De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Sithy
Tech Admin
Ratten: 3m
Geboortejaar: 1989

Re: De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Berichtdoor Sithy » wo 18 jul 2012, 11:52

Vrijdag na vijf uur besteld en vandaag binnen ^^ Pfff had zo'n Top Runner vervoersbak besteld en die zijn inderdaad Large ja...past mooi de hele groep in :)
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Luca
Alfarat
Ratten: 2m
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Luca » wo 18 jul 2012, 18:34

Mijn bestelling was vanmiddag om 1 uur al binnen! Toch nog netjes. Alles heel, alles in de juiste kleur. Ben blij! Gelijk de rattenkooi schoongemaakt. Nu hebben de mannen allebei hun eigen sputnik, heb er een leuk filmpje en een hoop mislukte foto's van. :P Nu de bestelling van Dierenstore nog en dan ben ik echt blij. :)
Afbeelding

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v

Berichtdoor Hylke » wo 18 jul 2012, 18:35

Mijn bestelling is nog niet verzonden :(
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » vr 20 jul 2012, 13:44

Bij mij doet de website raar (wilt niet laden) net als ratten.nl. Nog iemand die dit heeft?

Edit: Werkt alletwee weer!

Nogsteeds niet verzonden :nee:
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Sithy
Tech Admin
Geboortejaar: 1989

Berichtdoor Sithy » vr 20 jul 2012, 13:58

Ratten.nl en Casper staan op dezelfde server meen ik, daarom doen ze het allebei niet. Zal wel weer problemen hebben, is de laatste tijd vaak. Denk dat het binnen een paar uur wel weer werkt.
Bestellingen die al betaald zijn zullen ze wel gewoon opsturen, denk dat ze alleen niet meteen kunnen aanpassen in het systeem dat het verzonden is.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » vr 20 jul 2012, 14:00

Ik hoop het :-)
Afbeelding

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » vr 20 jul 2012, 16:25

Joepie, het is verzonden!
Afbeelding

Tosti
Puberrat
Ratten: 4M
Geboortejaar: 1988

Berichtdoor Tosti » do 16 aug 2012, 09:23

Vanochtend heb ik weer een bestelling geplaatst, mijn ecobed was op en ik had een nieuwe vervoersmand nodig voor de dikke billen van mijn mannen xD

1 x Ecobed 20 kg (baal)
1 x Crystal De-Luxe waterfles
1 x Savic Sputnik XL rood/oranje
1 x Savic Sputnik XL oranje/rood
1 x Trixie Wigwam small
1 x Ferplast Atlas 10 EL
1 x De Boon wilgen knaagstok
1 x De Boon knaagdierbal met bel naturel 8 cm

Hopelijk is het zaterdag binnen, dan kan ik de vervoersmand gelijk in gebruik nemen :D

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

Berichtdoor Shita » do 23 aug 2012, 18:36

Mijn laatste ervaring is helaas geen goede. Ik had spul tegen mijt nodig, en omdat de Bogena Anti luchtpijpmijt (10 ml) en Bogena Parasita (50 ml) maar een paar cent scheelde heb ik de grotere verpakking besteld. Bij ontvangen bleek echter dat deze nog maar 1 maand houdbaar was. Ik heb hierover gemaild, en kreeg terug dat ik het gewoon nog kon gebruiken ook al was het over de datum, want het zou nog maanden goed blijven (die datum zit er zeker voor jan lul op :roll: ) Ik kon wel mijn geld terug krijgen maar dan moest ik het op eigen kosten (á 6,75) terug sturen, voor een flesje van 9 euro nogiets.......... Zeer slechte service vind ik het. Geef dan aan dat het nog zo kort houdbaar is dan had ik het nooit besteld!!!
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » do 23 aug 2012, 19:17

Dat vind ik inderdaad ook niet echt van goede service/goed advies getuigen :|
Afbeelding

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » do 23 aug 2012, 21:59

Daar zou ik ook niet tevreden mee zijn nee.

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » zo 02 sep 2012, 20:12

Ik ben voor het eerst ontevreden over casper.

Ik had 10 pakjes reggie rat treats besteld, omdat mijn ratten dat graag eten en ik nu ook weer niet zo vaak voor 50 euro (= geen verzendkosten) aan rattenspullen nodig heb.

Krijg ik mijn bestelling vrijdag 31 augustus, blijken alle 10 de pakjes maar meer een maand goed, tot 30 september 2012 :nopom: Mijn ratten kunnen echt geen 10 pakjes opeten op 30 dagen tijd :nopom:

Ik heb gemaild en ik krijg ze dus aan een actieprijs, nl 1 euro per pakje ipv 1,80 euro per pakje. Ze gaan het verschil terugstorten. Als ik daar niet mee tevreden was, mocht ik ook alles terugsturen op eigen kosten, dan gingen ze me het bedrag terugstorten. Ja hallo, van belgië naar nederland versturen, dan zijn de verzenkosten hoger dan het bedrag dat ik terug zou krijgen...

Maar ze wisten me ook te zeggen dat die snoepjes 'gelukkig' (zo stond het er letterlijk) nog maanden na vervaldatum goed waren! Ja zeg, ikzelf eet geen koeken of andere dingen die over datum zijn, mijn ratten al helemaal niet hoor! Daarbij, als ik al eens per ongeluk een pak koeken dat vervallen is openmaak, dan proef ik dat meteen, die koeken zijn dan echt zacht en niet meer lekker. En mijn ratten zijn geen vuilbakratten hé, want vervallen producten gaan hier in de vuilbak. Voor mezelf zou ik voor sommige dingen eventueel nog het risico nemen, maar voor de ratten zeker niet.

Slechte service!

Suzanne
Omarat
Ratten: 8 m
Geboortejaar: 1981

Berichtdoor Suzanne » zo 02 sep 2012, 20:15

Dat is niet netjes nee. Ik heb het ook eens gehad met een zak frettenvoer maar toen hebben ze een nieuwe zak meegestuurd bij mijn volgende bestelling en mocht ik de "verkeerde" zak houden. Ik heb nou al een paar keer zoiets gehoord, jammer van de goede service.
Groetjes Suzanne
Afbeelding

Sann
Engeltje
Ratten: 0

Berichtdoor Sann » zo 02 sep 2012, 20:29

Ze zijn lekker bezig met die datums zeg! Ik bestel voorlopig maar geen etenswaren bij Casper geloof ik.
Nu is het trouwens wel zo dat je die koekjes prima over de datum nog kunt geven hoor. ;) Ik heb ook knaagstaafjes gehad die ik zelf over de datum heb laten gaan, maar ze waren nog net zo hard als anders en de ratten hebben er nog net zo van gesmuld. Er zit niks in wat ineens van de ene op de andere dag echt heel erg bedorven/schadelijk is, dus je hoeft ze niet in de vuilnisbak te gooien. :)
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » zo 02 sep 2012, 21:41

Ookal kan het wel, het is gewoon super slechte service. Zouden ze van mij zeker flink te horen krijgen, Niks 'actieprijs', ze regelen het maar! Kan daar echt zo boos om worden en dan hebben ze geen fijne aan mij :blozen:
Afbeelding

Riezz
Gedeactiveerd

Berichtdoor Riezz » ma 03 sep 2012, 00:38

Yep, ik heb het ook gehad met een zak voer dat al over datum was en ze eigenlijk vonden dat het onzin was dat ik een andere eiste want het voer was nog best goed volgens hen, maar heb het wel vergoed gekregen na veel gezeik , ook ik ben van mening dus dat mijn ratten geen vuilnisbakken zijn.
Ik heb ook eens een flesje antischurft gekocht bij Casper en dat was nog iets van een maand goed en ik wil dat gewoon in huis hebben in de rattenapotheek dus dan wel graag een flesje dat minstens een half jaar goed blijft.

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Contacteer:

Berichtdoor Shita » ma 03 sep 2012, 17:02

Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. Kijk het kan gebeuren dat een product kort aan datum is en dat over het hoofd is gezien, maar erken het tenminste...
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Sann
Engeltje

Berichtdoor Sann » ma 03 sep 2012, 17:41

Zou ik 's in de winkel moeten proberen als een klant terug komt met iets wat over de datum is ''oh, u kunt het rustig nog een maandje bewaren hoor mevrouw, neemt u het maar gewoon weer mee naar huis''. xD
Wedden dat ik binnen 5 minuten op kantoor mag komen. :P
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » ma 03 sep 2012, 19:12

Ja precies, dat zou ik ze dan ook mailen. Hoe klantvriendelijk zij het vindt als ze bij de supermarkt aankomt met iets soortgelijks.
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » ma 17 sep 2012, 15:25

Gisteren een bestelling geplaatst bij Casper, en ook even een (tot nu toe :9 ) goede ervaring delen;
ik had er kleurvoorkeuren bij gezet, ook voor een Europet hoektoiletje. Vroeger waren die in zachte kleuren maar nu zijn ze fel geworden blijkbaar. Dus ik werd net gebeld door ze met de vraag of ik de felgroene wilde of misschien een andere kleur. Echt heel netjes! Omdat ze het groen omschreef als bijna neongroen waar je nog net geen zonnebril voor nodig hebt, heb ik die maar laten schieten :hehe:
Maar vond het heel aardig dat ze er zelfs over bellen, ondanks dat er bij staat dat een kleur aangeven niet mogelijk is :thumbs:
Afbeelding

Sann
Engeltje

Berichtdoor Sann » ma 17 sep 2012, 18:05

Da's zeker netjes!
Ik had laatst ook een prima ervaring, heb alle spulletjes in de gevraagde kleuren gekregen ookal zeggen ze er inderdaad bij dat een kleur aangeven niet mogelijk is. :)
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » wo 19 sep 2012, 15:05

Vandaag binnen gekregen. Ik schrok even want er stond een afbeelding van één of andere hamsterkooi op de doos :gniffel: Maar gelukkig klopte de inhoud. Yay, rode en paarse sputnik! 8-) Heb nog niet eens ratten en wel 4 sputniks :roll:
Afbeelding

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » do 04 okt 2012, 01:39

Maandag was mijn furat KD toegekomen, maar omdat het nogal druk was had ik hem pas vanavond uit de doos gehaald. Ik ging hem samen met bram monteren (hoe dat dak erop moet was me niet helemaal duidelijk en bram heeft pakken meer inzicht in zo'n dingen dan ik). Maar zover is het dus niet gekomen. Ik had het nog niet gezien (ik ben wrs blind aan het worden) maar bram zag meteen een enorme scheur in het plastic frame voor het dak. Een scheur van maar liefst een halve meter, waar je zo doorheen kunt kijken naar de andere kant.

Ik heb foto's genomen en een mail gestuurd naar casper, en ik kreeg vanavond al antwoord (die werken zeker 24/24 :gniffel: ). Ik krijg een nieuw frame toegestuurd. Maar dat gaat hier wrs pas zijn eind volgende week, en zolang zitten cyaantje en sepia dus nog in de ruffy, arme beestjes. Ik hoopte de kooi morgen (donderdag) in gebruik te gaan nemen, maar niet dus :(

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » do 04 okt 2012, 05:28

Vervelend als de post zo grof met pakketjes omgaat dat de inhoud kapot aankomt :(

Wel super dat casper zo snel antwoord en je meteen een nieuwe krijgt!
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Meike
Puberrat

Berichtdoor Meike » do 04 okt 2012, 10:42

Noor schreef:Vroeger waren die in zachte kleuren maar nu zijn ze fel geworden blijkbaar.

Oehhh ik zie het ja! Paaaaarsss! :kwijl:

Terug naar “Shops”