[ROLL] Kevin, albino man GENK

Plaatsbare mannetjes ratten van 6 maanden of ouder staan in dit subforum. Ook ratten die op zoek zijn naar een meter/peter staan hier. Dit subforum kan door gasten gelezen worden.
Sarah
Opvang
Ratten: 5m
Geboortejaar: 1995

[ROLL] Kevin, albino man GENK

Berichtdoor Sarah » di 15 jul 2014, 13:26

Deze morgen ben ik een klein albino ventje gaan ophalen in het sportcentrum hier een paar meter verder. Kevin, die daar werk, had de rat al een paar keer in de tuin gezien. Toen hij in de garage zat, kon hij de rat vangen. Ik heb hem dus maar Kevin genoemd :lol: Het is nog een jong, mager ventje. Hij zit helemaal onder de beestjes, zijn oortjes zijn ook al een klein beetje aangetast door de mijt. Hij is nu tegen alles behandeld en mag hier eerst even tot rust komen, arm ventje :(

Een foto van Kevin toen hij nog bij Kevin zat:
Afbeelding
Afbeelding
Riff, Troy, Ciaran, Damian, Rei, Ravi, Akemi, Miyuki, Nox, Novi, Brevis, Credo, Emrys, Ghaevin, Kreon, Kamu, Evan, Duke, Mandu, Maori, Juno, Jasou en Ivy.. Mijn engeltjes <3

Kat
Omarat
Ratten: 5 meisjes
Geboortejaar: 1991

Re: [ROLL] Kevin, albino man GENK

Berichtdoor Kat » di 15 jul 2014, 17:25

Achgossie :(
Afbeelding

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » di 15 jul 2014, 21:55

Testen jullie hem voor de zekerheid op leptospirose? Aangezien hij ermee in contact kan zijn gekomen?

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v

Berichtdoor Hylke » wo 16 jul 2014, 13:48

Arme schat! Gelukkig zit hij nu goed!!!
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Sarah
Opvang

Berichtdoor Sarah » wo 16 jul 2014, 13:52

liens.venten schreef:Testen jullie hem voor de zekerheid op leptospirose? Aangezien hij ermee in contact kan zijn gekomen?

Ja :ja:
Afbeelding
Riff, Troy, Ciaran, Damian, Rei, Ravi, Akemi, Miyuki, Nox, Novi, Brevis, Credo, Emrys, Ghaevin, Kreon, Kamu, Evan, Duke, Mandu, Maori, Juno, Jasou en Ivy.. Mijn engeltjes <3

Sarah
Opvang

Re: [ROLL] Kevin, albino man, 8 maanden, DORDRECHT

Berichtdoor Sarah » di 02 sep 2014, 17:06

Update over Kevin, zit nu bij Angela in Dordrecht.

Kevin is ondertussen negatief getest op leptospirose (jeij :pom: ) en geopereerd aan een navelbreuk. De wonde was wat ontstoken, daar krijgt hij nu antibiotica voor. Met zijn karakter gaat het al veel beter! Hij is nog een beetje angstig, maar als hij eenmaal bij je zit gaat het goed. Hij kan blijkbaar al goed knarsen en ploppen en hij speelt graag. Hij is geschat op 8 maanden, nog een jong ventje dus. Hij zou normaal bij het andere ventje in de opvang geïntroduceerd worden, maar deze is nog aan het bekomen van zijn castratie. Als zijn wonde genezen is mag hij naar een nieuw huisje vertrekken! We kunnen altijd kijken of het klikt met de andere ratjes en helpen met een eventuele intro.

Zo ziet Kevin er nu uit :smitten:
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » di 16 dec 2014, 14:37

Hoe gaat het inmiddels met Kevin? Is hij uiteindelijk goed hersteld en misschien ook al geplaatst? :D
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Sarah
Opvang

Berichtdoor Sarah » do 18 dec 2014, 20:49

Kevin is bij mij blijven wonen en heet nu Jasou. Hij is helemaal hersteld en kan goed overweg met de rest van de groep :D
Afbeelding

Terug naar “Volwassen mannen”