Van oorsprong ben ik zelf natuurlijk consument en ik liep regelmatig tegen het probleem aan dat dierenwinkels maar ook webshops vaak niet de beste producten aanbieden voor knagers. Met name dierenwinkels zijn nog van 'de oude stempel' en hebben vaak een select aanbod en voeding die niet optimaal is voor de gezondheid, bovendien wordt er vaak verkeerde informatie gegeven aan eigenaren van knaagdieren. Webshops doen het wat dat betreft vaak beter gelukkig, maar daar mist vaak een deel voorlichting. Nieuwe knaagdiereigenaren vertrouwen vaak toch op het advies van de dierenwinkel.
KnagersNatuurlijk heeft als doel de beste producten voor knagers aan te bieden en hierbij ook goede voorlichting te geven. Hierbij wordt er geluisterd naar de kennis en ervaring van de liefhebbers van de soort. We kunnen de beste en leukste knaagdierproducten aanbieden omdat wij ons enkel op knagers richten, in tegenstelling tot veel webshops die zich hoofdzakelijk op kat en hond richt en andere diersoorten 'er bij' nemen.
Bovendien verkoopt KnagersNatuurlijk unieke voermixen voor verschillende knaagdieren, gebaseerd op de natuurlijke behoeften van het dier. Dit is begonnen met het mengen van voer voor mijn eigen tamme ratten op basis van het boek "The Scuttling Gourmet" van Alison Campbell, maar met behulp van mijn opleiding (proefdierverzorging/biotechniek en bijna twee jaar paraveterinair) en de kennis en ervaring van liefhebbers wordt dit uitgebreid naar andere diersoorten. Overigens hoeven er geen supplementen worden gegeven bij de meeste van onze voeders, in tegenstelling tot veel andere mixen gebaseerd op "The Scuttling Gourmet"!
Natuurlijk staat het momenteel allemaal nog in de kinderschoenen, hopelijk kan de webshop in de toekomst verder uitbreiden! Ik heb veel leuke plannen, hopelijk zijn jullie net zo enthousiast!

Aanstaande maandag 21 maart 2016 opent de webshop, je kunt nu al ons assortiment bekijken (wordt momenteel nog uitgebreid!

Op de eerstvolgende Exoknaag op 17 april 2016 zullen we ook met een stand aanwezig zijn, hopelijk zie ik een aantal van jullie daar! Hiervoor hebben we ook een event in onze kalender op Facebook geplaatst,