Aruba en Alaska, champagne jap en zwart husky mannen.

Plaatsbare castraten staan in dit subforum, deze zijn vaak bij beide geslachten plaatsbaar (maar niet altijd!). Ook ratten die op zoek zijn naar een meter/peter staan hier. Dit subforum kan door gasten gelezen worden.
Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Aruba en Alaska, champagne jap en zwart husky mannen.

Berichtdoor Hylke » do 24 apr 2014, 10:42

Alaska, zwart husky man, ° +- januari 2013
Alaska verblijft bij Hjördis te Diest.
Hij heeft momenteel nog geen vriendjes

Achtergrond
Alaska is samen met Aruba binnengekomen op 23 maart 2014. Omdat er een kans bestond dat ze leptospirose hadden zijn ze beiden getest. Gelukkig zijn hun resultaten negatief, dat betekent dat ze geen lepto hebben! :dance:

Beschrijving
Alaska is best een bang ventje, maar hij is al heel wat meer losgekomen. In het begin bleef hij enkel in zijn huisje zitten, maar nu komt hij kijken als ik tegen hem praat. Opnemen vind hij niet tof, maar als het met een handdoek gebeurd zodat hij zijn hoofdje kan wegsteken kan het wel voor hem. hihi Hij gaat de komende dagen/weken intensieve knuffeltherapie krijgen zodat hij weet dat hij niet meer bang moet zijn. Daarnaast heeft hij ook een paar keer hard geproefd, dus daar gaan we ook aan werken. :)

Alaska was vandaag bij de intro zeer dominant, de intro zal morgen dus hervat worden. Indien zijn hormonen dan terug opspelen zal hij gecastreerd worden.

Update 10/04
Aangezien de intro vandaag terug is fout gelopen zal Alaska op zo snel mogelijk gecastreerd worden. Hij zal dan nadien naar een vrouwengroepje verhuizen. Hij wordt ook, als we merken dat het hiermee klikt, enkel uitgeplaatst bij vrouwtjes.
Alaska en Aruba hebben waarschijnlijk nooit bij vriendjes gezeten, ze zijn elk apart in een kooi naar een tussenpersoon verhuist. Dit heeft natuurlijk ook heel wat effect op hun gedrag tijdens de intro's. :)

Foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aruba, champagne japanner, ° +- januari 2013
Aruba verblijft bij Hjördis in Diest, momenteel heeft hij nog geen vriendje.

Achtergrond
Aruba is samen met Alaska binnengekomen in de opvang op 23 maart. Omdat er een kans bestond dat ze leptospirose hadden zijn ze beiden getest. Vandaag zijn de resultaten binnengekomen en ze zijn beiden negatief, ze hebben dus geen lepto! :dance:
De mannetjes zitten echter nog niet samen.

Beschrijving
Aruba heeft in het verleden een MOO gehad, dit is door de dierenarts gecontroleerd geweest en hij heeft geen vuil meer in zijn oortjes zitten. Echter heeft hij hier nog steeds een scheef hoofdje van en heeft hij er last van als je hem opneemt of bij andere stressige situaties. Bij het opnemen moet je dit zeker traag genoeg doen en hem zo snel mogelijk tegen je houden. :)
Daarnaast is hij een heel lief ratje, hij komt vaak om aandacht vragen en knuffelen kan hij als de beste. Hij begraaft zeer vaak zijn hoofdje in mijn hand of onder mijn T-shirt en dan begint hij bijna standaard te knarsetanden :love:

Foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Sarah
Opvang
Ratten: 5m

Re: Aruba en Alaska, champagne jap en zwart husky mannen.

Berichtdoor Sarah » do 24 apr 2014, 19:25

Ahh mijn mannen :smitten: Hopelijk vinden ze snel een leuke thuis!
Is Alaska al gecastreerd?
Afbeelding
Riff, Troy, Ciaran, Damian, Rei, Ravi, Akemi, Miyuki, Nox, Novi, Brevis, Credo, Emrys, Ghaevin, Kreon, Kamu, Evan, Duke, Mandu, Maori, Juno, Jasou en Ivy.. Mijn engeltjes <3

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » do 24 apr 2014, 20:01

Ja hij is al gecastreerd! Hij zal naar een vrouwengroep in opvang verhuizen.. :-)
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Sarah
Opvang

Berichtdoor Sarah » do 24 apr 2014, 20:21

Ah super! En hoe zit het met Aruba? Zit hij al bij andere ratjes?
Afbeelding
Riff, Troy, Ciaran, Damian, Rei, Ravi, Akemi, Miyuki, Nox, Novi, Brevis, Credo, Emrys, Ghaevin, Kreon, Kamu, Evan, Duke, Mandu, Maori, Juno, Jasou en Ivy.. Mijn engeltjes <3

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » do 24 apr 2014, 21:16

Welja, hij deed enorm moeilijk tegen de venten en vloog er meteen op. Hij is dus snel gecastreerd en zal normaal naar Kayleigh verhuizen, die heeft ook al veel ervaring met intro's en ratjes in het algemeen! :)

Aruba zal naar opvanggezin Kim en daar bij Venkel, Pino, Ernie gezet worden. Hjördis heeft enorm veel opvangratjes zitten op dit moment en dan kan Kim haar volledig op hem concentreren :)
Afbeelding

Sarah
Opvang

Berichtdoor Sarah » di 29 apr 2014, 23:12

De intro met Aruba is héél gemakkelijk gegaan zag ik! Nu ben ik echt zo blij voor hem, eindelijk vriendjes! :waaah:
Afbeelding

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » do 01 mei 2014, 20:01

Jaaa!!!

Update Aruba:
uitbreiding UPDATE 28/04/2014
De nieuwe intro met Aruba, Pino, Ernie en Venkel is meer dan geslaagd zonder ook maar iets van moeite te moeten doen!!! Dit is de gemakkelijkste intro dat ik al ooit in mijn leven heb moeten doen!! :dance: zij aanvaarden iedereen!! en dat niet alleen ze slapen ook allemaal lekker knus bij elkaar Zzz :love: :loves: De foto's zijn van 20 minuten nadat we ze bij elkaar hadden gezet. :love: :love: :love: :love:
Dit is gewoon een prachtig groepje op zich!!! een super groepje ratten!! met allemaal zot toffe karakters!!! Pino heeft heeft heel beestjes en baasjes verovert, Ernie heeft Hjördis al verliefd gemaakt :yummie: Venkel is zo ongeloofelijk schattig, hoe hij zit, hoe hij zich wast, zo liefdevol!! en Aruba is nog maar juist bij mij en ik wou hem al niet meer afgeven!! wat een knuffelman!!! :D KORTOM!!!!! PRACHTIG BEGINNERSGROEPJE !!!!!

Alaska:
Vanaf vandaag mag Alaska bij dames geïntroduceerd worden. Daarom zal hij morgen naar Kayleigh verhuizen om bij haar opvangers geïntroduceerd te worden, hopelijk lukt dit ook!
Alaska is best onder de indruk sinds zijn castratie. Hij zit steeds in hetzelfde hangmatje of op een plateau. Ik neem hem enkel op met een doekje waar zijn geur aan hangt, want handen vind hij maar eng en hij zou dan wel eens hard durven proeven. :knuf:
In de buikzak kan hij wat op zijn gemak zitten, maar een hand erbij vind hij nog wat eng. Dus ik praat meestal zachtjes tegen hem totdat hij in slaapt valt.

Hopelijk komt hij snel los en mag hij naar een prachtig thuisje verhuizen!

Update 30 april:
Alaska is inderdaad een bang ratje die durft te proeven. Hij heeft me al 3 keer in de vingers gehangen, maar ik heb ook ontdekt dat hij wat kroeltjes zeker kan waarderen! Gisteren voordat ik de intro startte heb ik hem even bij me gepakt om een beetje een beeld te krijgen van hoe hij is. Hij heeft de eerste 5 minuten in zijn dekentje gezeten en wilde het liefste wegkruipen, maar langzaamaan kwam zijn hoofdje steeds vaker uit het dekentje om te kijken waar hij nu eigenlijk was. Het was toch we allemaal interessant! Toen ben ik hem gaan kriebelen op zijn hoofd en wat gebeurde er? Meneer ging knarsen en ploppen :love: :love: Op een gegeven moment vond hij het wel genoeg in zijn dekentje en besloot hij de bank te gaan verkennen! Hij is erg nieuwsgierig als hij even wat tijd voor zichzelf heeft gehad.

De intro gaat wel goed. In het begin zag ik hem best lelijke streken uit halen. Iedere keer de dames van achteren benaderen en ze zo proberen te pakken zodat ze zich niet kunnen weren. Dit is een keer gebeurd bij Tijm, maar er niks ernstigs gebeurd. Tijm is zelfs verliefd op hem geworden gisteravond en zocht toenadering, maar dat wilde Alaska niet. Al vond hij het na een tijdje toch wel interessant en wilde hij af en toe snuffelen aan haar, maar toen begon mevrouw weer te springen door de kooi :P

Salie is een pittige dame die niet over zich heen laat lopen en dat heeft Alaska gemerkt. Dit werkt positief voor Alaska. Hij heeft nu in de gaten dat hij niet zomaar iedere rat aan kan vallen. Salie heeft hem een aantal keer op zijn rug gegooid en dan begint hij de piepen en soms ook te krijsen. Ik vind het best goed gaan, want behalve op de rug gooien en tegenover elkaar staan en flink knarsen is er niks ergs gebeurd. Ook de nacht is zonder wonden verlopen, dus ik zie het nog positief in! Het zal denk ik wel een tijdje gaan duren voordat ze zich echt samen pakken, maar ik heb er vertrouwen in :)
Afbeelding

Hjördis
Opvang
Ratten: 6m
Geboortejaar: 1991

Berichtdoor Hjördis » za 05 jul 2014, 23:32

Aruba is geplaatst!
Alaska zoekt nog een thuisje. :)
Lafayette, Sam, Aedán, Marlin, Gill, Chocolate, Nemo, Bubbles, Lotus, Amadeus, Stardust <3

Hjördis
Opvang

Berichtdoor Hjördis » za 19 jul 2014, 19:43

Alaska is een tijdje geleden verhuist naar Gentbrugge en hij is daar succesvol geïntroduceerd bij 4 andere vrouwtjes.
Hopelijk komt er snel een mailtje zodat hij geadopteerd kan worden!
Lafayette, Sam, Aedán, Marlin, Gill, Chocolate, Nemo, Bubbles, Lotus, Amadeus, Stardust <3

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » di 09 sep 2014, 16:30

Hoe is het met Alaska, is hij inmiddels geplaatst? :)
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Hjördis
Opvang

Berichtdoor Hjördis » do 16 okt 2014, 17:48

Alaska is nog steeds op zoek naar een thuisje!

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » di 16 dec 2014, 14:44

Hopelijk heeft Alaska inmiddels een huisje? :bloem:
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Terug naar “Castraten”