Heb jij foto's en zo voor op de Facebook pagina?

Hier vind je alles met betrekking tot de forumregels, updates, publieke aankondigingen, enz.
Dit subforum is leesbaar voor gasten.
Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Heb jij foto's en zo voor op de Facebook pagina?

Berichtdoor Tenmashi » zo 12 apr 2015, 23:20

Deel ze dan hier! :D

Het lijkt me leuk om wat meer foto's en zo op de Facebook pagina van piRats te delen, maar ik ga natuurlijk niet ongevraagd andermans foto's op de openbare Facebook pagina plempen. ;) Dus vind jij het leuk om je rattige foto's te delen of wil jij iets anders op het forum onder de aandacht brengen, post het dan hier!

Enige regel is dat je niet te veel in één keer mag posten en geen dubbelposts, een beetje afwisseling is wel zo leuk. :) Al is het prima om een aantal dingetjes aan te bieden en dat ik er dan wat uit mag kiezen voor op FB. ^^

Vergeet natuurlijk ook niet om onze FB pagina te liken als je dat nog niet gedaan hebt! https://www.facebook.com/piratsnl?fref=nf
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Jenn
Volwassen rat
Ratten: 3m 4v
Geboortejaar: 1989

Re: Heb jij foto's en zo voor op de Facebook pagina?

Berichtdoor Jenn » di 14 apr 2015, 13:14

Ik weet niet precies wat je zoekt maar misschien is het wat:

Kooi inrichtingen:
Afbeelding

Afbeelding

Ratjes:
Arwen en Eowyn
Afbeelding

Kili en Kazhad
Afbeelding

Belly love met Mattia
Afbeelding

Ik heb zo veel foto's dat ik eigenlijk niet zo goed weet wat te kiezen. Dus zet hier maar even een linkje naar mijn photobucket bieb. Geen idee of de link het zo doet, maar als je wat leuks er tussen ziet mag je het gewoon gebruiken van mij (tenzij foto's van mijzelf) :)
http://s1156.photobucket.com/user/Gewoo ... t=3&page=1
Afbeelding
Beorn, Kili en KazhâdNyano, Rosie en Lobelia
R.I.P. Arwen, Eowyn, Elgi, Donna, Ella, Mima, James, Mattia, Remi en Arthur

Terug naar “Forumzaken”