DIEZA.nl

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

DIEZA.nl

Berichtdoor Tenmashi » za 24 nov 2012, 12:41

Iemand ervaring met deze webshop? http://dieza.nl/

Ik heb gisteren een kaartje van deze winkel meegenomen op de open dag bij Helicon Nijmegen, ze hadden een bakje en proefverpakkingen van BedXcel staan (kartonsnippers, ik blij om die te zien). Verder komt de hele webshop me niet bekend voor, maar ze hebben zo te zien wel een behoorlijk aanbod aan producten (ook GreenMile!).
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Carmelina
Rattery
Contacteer:

Re: DIEZA.nl

Berichtdoor Carmelina » za 24 nov 2012, 13:48

Ken de site helemaal niet.. Even kijken straks naar de kruiden en vergelijken met mijn site waar ik altijd kruiden bestel voor de ratsels. :mrgreen:
Afbeelding
Groetjes Carmelina en de rattenbende!

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » za 24 nov 2012, 13:55

Ik zie dat er ook een kruidenlijst is met alle (vernomen) effecten van kruiden en dergelijke, dat is ook wel handig. :D
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Marjoleine
Alfarat
Ratten: 3
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Marjoleine » za 24 nov 2012, 14:17

Ik ken hem wel, maar nog nooit iets besteld.
Volgens mij besteld Sann(e) er wel eens wat.
Sascha
Cheetah, Gizzy, Jolly, Daithi, Gismo, Spooky, Lynx, Whiskey, Leila, Sona, Lucille, Phantom, Caledonia, Cadillac, Zusa, Dr. Jekyll, Ayke, Sif, Bonnie, Bregje, Lorelei, Spuny & Ginger

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » za 24 nov 2012, 14:36

Sanne besteld daar wel eens geloof ik :)
Afbeelding

Sann
Engeltje
Ratten: 0
Geboortejaar: 1990

Berichtdoor Sann » do 06 dec 2012, 15:46

Oeps, late reactie. :sst:

Ik bestel daar inderdaad met regelmaat. Ik bestel er sowieso al mijn bodembedekking (bedXcell en aubiose), en heb ook regelmatig kruiden en andere ''snacks'' besteld.
Het fijne van Dieza is dat ze aan zogenaamde bezorgroutes doen.. eens in de zoveel tijd rijden ze door Nederland langs een bepaalde route, en als je aan die route woont kun je er voor kiezen om het op die dag thuis te laten bezorgen. Het handige daar van is, is dat het altijd 's avonds of in het weekend is.. dus voor de mensen die doordeweeks overdag weinig thuis zijn is dat echt ideaal. Bodembedekking met gewone pakketpost laten komen is voor mij namelijk echt irritant, heb het een paar keer geprobeerd en is toen steeds niet goed gegaan, plus dat ik er dan mijn vrije dag voor moet opofferen, omdat ik de hele dag thuis moet blijven om er op te wachten.
Ik vind dit echt een uitkomst, en daarnaast zijn het ook nog eens hele aardige mensen die met je mee denken. Toen ik voor het eerst aubiose wilde bestellen had ze het nog niet op voorraad en is ze speciaal voor mij naar de groothandel gereden, nu zorgt ze er steeds voor dat er altijd een baal op voorraad is voor mij.. moet alleen nog even vertellen dat dat niet meer nodig is omdat ik toch stop met de muizen. :9
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » do 06 dec 2012, 15:53

Ik denk dat ik ze eens ga mailen of gemeente Grave onder één van de bezorgroutes valt. Dan kan ik het bij famlie laten afleveren (de Green Mile) en hoeft het inderdaad niet via pakketpost.
Afbeelding

nikki
Garnaaltje
Ratten: 11
Geboortejaar: 1989

Berichtdoor nikki » do 06 dec 2012, 20:57

ik bestel daar altijd mijn voer, ze zijn goedkoop en zeer behulpzaam en klantvriendelijk. helaas ligt mijn huis niet op de bezorgroute dus haal mij bestellingen altijd op de beurs op

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » ma 10 dec 2012, 10:24

Nou eerste ervaring is prima! :)
Gisteren gemaild en ik krijg nu al mail terug.

Ze leveren in mijn geboortegemeente (waar onze families wonen) voor 3,50 aan huis. Dus denk dat ik mooi af en toe een baal Green Mile bij m'n zwager laat afleveren :D doe toch maanden met 1 baal waarschijnlijk en dan hoeft het niet met de pakketservice mee.
Afbeelding

Marjoleine
Alfarat
Ratten: 3
Contacteer:

Berichtdoor Marjoleine » zo 16 dec 2012, 11:15

Ik heb er laatst green mile, bio litter en wat hondenkoekjes besteld en gister is het afgeleverd door hunzelf.
De avond ervoor kreeg ik een e-mail met de geschatte tijd (18.00-19.00) en om 17.30 kreeg ik een smsje dat ze er rond 17.45 zou zijn. Erg goede service :ja:
Sascha
Cheetah, Gizzy, Jolly, Daithi, Gismo, Spooky, Lynx, Whiskey, Leila, Sona, Lucille, Phantom, Caledonia, Cadillac, Zusa, Dr. Jekyll, Ayke, Sif, Bonnie, Bregje, Lorelei, Spuny & Ginger

Luca
Alfarat
Ratten: 2m
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Luca » zo 16 dec 2012, 12:44

Oh, super, dat ze zo precies kunnen zijn met wanneer ze het komen brengen!
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » vr 04 jan 2013, 19:33

Jammer dat ze niet zo'n super assortiment hebben qua rattenspullen, want de service is echt top!!
Krijg steeds super snel mail terug en heel vriendelijk. Aanstaande dinsdag komen ze (bij mijn zwager + schoonzus, dat ligt bij hun in de regio) een baal Green Mile bezorgen :)
Afbeelding

Sann
Engeltje

Berichtdoor Sann » vr 04 jan 2013, 20:14

Als je bepaalde producten wilt hebben die zij niet in het assortiment hebben kun je altijd vragen of ze er misschien wel aan kunnen komen. :) Vaak zijn ze wel bereid om het toch te proberen. :ja:
Afbeelding

Verav
Rattery
Ratten: 8v 3vc 1mc

Berichtdoor Verav » wo 03 apr 2013, 20:22

Ik heb hier nu ook (bijna) besteld. Ook even gemaild omdat ik wat hoorde over bezorgroutes enzo. Heel vriendelijk en altijd snel mail terug, vaak binnen een paar uur. Als je een probleem hebt (ik moest iets eerder hebben) dan willen ze je ook helpen en zoeken ze mee naar een oplossing. Heel erg fijn!

Alleen ben ik nog niet helemaal uit de site. Ik weet wat ik wil bestellen en heb dat ook in mn 'mandje' zitten alleen dan geeft 'ie meerdere verzendopties aan, alleen geen van 3,50. Terwijl ik erover heb gemaild dat dat kon :?:
Maar heb erover gemaild, dus verwacht dat ik het snel wel snap/opgelost word.

Sann
Engeltje

Berichtdoor Sann » wo 03 apr 2013, 22:05

Als ik bestel mail ik altijd gewoon wat ik wil hebben, dan krijg ik de factuur gewoon teruggestuurd en maak ik het bedrag aan ze over. Toevallig hebben ze afgelopen zaterdag hier nog het e.e.a. afgeleverd. Weer heel netjes, kreeg een paar minuten van tevoren een sms'je dat ze er bijna waren.
Afbeelding

Verav
Rattery
Ratten: 8v 3vc 1mc

Berichtdoor Verav » wo 03 apr 2013, 23:12

Ik heb alweer reactie. Maar moet wel via de site :P
Maar dan krijg ik morgen een (aangepaste) factuur.

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » do 30 mei 2013, 15:58

Ik woon hier lekker vlakbij :pom:
De eerste keer dat ik bij haar kwam zat ze nog in een busje, tegenwoordig heeft ze een loods waar je terecht kan. Femke is een zeer vriendelijke dame die je goed helpt :ja: Ze had voor mij Silent Spinners besteld, Igloo's en Circus huisjes in de nieuwe kleuren. Helaas heb ik alleen de Circus huisjes meegenomen omdat ik stiekem hoopte op Gele en Grijze Igloo's.. En een paarse silent, hopelijk is ze die snel weer kwijt. Goed, ik kan het dus laten bezorgen, vriendje woont in dezelfde woonplaats, maar ik ga er veel liever naartoe. Blijft er ook meer plakken :gniffel:
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » do 15 aug 2013, 11:06

Onlangs hier eindelijk eens besteld, had nieuwe bodembedekking nodig dus een baal BedXcel besteld. :) Kwam gisteren zonder problemen aan (bezorgt door DPD).
Afbeelding Afbeelding

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » zo 05 okt 2014, 21:05

De webshop van Dieza is vernieuwt, ik vind het een hele verbetering! :) Mis wel soms wat info bij de producten maar ach.. Binnenkort ga ik een grote bestelling hier plaatsen, voornamelijk voer en bodembedekking. Ik meng altijd Teurlings en Garvo konijnenvoer en die laatste hadden ze niet op de webshop staan, maar na een mailtje kon het voor me besteld worden. ^^ Binnenkort halen ze het van de leverancier en dan bestel ik ook de andere dingetjes. Echt top!
Afbeelding Afbeelding

Feline
Volwassen rat
Ratten: 4v
Contacteer:

Berichtdoor Feline » di 30 jun 2015, 07:16

Die igloo die ze daar hebben. Weet iemand in welke kleuren die allemaal komt?
Wil graag paars of roze.
groetjes Feline, Terrah, Teagan, Kiara en Kendra.

Kelly
Omarat
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » di 30 jun 2015, 08:27

Welke igloo bedoel je? :)
Ik woon er nl vlakbij en kan altijd voor je gaan kijken!
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Feline
Volwassen rat
Contacteer:

Berichtdoor Feline » di 30 jun 2015, 09:30

Kelly
Omarat
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » di 30 jun 2015, 10:32

Die zijn er alleen in het groen, rood en blauw :)

Feline
Volwassen rat
Contacteer:

Berichtdoor Feline » di 30 jun 2015, 13:38

Aah jammer, maar bedankt voor het snelle antwoord Kelly!

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » wo 01 jul 2015, 00:07

Die heb ik ook. Heel leuke huisjes!
Volgens mij is het derde kleur oranje ipv rood. Dat is bij mij toch zo (tenzij het dus intussen anders is)

Terug naar “Shops”