Dierenwinkel Tokio

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Dierenwinkel Tokio

Berichtdoor Hylke » vr 24 mei 2013, 14:57

http://www.dierenwinkel-tokio.be/home

Goed nieuw! Bij een bestelling/aankoop krijgt de opvang (na vermelding van de naam) 5% van jou totale aankoopbedrag. Dit geld ook voor de honden-, katten-, vissen- enz benodigdheden.
De levering is gratis als je in Beveren-Waas, Haasdonk, Kallo, Kieldrecht, Verrebroek, Melsele, Vrasene en Nieuwkerken-waas woont.
Vanaf het aankoopbedrag van €20 is de levering gratis in de straal van 50km en vanaf €60 in de straal van 100km. Het startpunt is telkens s’ Wolfsdam 5, 9120 Vrasene.

Als je dus aankopen doet via deze website help je onrechtstreeks de opvang!
Dus alvast een dikke merci aan iedereen die hier zal bestellen! :aanbid:

Mij lijkt het een hele fijne webshop en ik ga er sowieso wel wat leuks bestellen! Ook zijn er een aantal mooie rattenkooien te koop. Onder andere de nieuwe Zeno van Savic die ik zelf helemaal geweldig vind :)
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Dierenwinkel Tokio
Garnaaltje
Geboortejaar: 1991

Mooie kortingen op grote kooien zoals de royal suite 95;...

Berichtdoor Dierenwinkel Tokio » do 14 nov 2013, 23:39

Hallo,

Wij zijn Kiona en Tom
We hebben zelf een webshop en proberen ons wat bekender te maken. Bij ons staan de dieren vanvoor vandaar dat we goedkope benodigdheden verkopen, we hebben bewust gekozen voor minder winst zodat de dieren extra in de watten kunnen gelegd worden.
We hebben sinds kort dan ook spotprijzen op kooien zoals;

Royal suite 95 = 95*63*160CM = Normaal 367 euro, nu slechts 275 euro
Freddy 2 = 80*50*63 = Normaal 104.90 euro, nu 99 euro
Freddy 2 max = 80cm x 50cm x 50cm = Normaal 149 euro, nu slechts 119 euro
Freddy 3 = 100cm x 50cm x 80cm = Normaal 185 euro, nu slechts 149 euro
Chichi 2 = 80*50*80 = Normaal 140.90 euro, nu 129 euro

Ook hebben we een nieuwe leverancier en komen er nog enorm veel leuke speelgoedjes en dergelijke op onze website. Aangezien ik deze zelf maak vraagt dit wel wat tijd :)
Uiteraard hebben we voor alle dieren wat wils! Maar vooral knaagdieren is onze specialiteit en hondenvoeding.

www.dierenwinkel-tokio.be

Voor vragen en foto's mag je ons altijd contacteren, we leveren ook aan huis :)

Verav
Rattery
Ratten: 8v 3vc 1mc
Geboortejaar: 1990

Re: Mooie kortingen op grote kooien zoals de royal suite 95;

Berichtdoor Verav » vr 15 nov 2013, 01:26

Jullie hadden al een topic: http://pirats.nl/viewtopic.php?f=72&t=1863

Marjan
Rattery
Ratten: 16
Geboortejaar: 1984
Contacteer:

Re: Dierenwinkel Tokio

Berichtdoor Marjan » vr 15 nov 2013, 08:34

Oh wat leuk om te lezen...ik ga dan eens kijken wat ze daar allemaal hebben...lijkt me wel handiger om via deze site te bestellen en de opvang te steunen ipv altijd via caspers te moeten bestellen.
Afbeelding

opvanglocatie voor Ratopia en stichtend lid van VZW Rattensnoozels

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » vr 15 nov 2013, 10:02

Heel veel succes met jullie webshop en wat leuk dat jullie geld doneren aan Ratopia! :pom:

Ik heb de topics even samengevoegd, omdat dat iets makkelijk is voor de forumleden. Als jullie nog eens specifieke aanbiedingen hebben waarvoor je graag een apart topic wil openen mag dat natuurlijk bij de 'shop till you plop' gedeelte! :D
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » zo 17 nov 2013, 11:26

Wat me overigens op viel, jullie zeggen de webshop gestart te hebben omdat jullie bij andere dierenwinkels slecht advies kregen. Dat vind ik een hele mooie reden en ik verheugde me al op een webshop er bij waar wel goede (knaag)dier spullen te koop zijn. Maar nu zie ik helaas dat jullie ook hamsterballen en loopwielen met tralies verkopen? :nee: Hamsterballen zijn echt ontzettend sneu en traliewielen simpelweg gevaarlijk voor (in ieder geval de meeste) knaagdieren. Dat vind ik wel jammer.

Wel leuk dat jullie een behoorlijk aanbod hebben en ook allerlei dingen voor wat apartere diersoorten. :) En natuurlijk de donatie aan Ratopia!
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Boris
Ritten
Ratten: 0
Geboortejaar: 1996

Berichtdoor Boris » zo 17 nov 2013, 15:44

Er staan ook echt heeeel kleine hamsterkooien op.. Het absolute minimum voor een rusje is al 50 x 30, voor een Syr 60 x 40 maar eigenlijk is dat alsnog heel erg klein. Ik heb zelf mijn rusje al in 78 x 46 zitten nu. Een kooi van 23 x 17 is echt wel heel sneu, zeker als je bedenkt dat een Syr al ongeveer 15-18 cm lang wordt..

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » ma 18 nov 2013, 20:24

Ik zie veel zaagsel, en een liksteen. :nee:

Feline
Volwassen rat
Ratten: 4v
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Feline » zo 05 jul 2015, 00:19

Was even alle shops aan het nalopen voor verlanglijstjes

Je hebt hier hele leuke hangmatten voor fretten, kan dus ook voor ratten maar zelf vind ik ze te duur.
Aligator, Aap, Piratenhoed, Piratenschip, schildpad en octopus

Ze hebben ook een ballenbad en speelkleed.

Misschien een leuke tip voor mensen die nog dingen zoeken
groetjes Feline, Terrah, Teagan, Kiara en Kendra.

Terug naar “Shops”