de baroen

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
oowie
Volwassen rat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1983

de baroen

Berichtdoor oowie » vr 07 dec 2012, 13:35

leuke site voor de mensen die zelf hun voer samenstellen: www.baroen.nl

ze hebben allerlei voeders (konijnenvoer, duivenvoer etc) die je kan gebruiken in je mix,
verkopen losse granen en zaden, gedroogde kruiden, groenten, bloemen en gammarus.
eigenlijk alles wel wat je kan gebruiken in je mix (excl. eventueel pasta en bewerkte granen).
ik vind het ideaal dat ze zoveel hebben, verzendkosten zijn wel vrij hoog +/_ € 12,- tot 27kg productgewicht,
maar het voordeel is dat je alles van 1 adres kan bestellen en dus maar 1x verzendkosten betaald.
groetjes
Vera

hemelratjes: Remy,Jimmy,Jerry,Freddy,Reddy,Kenny,Lars,Mick,Duuk,Joep
Rust zacht lieverds,we missen jullie!

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Re: de baroen

Berichtdoor Tenmashi » zo 09 feb 2014, 10:18

Een tijdje terug bij de Baroen besteld om rattenvoer te mixen, heel tevreden over de webshop. :pom: Inderdaad wat hoge verzendkosten, maar ach als je 15 kilo voer plus nog wat dingen besteld valt 't ook wel weer mee.

Ik kreeg overigens een emailtje dat als je inlogt op je account en dan de nieuwe Facebook pagina van De Baroen "Like"t je een cadeaubon van €2,50 krijgt. :D
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Marjoleine
Alfarat
Ratten: 3
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Marjoleine » zo 09 feb 2014, 10:29

Ik heb er een aantal jaar geleden een paar keer besteld. Was allemaal prima. Verzendkosten weet ik niet meer, volgens mij moest ik toen ook meer hebben en dan maakt 1x 12,00 of 2x 6,50 weinig uit.
Sascha
Cheetah, Gizzy, Jolly, Daithi, Gismo, Spooky, Lynx, Whiskey, Leila, Sona, Lucille, Phantom, Caledonia, Cadillac, Zusa, Dr. Jekyll, Ayke, Sif, Bonnie, Bregje, Lorelei, Spuny & Ginger

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » zo 09 feb 2014, 10:57

Ik denk dat ik binnenkort langs ga, dan kan ik ook wat zakken garvo voer meenemen ^^

Heb op fb gelike door die link en mij eerst ingelogd, maar mijn kortingsbon niet gehad helaas.
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Terug naar “Shops”