Nogmaals gesplitst: Shita's F/G nest

Hier vind je alles met betrekking tot de forumregels, updates, publieke aankondigingen, enz.
Dit subforum is leesbaar voor gasten.
Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Re: Nogmaals gesplitst: Shita's F/G nest

Berichtdoor Ilona » di 24 dec 2013, 14:32

Dat weet ik Sandra, dat zeg ik ook in dit topic :bloem:

Carleen denkt er dus anders over, daar ging mijn reacties over:
Sithy schreef:Er is jullie allebei zo vaak gevraagd niet op elkaar te reageren of tenminste normaal.
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Sithy
Tech Admin
Ratten: 3m
Geboortejaar: 1989

Berichtdoor Sithy » di 24 dec 2013, 21:44

Ik zal Sandra een link sturen naar het betreffende topic, dan. Waarin jullie het er met elkaar over hebben, bedoel ik dus.

edit: gezien jij aangeeft het te hebben opgeslagen als pdf, lees "ligt het aan mij, of?" maar even door. Dan hebben we toch duidelijk, dat er wel degelijk over is gepraat.

Daar komt overigens nog bij dat het sowieso de bedoeling is normaal met elkaar om te gaan ongeacht wie. Dat komt toch niet uit de lucht vallen hoop ik?

edit2: Ilona, heb je mijn post wel gelezen? Ik begin dat deel namelijk met "Ik wil benadrukken dat ik dat overigens geeneens specifiek tegen Ilona zeg, want het is niet zo, dat alles aan haar ligt." Daarna heb ik het er IN HET ALGEMEEN over, hoe je dit soort dingen kan voorkomen. Ik heb het daar geeneens over jou, of jullie.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Sithy
Tech Admin
Ratten: 3m
Geboortejaar: 1989

Berichtdoor Sithy » di 24 dec 2013, 21:53

Ilona schreef:Bedankt voor je reactie. Het geeft mij echter nog steeds geen bevredigend gevoel. Sandra heeft de laatste maanden zo vaak vragen gesteld in topic van mij en dan zei ik er wat over Elise, werd erkent dat het misschien wel flauw bedoeld kon zijn, maar Ilona reageer maar niet. Maar als Ilona eens een vraag stelt en Sandra ontploft, ja dan heb ik het volgens jullie echt uitlokkend bedoeld natuurlijk.

Dat zeg ik juist niet: "Ik wil benadrukken dat ik dat overigens geeneens specifiek tegen Ilona zeg, want het is niet zo, dat alles aan haar ligt."

Ilona schreef:Als je weet dat persoon X je niet ligt, hou je dan een beetje in.
Ik bedoel, hou je een beetje in? Ik geloof dat ik de eerste 3 a 4 post me heeeeel erg aan het inhouden was Carleen. Wie ontplofte er nu in dat topic..?

Dit ging niet over jou, maar was algemeen bedoeld. Ik zeg in dit topic meerdere malen dat het me niet gaat om wie begon.

Het is niet dat je nu Sandra aanspreekt op haar uitbarsting... Jij veroordeeld mij ook maar meteen als 'aanstichter' en gelooft zelf net zo hard dat ik het kwaad bedoeld moet hebben.

Waar zeg ik dat? Ik benadruk toch verschillende keren dat het daar niet om gaat?

Daarbij als je het niet specifiek op mij doelt in dit verhaal... waarom noem je mij dan wel bij naam en noem je Sandra 'Persoon X'...?

Nogmaals, hoezo betrek je dit op jezelf? Ik leg algemeen uit, hoe we kunnen posten. Ik heb het niet over jullie.

Je bent erin gesprongen, berichten verwijderd van forum,

Welke berichten heb ik verwijderd? Wie moest er anders inspringen? Sandra zelf?

Dat geloof ik echt niet, want dan had je echt anders gehandeld en andere dingen gepost Carleen.

Wat had je graag gewild dan?

Je had ook eens een opmerking kunnen maken van goh Ilona fijn dat je niet meer reageert, goh Ilona fijn dat je eerst rustig bleef ondanks dat Sandra boos werd.

Zie eerder genoemde topic wat je zelf hebt opgeslagen ;)

Ter informatie, ik praat ook werkelijk nooit met Sandra. Het boeit mij geen ene ruk wat er tussen jullie speelt. Ik weet niet hoe ik nog duidelijker kan maken, dat het me niet uitmaakt wie begint of wat dan ook. Wel vind ik het jammer dat je me a) beschuldigt van liegen b) niet op de plek zijn en c) alles op jezelf betrekt.

Edit: Wellicht kan je ook overwegen dat dit alles nogal veel stress heeft opgeleverd op Elise en dat ik het daarom heb opgepakt. Liever deed ik het ook niet, nee. Liever laat ik dat soort dingen gewoon staan en op zijn beloop gaan, eigenlijk. Als je dat liever hebt, dan prima, even goede vrienden. Ik wil alleen HEEL duidelijk stellen dat ik het in mijn meest recente post over het gehele forum heb en niet over jullie twee. Dan noemde ik het beestje toch echt wel bij de naam.

edit2: Ik heb Elise gevraagd dit verder op te pakken omdat mijn antwoorden niet toereikend zijn voor je en omdat ik me kennelijk ook niet duidelijk kan maken. Tevens heb ik alle lol in het forum geheel verloren omdat ik me hier in mijn eentje moet verdedigen voor iets wat ik NIET in mijn eentje heb besloten of geregeld. Ik vind het jammer dat je mijn post verkeerd hebt opgevat en dat het je heeft geraakt, dat was niet de bedoeling en ik hoop dat nu echt duidelijk is dat het in z'n algemeen is bedoeld.

Ik hoop dat ik ditmaal wel duidelijk heb kunnen overbrengen hoe mijn post bedoelt was en zal er voor de duidelijkheid ook een dikke streep in zetten waar het algemene deel begint -- dan weet iedereen wat de edit is en dat er niks is uitgehaald. (Dat is nu gedaan, de woorden in caps zijn toegevoegd.)
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » wo 25 dec 2013, 14:56

Ook gelukkig kerstfeest iedereen. :roll:

Om het kort en simpel te houden, omdat er om duidelijkheid is gevraagd en dit al veel te lang door gaat:

- Het geldt voor álle forumleden dat discussies normaal moeten gaan, gebeurd dit niet dan grijpen we in.
- Tussen Sandra en Ilona botert 't al een tijd niet, het advies is dan ook om niet meer/minder op elkaar te reageren (op dit forum). In het algemeen geldt dat advies voor iedereen die niet met elkaar overweg kan: doe jezelf een plezier en ga het niet opzoeken (op het forum, wat je prive doet zal ons een worst wezen).
- Deze afspraak was eerder met Ilona gemaakt, maar niet (duidelijk) met Sandra. Dit is mijn fout en ik snap volledig dat men hierover boos is, maar toch zou ik graag zien dat we verder wel normaal kunnen doen op het forum. We zullen toch tot een oplossing moeten komen.
- Anders komt het neer op een oplossing waar ik eigenlijk liever niet voor kies, en dat is heel het forum opdoeken. Op deze manier is het voor niemand leuk meer en ik denk dat we allemaal wel wat beters te doen hebben dan ruziemaken op een forum wat eigenlijk over tamme ratten zou moeten gaan. Genieten van de feestdagen bijvoorbeeld.

Hopelijk is het hiermee duidelijk.
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Naomi
Alfarat
Ratten: 9
Geboortejaar: 1971
Contacteer:

Berichtdoor Naomi » wo 25 dec 2013, 15:28

:aanbid:
Afbeelding Groetjes, Naomi Afbeelding

Terug naar “Forumzaken”