hiermee om kunnen gaan.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Sithy
Tech Admin

Berichtdoor Sithy » za 21 dec 2013, 12:44

Om dan toch nog iets nuttigs hieruit te halen, ik zal in vervolg een post achterlaten met iets als.....bezig met splitsen, posts komen na overleg terug. Zoiets? Dan is in elk geval duidelijk wat er achter de schermen gaande is, daar heeft Carmelina gelijk in, dat moet beter en duidelijker.

De post zou ik daarna editen met een link naar het nieuwe topic natuurlijk.

Hoe lang het dan duurt verschilt, als het een simpel offtopic dingetje is komt er gewoon een nieuw topic en is het doorgaans binnen 2 minuten klaar.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Carmelina
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Carmelina » za 21 dec 2013, 12:46

[quote="Sithy"]Wat is opschonen in jouw ogen dan, Carmelina?

Voor mij is het namelijk de offtopic dingen verwijderen en op de juiste plek zetten ;) Dus als dat niet duidelijk was, sorry.

Voor mij is opschonen, overbodig commentaar verwijderen en verwijderd laten en ik had het idee dat dat ook gebeurde, totdat er protest kwam.
Afbeelding

Carmelina
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Carmelina » za 21 dec 2013, 12:52

Sithy schreef:Om dan toch nog iets nuttigs hieruit te halen, ik zal in vervolg een post achterlaten met iets als.....bezig met splitsen, posts komen na overleg terug. Zoiets? Dan is in elk geval duidelijk wat er achter de schermen gaande is, daar heeft Carmelina gelijk in, dat moet beter en duidelijker.

De post zou ik daarna editen met een link naar het nieuwe topic natuurlijk.

Hoe lang het dan duurt verschilt, als het een simpel offtopic dingetje is komt er gewoon een nieuw topic en is het doorgaans binnen 2 minuten klaar.

Dat zou inderdaad verwarring kunnen uitsluiten als je het even aangeeft.
Afbeelding

Sithy
Tech Admin

Berichtdoor Sithy » za 21 dec 2013, 12:56

Zoals in de regels staat worden er hier nooit posts definitief verwijderd * en dat leek me duidelijk genoeg zeker omdat Ilona zelf mod is geweest en weet dat er in dit soort gevallen altijd overleg is om een objectief oordeel te krijgen, maar ik zal in vervolg proberen snel een bericht achter te laten ;) Ik zal het in ieder geval doen als er overleg gepleegd wordt, als een topic enkel binnen 2 minuten gesplitst worden is het doorgaans sneller alleen een link achter te laten namelijk.

* Mezelf indekken mocht hier weer protest tegen komen: of er moet echt een goede reden zijn van de gebruiker die de posts heeft geplaatst, maar het is nog nooit voorgekomen. Alles in principe in Archief of nieuw topic.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » za 21 dec 2013, 13:01

Wat Carleen zegt. :ja: Wat er gepost is kun je toch niet meer ongedaan maken en dan kan het maar beter na te lezen zijn dan dat er spookverhalen ontstaan over wat er precies gezegd is en/of dat het zogenaamd de 'doofpot' in gaat. Er zijn inderdaad wel eens uitzonderingen, maar daar moet echt een joekel van een reden voor zijn.

We zullen voortaan proberen eerst een bericht achter te laten dat er moderator handelingen bezig zijn en even geduld te hebben.
Afbeelding Afbeelding

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » za 21 dec 2013, 18:27

Even voor mijn duidelijkheid : geldt de afspraak dat sandra en ik niet op elkaar mogen reageren nou nog wel of niet?? Mocht het nog van toepassing zijn dan reageer ik niet meer en dan verwacht ik uiteraard ook geen reacties van sandra naar mij . Zou hier nog graag duidelijkheid over krijgen wat jullie verwachten.
Afbeelding

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » ma 23 dec 2013, 09:52

Ik wil nu niet vervelend gaan doen, maar mag ik hier nog antwoord op aub? Er is mij nu veel verweten in dit topic dus ik wil graag duidelijkheid voor in de toekomst van wat beide partijen in de toekomst van elkaar mogen en kunnen verwachten. Als voor zowel mij en Sandra dingen helder beschreven worden kunnen wij ook beter aan jullie verwachtingen voldoen. Zover ik van Sandra weet zijn jullie verwachting nml bij haar ook onduidelijk. Ik zal dit nog erg op prijs stellen :)

Edit: owhja en dit topic staat nu onder forumzaken en is dus openbaar dus ook leesbaar voor mensen die niet aangemeld zijn op dit forum. Is dit gewenst?
Afbeelding

Sithy
Tech Admin

Berichtdoor Sithy » di 24 dec 2013, 09:25

Er is mij ook genoeg verweten, Ilona, dus die vlieger gaat niet op wat mij betreft.

Zoals al meerdere keren aangegeven, zou niet weten waarom het ineens niet meer zou gelden: als je niet normaal op elkaar kan reageren, doe het dan niet.

DIT DEEL IS ALGEMEEN EN HEEFT GEEN ENKELE BETREKKING OP DE POSTS DIE GESPLITST ZIJN OF DE TWEE PERSONEN OM WIE HET GAAT

Ik wil benadrukken dat ik dat overigens geeneens specifiek tegen Ilona zeg, want het is niet zo, dat alles aan haar ligt. Zo werkt het sowieso niet en het staat haar -uiteraard- vrij om dergelijke vragen te stellen aan collega-fokkers (of wie dan ook). Als je weet dat persoon X je niet ligt, hou je dan een beetje in. Van persoon X verwacht ik dan trouwens hetzelfde, het is niet zo dat 1 persoon alle moeite moet doen om zich volwassen te gedragen. Het moet van twee kanten komen.

We zullen in vervolg ook sneller gebruik maken van een 'afkoelban' van 30 minuten tot 1 uur. Ik geloof niet, dat ik het ooit nodig zal hebben. Ik zet het wel hier neer zodat ik er op terug kan grijpen, maar laat het gewoon niet nodig zijn? We zijn allemaal volwassen genoeg dunkt mij.

Wat mij betreft staat het topic hier ook prima, de permissies zijn al een tijd aangepast zodat de toegang een stuk beperkter is ;) (Geen zoekmachines o.a.)
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » di 24 dec 2013, 10:11

Bedankt voor je reactie. Het geeft mij echter nog steeds geen bevredigend gevoel. Sandra heeft de laatste maanden zo vaak vragen gesteld in topic van mij en dan zei ik er wat over Elise, werd erkent dat het misschien wel flauw bedoeld kon zijn, maar Ilona reageer maar niet. Maar als Ilona eens een vraag stelt en Sandra ontploft, ja dan heb ik het volgens jullie echt uitlokkend bedoeld natuurlijk.

Als je weet dat persoon X je niet ligt, hou je dan een beetje in.

Ik bedoel, hou je een beetje in? Ik geloof dat ik de eerste 3 a 4 post me heeeeel erg aan het inhouden was Carleen. Wie ontplofte er nu in dat topic..?

Het is niet dat je nu Sandra aanspreekt op haar uitbarsting... Jij veroordeeld mij ook maar meteen als 'aanstichter' en gelooft zelf net zo hard dat ik het kwaad bedoeld moet hebben. Maar nee als omgekeerde gebeurt (is al gebeurd), nee dan heeft Sandra het recht op die vraag en dan zijn het wel goede bedoelingen. Zie je dan zelf niet dat je dan bevooroordeeld bent? Daarbij als je het niet specifiek op mij doelt in dit verhaal... waarom noem je mij dan wel bij naam en noem je Sandra 'Persoon X'...?

Ik ben van mening dat dit allemaal erger is geworden dan dat het is, juist omdat je jezelf er op zo'n toon als dat je deed mee bent gaan bemoeien. Je bent erin gesprongen, berichten verwijderd van forum, mij af gaan katten en op nare toon aanspreken, en nu wil je graag doen overkomen alsof je neutraal gehandeld hebt en goede bedoelingen voor ons beide had. Dat geloof ik echt niet, want dan had je echt anders gehandeld en andere dingen gepost Carleen.

Ik denk verder niet dat jij in staat bent in te zien dat je zelf bevooroordeeld bent in je opvattingen over mij, dus ik hoef hier verder ook geen reactie op want ik ga ervan uit dat je mij ongelijk gaat geven natuurlijk. Ik had gehoopt dat je in staat was geweest in te zien waar jij ook niet goed gezeten hebt en we het in de toekomst anders konden aanpakken, maar dat zit er helaas op dit moment niet in zie ik.

Edit: ter aanvulling, ik voel ergens dat je nu weer denkt "Ilona kan niet tegen kritiek en doet zelf niks fout". Laat me alleen alvast herhalen: ik ben in Januari aangesproken op mijn gedrag naar Sandra, heb hier toen over nagedacht, was het eens en heb mijzelf vanaf toen aangepast. Hierboven noem je meermalen dat we elkaar 'continu in de haren vliegen', en dat vind ik dus erg jammer. Dat je blijkbaar niet inziet dat ik me aangepast heb na jouw advies en ik in jouw ogen nog altijd aanstichter van weet ik wat ben. Je had ook eens een opmerking kunnen maken van goh Ilona fijn dat je niet meer reageert, goh Ilona fijn dat je eerst rustig bleef ondanks dat Sandra boos werd. Maar daar hoor ik je dus niet over. Als je mensen aanspreekt op hun slechte eigenschappen, en mensen nemen je opmerking serieus en passen zich aan, dan moet je niet in die negativiteit blijven hangen denk ik en ook erkennen dat je ziet dat iemand jouw opmerkingen serieus neemt.
Afbeelding

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

Berichtdoor Shita » di 24 dec 2013, 14:28

Ik ben nooit aangesproken op mijn gedrag in die tijd en dat weet je. Pas toen jij stopte als modje werd mij duidelijk dat jij je aan het inhouden was en dat ik er zogenaamd al 3 keer op aangesproken zou zijn (wat dus niet zo is...)
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Terug naar “Forumzaken”