SleepyRats

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Jenn
Volwassen rat
Ratten: 3m 4v
Geboortejaar: 1989

Re: SleepyRats

Berichtdoor Jenn » vr 16 jan 2015, 14:11

Zie algemene voorwaarden..

Ineke krijgt het hout nog, ze is hiervan op de hoogte.

Ben er nu wel weer klaar mee. Ik post voorlopig niks meer hier op het forum.
Afbeelding
Beorn, Kili en KazhâdNyano, Rosie en Lobelia
R.I.P. Arwen, Eowyn, Elgi, Donna, Ella, Mima, James, Mattia, Remi en Arthur

johanna
Gedeactiveerd
Ratten: 7

Berichtdoor johanna » vr 16 jan 2015, 14:14

Algemene voorwaarden kijkt niemand op dat weet je zelf ook, waarom zou je het daar alleen neerzetten, maar voor op de site een verkeerd beeld geven? dat vind ik apart. Je kunt er klaar mee zijn, dit is wat ik nog kwijt wilde, en doe ermee wat je wilt, je bezorgt jezelf op deze manier geen al te beste naam, maar dat is jou keus, ik wilde het gezegd hebben.

Kat
Omarat
Ratten: 5 meisjes
Geboortejaar: 1991

Berichtdoor Kat » vr 16 jan 2015, 14:21

Okay klaaar. Kan het verder via Pb allemaal? :S
Punt is wel duidelijk lijkt me.
Afbeelding

iloveratzells
Puberrat
Ratten: m7 v8

Berichtdoor iloveratzells » vr 16 jan 2015, 14:25

Wat sta je al deze mensen toch weer keurig netjes terug te woord..
Ben blij dat meerdere eindelijk zien wat voor achterbaks figuur je bent.
Lekker de opvang gebruiken om maar meer te kunnen verkopen, dat siert je al helemaal niet.
Spullen jatten van andere shops, opzich gebeurt dit altijd wel, maar niet in een tijdsbestek van een week soms zelfs wel een dag na dat iets online staat al.
Teksten viel ons al heel lang op, hebben We jou direct op aangesproken, was ook niet waar zij je nog..
Toen die knuffel sjaal van rodentdreams , een dag na dat rodentdreams die geïntroduceerd had op onze tr fb groep kwam jij met je met bijna het zelfde idee op onze fb pagina aan. Zogenaamd had een klant jou dit al in de zomer gevraagd, toch gek dat je dan een dag na release van rodentdreams ineens pas met dit verhaal komt.het aller ergste vind ik nog dat je het touw van taina na een kleine week dat ze har webshop site online plaatste ook ineens op je fb showde en erbij schreef te koop vanaf 2015. Dit sloeg echt nergens op! En die akelige grote bek die je me gaf en ook die je taina gaf toen ze vroeg van welk materiaal het was , was alles behalve professioneel.
Er zijn nog veel meer producten die goed gejat zijn , maar ik zal me daar verder niet over uitspreken dat mogen de webshops zelf doen. Sommige zullen gestopt zijn sommige hier niet op het forum, maar het is simpel weg niet aan mij om daar over te bekvechten.

Meid ik heb je al duizend keer gezegd dat je pompoenen echt helemaal het einde waren en zulke ideeën kan ik dan ook zeer zeker goed waarderen van een webshop. Wees gewoon jezelf en kap met het jatten van anderen zijn meesterwerkjess. Dat siert je niet alleen heel erg, maar het scheelt ook een hoop gezijk.
Afbeelding

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » vr 16 jan 2015, 17:20

Even een algemene herinnering dat commentaar geven op webshops altijd kan en mag, zolang het maar netjes gebeurd. ;)

Verder heb ik er weinig aan toe te voegen aangezien ik niet heel erg op de hoogte ben van de nieuwste rattenspulletjes, al vind ik het zeker wel frappant dat blijkbaar meerdere keren opeens vergelijkbare producten bij SleepyRats te krijgen zijn.. Overigens kwam de tekst met betrekking tot de donatie wel op mij over al "1 euro per hangmatje" en dat dan voor twee goede doelen, dus 50 cent per hangmatje voor elk. Het kan zeker geen kwaad om dit te verduidelijken aangezien het makkelijk anders kan worden opgevat.
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » di 20 jan 2015, 20:31

Poging nummer zoveel: commentaar geven op webshops kan en mag, zolang het maar netjes gebeurd. Als het weer uitdraait op een rel worden de berichten gewoon weer afgesplitst. De reeds verplaatste berichten kun je hier teruglezen: viewtopic.php?f=72&t=3210 (Topic is en blijft gesloten.) Voor het 'gemak' heb ik maar alles na bovenstaand bericht er uit gevist, maar dit doet de afgesplitste berichten niet teniet. ;)

Hier gaan we dus op een fatsoenlijke manier verder en anders niet. :deegroller:
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Bloes
Puberrat
Ratten: 6
Geboortejaar: 1982
Contacteer:

Berichtdoor Bloes » wo 21 jan 2015, 15:00

Inmiddels zijn de banners van zowel Rattenopvang Leusden als Stichting Het Wijze Weeskitten van de site van Sleepyrats verwijderd. Ineke en Sylvi zijn hier tevreden mee, dus ik ook. Het is voor iedereen duidelijk zo.

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » do 22 jan 2015, 00:02

Doet Sleepyrats dan niet langer donaties?

EDIT: Gewoon uit interesse, niet om een nieuwe discussie op gang te brengen want laat dat maar uit hoor...

Eloya
Volwassen rat
Ratten: 6 M
Geboortejaar: 1998

Berichtdoor Eloya » do 22 jan 2015, 01:53

Jenn schreef:Hallo allemaal!

Ik heb sinds ruim een jaar een webshop waar ik hangmatjes en huisjes verkoop voor knaagdieren (ook voor honden en katten).
Bij elk verkocht hangmatje of huisje word er €1,- gedoneerd aan Rattenopvang Leusden (Ineke) en Stichting Het Wijze Weeskitten!
Ik zal mijzelf hier onder nog even voorstellen en vertellen hoe SleepyRats is ontstaan.

De website van SleepyRats is hier te vinden: [url]http://www.sleepyrats.nl

Misschien de openings post nog aanpassen? Hierin is voor mij persoonlijk nog te lezen dat én ineke en weeskitten 1 euro per matje krijgen wat dus 50/50 blijkt te zijn

Is alleen kleine tip
Iris, &
Idse, Ingmar, Italy, Roza, Briënne
Afbeelding

E!!@
Volwassen rat
Ratten: 0
Geboortejaar: 1992

Berichtdoor E!!@ » do 22 jan 2015, 14:36

Ik heb het altijd begrepen als 1 euro voor beide doelen dus 50 cent per doel.
Mijn engeltjes:
Knabbel, Ginger, Blossom, Ori, Armani, Cola, Skinny, Faith,
Bo, Josefien, Eefje, Yuna, Novya, Ivy, Chloë, Yuki, Beer, Tahnee, Pippi <3

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » do 22 jan 2015, 17:53

Ik dus ook, maar aangezien het voor velen toch verwarrend wordt opgevat heb ik even een zinnetje ter verduidelijking onderaan de openingspost geplaatst. :)
Afbeelding Afbeelding

Bloes
Puberrat
Ratten: 6
Geboortejaar: 1982
Contacteer:

Berichtdoor Bloes » do 22 jan 2015, 20:30

Volgens mij kun je beter even navraag doen bij Jennifer, Elise.

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » vr 23 jan 2015, 02:59

Jennifer is met alle donaties gestopt.

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » vr 23 jan 2015, 10:45

Tja... ik weet nou niet wat ik hiervan moet vinden hoor... Ik gaf het al aan in mijn vorige post dat ik hier al bang voor was... Laten we ervan uitgaan dat de beschuldigingen van Bloes niet 'zomaar' uit de lucht komen vallen en er waarschijnlijk een aanleiding voor is geweest; toch ben ik van mening dat Ineke de opvang is en Jenn degene is die doneert en daar niemand tussen staat. Als Ineke geen donaties meer had willen ontvangen had ze zelf toch met Jenn contact op kunnen nemen... Nu krijgt Ineke dus echt helemaal niks meer... en dat is nog altijd minder dan hetgeen wat ze gehad had gekregen als Jenn niet gestopt was door al dit gezeik. Kom op het is toch geen wedstrijdje welke webshop Ineke het meest doneert?? :huh:

Ik dacht altijd dat alle kleine beetjes telden, maar het stelt me toch allemaal zwaar teleur. Dat Jenn haar openingspost niet klopte over die 1 euro ben ik volledig mee eens, maar weten we zeker dat dit kwade opzet is?? Jullie moesten eens weten hoe vaak die fout gemaakt wordt in Nederlandse taal, dat ik op werk een mail krijg of ik 30 paar product X wil bestellen en dan zeg ik, dus je wil er 60? en dan zeggen ze huh, nee 30 zeg ik toch. En dan denk ik je zegt 30 PAAR, dus x2. Dat wat Jenn typt is net zo'n typfout waarvan ik me afvraag of het niet aan haar Nederlands ligt. Als ik Jenn zie typen op fora, facebook en zelfs haar site kan ik enkel concluderen dat haar Nederlands gewoon belabberd is. Het staat echt vol met spellingsfouten en grammaticale fouten, dus hoe kunnen we er zo ontzettend zeker van zijn dat deze verkeerde uitleg opzet is geweest? :nee:

Misschien hebben jullie achteraf volkomen gelijk hoor, misschien heeft Jenn iedereen in de maling genomen. Maar dan nóg heeft ze ook daadwerkelijk geld gedoneerd, geld waar de opvangers wat aan hebben gehad. Ik blijf erbij zolang er geen harde bewijzen komen geloof ik gewoon niet dat het kwade opzet is geweest allemaal. Misschien ben ik dan maar naïef, maar ik ga echt niet af op "Ik heb gehoord dat" verhalen en wat er nu gebeurd is siert jullie écht niet.
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Els
Omarat
Geboortejaar: 1973

Berichtdoor Els » vr 23 jan 2015, 12:47

@Ilona
Geloof mij alles is de waarheid wat Marloes zegt, en ik sta 100% achter haar.

Jenn is niet eerlijk geweest tegenover de klanten.
Ze doneerde wel aan ineke, maar dat was ook alleen omdat er achter aan gegaan was.
De bedoeling is toch dat je dat zelf doet, waarom moet er dan gezegd worden
waar neer doneer je dan ook iets.

En de kittens hebben dus nooit iets ontvangen.

Ik was een tijdje geleden ook al bezig met onderzoek naar dit,
en er klopte toen al niets van alles.

Ja nu loopt Ineke wat geld mis. Maar dit niet door Marloes, maar
door Jenn zelf.

Zij zit de boel te belazeren. Zij verkoopt met het idee voor de klant dat
er ook nog iets goeds met dat geld woord gedaan.

Maar dat is dus niet waar.

Dus het is tijd om waker te worden en in te zien, dat sleepyrats,
de boel belazerd.

Nu zijn de banners van de site af, en word er niet meer gedoneerd.

Maar doneren doe je uit jezelf en niet omdat er achter je kont aan word gezetten
en om zo de boel te vriend te houden.

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » vr 23 jan 2015, 12:59

Dan heb ik alsnog één vraag: waarom heeft Ineke niet tegen Jenn gezegd dat ze kon stoppen met doneren?

Mijn idee nu is dat júllie vinden dat Jenn moet stoppen, omdat júllie vinden dat ze de boel belazerd heeft en dat júllie vinden dat ze dan beter maar helemaal niks meer kan doneren. Is dit ook Ineke haar mening? Heeft zij jullie gevraagd om dit uit te zoeken en Jenn zover te krijgen om te stoppen met doneren omdat Ineke het zelf niet durfde te zeggen, of was dit jullie eigen initiatief? Is Ineke ook tevreden nu ze geld misloopt? Daar ben ik dan wel benieuwd naar...

Het weeskitten ken ik helemaal niet, maar Jenn heeft toch haar afschriften hier gepost dus dat ís toch bewijs dat ze geld overgemaakt heeft? Wat blijven jullie dan volhouden dat dat niet waar is.... Heel jammerlijk.
Afbeelding
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Jenn
Volwassen rat

Berichtdoor Jenn » vr 23 jan 2015, 13:21

Ik had mij voorgenomen hier geen energie meer in te steken maar ben er nu wel klaar mee.

Dat er achter mijn kont aan gezeten moest worden klopt niet. 1 keer ben ik het inderdaad vergeten ja, dat heb ik toen direct recht gezet en gelijk geld overgemaakt. Dat de kittens nooit iets hebben gekregen klopt ook niet, weet ook niet waar jullie die info vandaan halen maar dat zal wel.
Dat ik over de rug ben gegaan van mens en dier vind ik ook heel ernstig dat dat word geroepen.

Dat ik ben gestopt met doneren heeft 2 redenen, namelijk dat niemand mij gelooft en de opvang mij nou ook niet bepaald een dankbaar bericht stuurde. Dus dan gaat er in mijn hoofd om "waarom zou ik het dan nog doen?".
Ik zal vast nog wel eens een donatie overmaken naar een opvang, maar niet openlijk naar iedereen toe.
Dat doe ik dan voor mezelf, omdat ik me daar goed bij voel.

Er is zeker wat goeds gebeurt met het geld. Dat is toch echt naar de opvangen gegaan!
En even een domme vraag; waarom zou ik de boel belazeren en mensen oplichten?
Zodat ik dan zelf alles wat ik heb opgebouwd kapot kan maken? Sure!

Verder heb ik hier echt niets meer over te zeggen, een reactie van mij hoeven jullie ook niet meer te verwachten.
Ik ga me nu focussen op andere dingen.
Afbeelding

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » vr 23 jan 2015, 23:39

Aangezien men de discussie vrijwillig liever elders verder voert houden we er hier nu over op. Tenzij men nog met onderbouwde argumenten/bewijzen op de proppen komt natuurlijk en het verdorie netjes geuit kan worden. Het is nu wel lang genoeg door gegaan en het punt is duidelijk. Verder valt er niet veel aan toe te voegen zonder er een eindeloos "welles-nietes" spelletje van te maken. ;)

Wie het hier niet mee eens is mag mij PBen met een goede reden waarom, ga niet verder in dit topic.

Ik zal de opmerking van Lize even quoten, die is hier namelijk wel ontopic:

Lize schreef:Hoe dan ook, ik vind die valentijn hangmatten super leuk!
Afbeelding Afbeelding

Jenn
Volwassen rat

Berichtdoor Jenn » di 27 jan 2015, 17:07

Ik ga gewoon vrolijk door met posten vanaf nu! :pom:

Een aantal bestellingen:
Afbeelding

Afbeelding

Hiernaast ook nog een Beertje Valentijn, Maleficent en Olaf!
Afbeelding

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » wo 28 jan 2015, 01:13

Die bovenste vind ik leuk, wat een mooie en rustige kleur fleece!

cindy223
Puberrat
Ratten: 1mc 3m
Geboortejaar: 1992

Berichtdoor cindy223 » do 29 jan 2015, 16:41

Dat is inderdaad echt een leuk stofje :) vind m echt ontzettend schattig ;)

Jenn
Volwassen rat

Berichtdoor Jenn » do 29 jan 2015, 17:15

Ik ga de stoffen nog een keer bestellen, dus als er nog gegadigde zijn ;)
Afbeelding

Jenn
Volwassen rat

Berichtdoor Jenn » do 05 feb 2015, 20:50

Bestellingen! Alle foto's maar even bij elkaar geplakt want het waren er best veel xD

Valentijn bestellingen:
Afbeelding

Set aanbieding, knaag spul, knuffelsjaal, nog een set aanbieding en een losse dubbeldekker:
Afbeelding

Beertje Valentijn, knaag spul, set aanbieding, 2 octopussen en het mooie stel Maleficent en Valentijn:
Afbeelding

En in zn uppie, Olaf!:
Afbeelding
Afbeelding

Jenn
Volwassen rat

Berichtdoor Jenn » do 05 feb 2015, 20:55

En nieuwe stoffen! :woei:

Licht blauw, fel groen, blauw en mint groen fleece:
Afbeelding

Licht bruin, fuchsia, roze en licht grijs fleece:
Afbeelding

Bloemetjes en streepjes fleece, en olifantjes en appel groen katoen:
Afbeelding

En nog wat losse foto's omdat ik het zonde vond om ze bij elkaar te plakken :ja:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » do 05 feb 2015, 20:58

Afbeelding

Terug naar “Shops”