nog maar weinig animo

Hier vind je alles met betrekking tot de forumregels, updates, publieke aankondigingen, enz.
Dit subforum is leesbaar voor gasten.
Greetje
Puberrat
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1984

Re: nog maar weinig animo

Berichtdoor Greetje » ma 15 sep 2014, 17:03

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik blij ben met dit rattenforum, hoewel er niet veel gepost wordt, wordt er wel gekeken naar wat er gepost wordt door anderen en ook reactie gegeven bij vragen om hulp. Soms duurt het even, maar het is toch fijner hier dan op andere fora heb ik gemerkt. Dat zou ik ontzettend missen.

(plus, alleen op dit forum is :woei: beschikbaar. Alleen al om dat feit mogen jullie niet stoppen :P )
Afbeelding

Vera
Opvang
Ratten: 8v 2c 5m
Geboortejaar: 1977
Contacteer:

Berichtdoor Vera » di 16 sep 2014, 14:12

Ik geef toe dat ik ook te weinig kom hier… maar ook ik vind het jammer als Pirats zou stoppen… ik zal mijn leven gaan beteren en vaker komen en posten… :)
Rattenopvang Plop: http://www.opvangratjes.nl

Marjan
Rattery
Ratten: 16
Contacteer:

Berichtdoor Marjan » di 16 sep 2014, 14:13

Ik geef toe: ik ben ook schuldig.
Ik ben momenteel niet echt lekker en dan loopt alles hélemaal achter.
De reden waarom ik mijn nesten hier niet meer post is omdat er toch nooit geen reactie meer opkwam, dus had ik zoiets van: 'waarom er mijn energie er nog instoppen?'

Overigens kan ik Elise best goed begrijpen dat ze het héél erg druk heeft.
Misschien een optie om je team hierin te versterken zodat je wat ondersteunt wordt Elise?
Afbeelding

opvanglocatie voor Ratopia en stichtend lid van VZW Rattensnoozels

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » di 16 sep 2014, 19:07

Ja dat wil ik dus ook, de enige reden dat dit tot nu toe nog niet gebeurd is omdat ik maar heel langzaam er aan toe kwam/kom te zoeken naar een nieuw modje. xD Zal zo eens een topicje en zo openen of iemand zich aanbied, dat zou het een stuk makkelijker maken. :ja:

Greetje schreef:(plus, alleen op dit forum is :woei: beschikbaar. Alleen al om dat feit mogen jullie niet stoppen :P )

:rofl: Al gaat 't forum ooit morsdood en post niemand meer, het blijft altijd online zodat je :woei: kunt posten. :clown:
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Lize
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1992

Berichtdoor Lize » di 16 sep 2014, 19:56

Ik ben ook schuldig :'( :'( In de vakantie te weinig tijd gehad om echt dingen te posten en lezen en vervolgens is het er gewoon niet meer van gekomen. :nopom:

Maar goed, nu ik weer een beetje aan het school/stageritme gewend ben zal ik ook vaker iets laten horen! :thumbs:

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » wo 17 sep 2014, 08:32

Ik ben blij te lezen dat je eindelijk op zoek gaat naar versterking voor het mod-team Elise. Ik riep het al een jaar geleden naar je, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :mrgreen: Het team dat je onder je had werkte gewoon niet (incl mijzelf :P ), hopelijk krijg je nu een beter team om het forum weer te doen opleven. :)
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » wo 17 sep 2014, 18:08

Ja dat heeft ook meegespeeld in het zoeken naar een modje, ben daarin te voorzichtig geweest want ik heb namelijke wel een aantal mensen gevraagd. :ja:

Overigens zit ik nu in de trein. :9 Helaas is de wifi nogal langzaam, dus erg effectief is het niet. xD
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

iloveratzells
Puberrat
Ratten: m7 v8

Berichtdoor iloveratzells » wo 17 sep 2014, 21:03

Helaas is het overal wat rustiger op fora, vermoederlijk door de grote opkomst van facebook groepen.
Dat is erg zonde natuurlijk van het forum wereldje, want het 'kan' zo leuk zijn.

Ik ben hier nooit echt een geweldige poster geweest, maar las/lees hier altijd graag mee.
Maar helaas zoals iemand anders al opmerkten zijn er nog maar weinig rattige nuttige topics, overal op fora's hoor.

Hopelijk lukt het ook hier met een nieuwe moderator en de schouders eronder, om er weer wat actiefs en gezelligs van te maken.

succes iedergeval! ^_^
Afbeelding

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m

Berichtdoor liens.venten » wo 17 sep 2014, 21:49

De laatste dagen wordt er iig al veel meer gepost, leuk is dat!

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » do 18 sep 2014, 08:49

Ja hopelijk blijft het aanhouden, we doen ons best in ieder geval! :D

@Fleur: Bedankt! Hmm daar zeg je wat, die Facebook groepen. Ben er zelf niet zo'n fan van, doe mij maar een gezellig forum. :)
Afbeelding Afbeelding

Vera
Opvang
Ratten: 8v 2c 5m
Geboortejaar: 1977
Contacteer:

Berichtdoor Vera » do 18 sep 2014, 09:43

Facebook is geweldig... :D Maar een forum is makkelijker met bijlezen... en ik vind persoonlijk forumsoftware zoals deze (phpbb) gebruikersvriendelijker dan bv. fb... daar zit ik nog wel eens naar de juiste knopjes te zoeken... :D
Rattenopvang Plop: http://www.opvangratjes.nl

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » do 18 sep 2014, 09:58

En als je ze hebt gevonden is 't de volgende dag weer anders omdat Facebook weer zo'n handige update heeft gedaan. :gniffel: De meeste ratten/dieren FB groepen die ik ken staan vol met drama en slecht verzorgde dieren, wat weer voor drama zorgt als je er wat van zegt. :') Zal vast niet bij allemaal zo zijn, maar ben er zelf niet zo'n fan van. Sowieso ook niet bij te houden (piRats bij houden is al wat :P).
Afbeelding Afbeelding

Mahumia
Opvang
Ratten: 7 v
Geboortejaar: 1985

Berichtdoor Mahumia » wo 18 mar 2015, 12:55

Ik heb eerlijk gezegd liever een forum dan alleen maar facebook. Hier kun je tenminste rustig alles bijlezen :)

Terug naar “Forumzaken”