De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Re: De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Berichtdoor Hylke » do 24 jan 2013, 13:42

Is een silent spinner geen optie? Dat kan je bij casper niet bestellen, maar is open, dus dan zit je niet met de troep, maar ook niet met de tralie waar ze in kan blijven haken. Ik heb al grote ratjes in de ss gehad en ging goed :) Anders is het loopwiel uit de maxi zoo ook een optie, maar dnek niet dat dat in nl bestaat..
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Snertjuh
Engeltje
Ratten: 5m
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

Berichtdoor Snertjuh » do 24 jan 2013, 13:53

Ik wil geen Silent Spinner omdat die snel kapot gaat als je hem laat vallen heb ik gehoord, is niet zo handig voor mij :P
Binnenkort moet ik weer ecobed bestellen dus ik denk dat ik het loopwiel dan maar mee bestel.
En dan zie ik wel hoe de heren en Byoux het erin doen, en anders wissel ik hem weer om voor de whodent wheel en houd ik de ijzeren loopwiel voor de aankomende rittens.
Groetjes Jeannette en de ratjes:
Afbeelding

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » do 24 jan 2013, 14:11

Haha, dat is wel waar, ook al gehad :9
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Sann
Engeltje
Ratten: 0

Berichtdoor Sann » vr 25 jan 2013, 19:29

Ik heb gister mijn pakketje gehad van Casper, die blauwe/lime circus huisjes zijn echt heel leuk!
Ik vind het alleen jammer dat de doorzichtige Ferplast buizen tegenwoordig héél donker gekleurd zijn, tegen het zwarte aan.. vind het eigenlijk niet zo heel erg mooi, en het leuke aan die doorzichtige vond ik juist ook dat je de ratjes er goed doorheen kunt zien.
Afbeelding

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » vr 25 jan 2013, 19:33

Hmm, hoe bedoel je? Is de plastic donkerder geworden?
Afbeelding

Sann
Engeltje

Berichtdoor Sann » vr 25 jan 2013, 19:57

Ja, wat eerst gewoon helder doorzichtig was is nu heel donker doorzichtig, tegen het zwarte aan dus. Het is nu één donker geheel, ik vind 't een beetje jammer..
Afbeelding

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » vr 25 jan 2013, 20:03

Oei, dat is inderdaad wel jammer. Blij dat ik nog genoeg doorzichtige liggen heb...
Afbeelding

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » di 29 jan 2013, 03:21

Wie weet wanneer er nieuwe kleuren ferplast plateaus komen?
Dat was toch als 1 van beide kleuren (geel en fuchsia) uitverkocht was, en dat is intussen toch gebeurd?

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » do 07 feb 2013, 00:09

Binnen een 3 maand zijn ze er pas..

:'( :'( :'( :'( Nu wil ik net kijken voor een critter nation, zijn ze niet in stock :(
Afbeelding

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Re: Kwebbeltopic (deel 3)

Berichtdoor Ilona » ma 25 mar 2013, 13:20

Jeetje hier baal ik dus echt van. Heb 20 december een bestelling bij Casper gedaan die toen helemaal mis gegaan is. Eerst dacht ik dat er in ieder geval nog 2 van de 7 producten juist geleverd was, maar kom er nu achter dat dat dus niet zo is, want ze hebben een kleinverpakking opgestuurd ipv een grootverpakking en dat scheelt toch wel 10 euro....

Baal er echt onwijs van, heb ook gebeld maar uiteraard konden ze niks voor mij doen want ja had ik maar eerder moeten bellen he want welke klant gaat er nou nog na 4 maanden bellen dat er iets niet klopt dat is toch wel zo raar, want 99,99% van Nederland zou dat raar vinden dat ik dat doe om daar nu nog een klacht over in te dienen... en ik had zelf maar mijn pakket beter moeten controleren.

Maargoed, baal ervan dat ik een bestelling heb gedaan waarvan dus maar 1 product juist geleverd is en 8 producten niet... vind het diep triest eigenlijk... Als ik nu allemaal duurdere producten had gehad dan had ik ze vast nog wel bedankt, maar dit is financieel toch best behoorlijk in mijn nadeel allemaal...

Edit: Nu werk ik zelf in een winkel en leer ik hoe ik met klachten van klanten om moet gaan en als ik ergens niet tegen kan is het als mensen mijn klacht niet serieus nemen. Dat mens zat me aan de andere kant van de telefoon gewoon uit te lachen, je hoorde echt haar grijns door haar gepraat heen met de boodschap dat ze het maar raar vond dat ik na 4 maanden bel. Nou, ik vind het niet raar als ik na 4 maanden een klacht indien. Een klacht is een klacht en wat maakt het uit wanneer ik dat doe?! Feit is dat ze maar 1 product juist geleverd hebben en waarom moet ik dan bijna een excuus uit haar trekken? Ze kan mij ook eerst een excuus geven en daarna uitleggen dat ze na 4 maanden niets meer voor mij kan betekenen en zeggen dat ze in de toekomst beter gaan opletten. Maar nee, het was allemaal van had je maar binnen 8 dagen moeten reageren en soms doen wij nog een maand maar 99% van de Nederlanders zou het met mij eens zijn dat jij te laat belt en ik doe hier nu niets meer mee. Echt hoor, argh. En dan zegt ze aan het einde ja hopelijk bestel je nog bij ons. Echt hoor, denkt ze dan zelf niet dat ze met iets meer begrip en iets meer inlevingsvermogen naar de klant beter aan klantenbinding doet? Dan alleen maar roepen dat ik mij maar beter aan hun voorwaarde had moeten houden?! :femmy:

Oftewel: Die mag ook wel eens een dagje op cursus 'hoe behandel ik de klant'
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Contacteer:

Berichtdoor Shita » di 26 mar 2013, 14:34

Ik vind de service bij Casper ook barslecht.
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

annets
Puberrat
Ratten: 7v 2c
Geboortejaar: 1963

Berichtdoor annets » di 26 mar 2013, 17:08

Dan zou ik er gewoon niet meer bestellen. :mrgreen:
Hoe zo bel je pas na 4 maanden dat de bestelling niet goed is?
Je hebt het toch niet pas na 4 maanden uit gepakt? :gniffel:
Afbeelding
Groetjes van Annet en haar 8 Duvels.

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » di 26 mar 2013, 18:01

Nou 3 maanden en 4 dagen om precies te zijn, maar die medewerkster beweerde 4 maanden....

Maargoed, ik had wel over 7 producten dus al gebeld, maar kwam er gister achter dat die ene zak bodembedekking een 4 kilo zak was ipv 10 kilo. Scheelt nogal in geld ook. Dus ik bellen om klacht in te dienen, had op z'n minst verwacht dat ze daar dan nog iets van konden noteren en dat ik op z'n minst excuses kreeg. Maar ze zei van ja ik kan er niks mee want ik kan je bestelling allaaaaang niet meer terugzien. Wat volgens mij echt de grootste bullshit ooit is, want je houdt je bestellingen gewoon digitaal bij en je hebt ook een werknemerbestand van wie er op die dag besteld heeft en daarbij heb ik al paar keer eerder gebeld over deze bestelling, dus je zou toch echt denken dat ze dan wat met je klachten doen en er dus al een bestaan notitie is over deze bestelling.

Maar dat bleek blijkbaar allemaal niet het geval. Dus of Casper houdt onwijs slecht hun boekhouding bij, of dat mens zat gewoon te liegen tegen me. Ik gok zelf voor het laatste ;)

Ik heb nu een leuke afspraak met Dobey weten te maken :D Zij kunnen blijkbaar ook op bestelling aan dezelfde voer en bodembedekking komen, ook grootverpakking! Nu zal je toch bij Casper moet zijn voor die leuke gekleurde plateau's enzo, maar voor voer en bodem hoef ik daar niet meer heen ^^
Afbeelding
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

annets
Puberrat
Ratten: 7v 2c
Geboortejaar: 1963

Berichtdoor annets » di 26 mar 2013, 18:55

Als ik een pakje krijg, pak ik het gelijk uit hoor, dan kan ik niet wachten en zeker geen 3 maanden. xD
Afbeelding
Groetjes van Annet en haar 8 Duvels.

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » di 26 mar 2013, 20:59

Haha das ook wel waar :gniffel: Mijn punt is ook helemaal niet dat ik na 3 maanden geen geld meer van ze krijg hoor, dat snap ik ook echt wel. Maar het is puur de manier waarop ze klanten afhandelen aan de telefoon. :ja:
Afbeelding

Caar
Volwassen rat
Ratten: 5v 1mc

Berichtdoor Caar » di 26 mar 2013, 22:56

Naar aanleiding van Ilona's recente ervaring met Casper, nog even een tip in z'n algemeenheid aan iedereen:

Winkels doen vaak alsof dat wat in hun algemene voorwaarden staat de wet is. Jaaaa staat in onze algemene voorwaarden he, had je kunnen weten, jammer maar helaas :lol: .

Wij hebben in Nederland (volgens mij zelfs EU-gereguleerd) echter zoiets als consumentenbescherming. Bijvoorbeeld: in de wet, artikelen 236 en 237 van Boek 6 van het Burgerlijk Wetboek om precies te zijn, staan lijsten met grijze en zwarte voorwaarden. Dergelijke voorwaarden mogen winkels niet stellen in hun algemene voorwaarden. De zwarte sowieso en de grijze ook, tenzij de winkelier kan aantonen dat het van hem niet onredelijk is dat hij ze stelt.

http://www.consumentenautoriteit.nl/ond ... n-ongeldig
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3606

Een ander iets waar vaak mee gesjoemeld wordt, is de garantieperiode. Winkeliers doen vaak alsof het heel kort is, maar ook daar gelden vaak andere regels ;).

http://www.consuwijzer.nl/elektronica/g ... -in-europa

De kern van mijn boodschap: geloof niet zomaar alles wat een winkelier zegt! Het gebeurt vaker wel dan niet dat hij juridisch fout zit (niet altijd bewust hoor). Wat in welke situatie hoe geldt, kan ik niet op voorhand zeggen. Daar ben ik bovendien niet voor opgeleid :mrgreen: . Het is in mijn opleiding wel een keer ter sprake gekomen, vandaar dat ik er iets van weet.
Ik wilde jullie slechts even waarschuwen dat de consument dus vaak meer rechten heeft dan dat winkeliers je willen doen geloven ;) :deegroller: .

Verder: Ik heb al sinds juni 2012 een boycot op Casper (goh, wanneer is dit forum ook alweer opgericht? :wenkbrauw: ). Ik haal mijn producten bij de lokale dierenwinkel die geen dieren verkoopt (in Leiden op de Vollersgracht, echt super daar!) of bij Debbie/RatRations. Het gaat al ruim 9 maanden goed :ja:

E!!@
Volwassen rat
Geboortejaar: 1992

Berichtdoor E!!@ » do 28 mar 2013, 11:44

Ik heb gister weer eens een bestelling geplaatst bij Casper en ik hoop dat het snel binnen is! (m'n nieuwe kooi :waaah: )

- Savic royal suite 95 double :pom:
- Reserve onderdelen voor de Ferplast Jenny KD (sommige bovenhoeken zijn kapot waardoor hij niet zo goed meer in elkaar blijft zitten)
- Knaagdieren dierfiguurtjes (deels voor iemand anders, grotendeels voor m'n eigen beestjes :D )
- Aubiose (om uit te proberen voor de stekels)
Mijn engeltjes:
Knabbel, Ginger, Blossom, Ori, Armani, Cola, Skinny, Faith,
Bo, Josefien, Eefje, Yuna, Novya, Ivy, Chloë, Yuki, Beer, Tahnee, Pippi <3

Marjan
Rattery
Ratten: 16
Geboortejaar: 1984
Contacteer:

Berichtdoor Marjan » do 28 mar 2013, 13:04

Oh Ella, wat leuk zeg!!
Afbeelding

opvanglocatie voor Ratopia en stichtend lid van VZW Rattensnoozels

Hylke
Queen of rats

Berichtdoor Hylke » do 28 mar 2013, 13:24

:pom: Ooh, een royal!
Afbeelding

Kayleigh
Opvang
Ratten: 10v

Berichtdoor Kayleigh » do 28 mar 2013, 15:06

Leuk een RS :D
Afbeelding
Slaap zacht 25 lieverds :(

E!!@
Volwassen rat
Geboortejaar: 1992

Berichtdoor E!!@ » wo 03 apr 2013, 17:22

Ik heb even geduld moeten hebben maar de RS (en de rest) is vandaag gekomen :waaah: .
Mijn engeltjes:
Knabbel, Ginger, Blossom, Ori, Armani, Cola, Skinny, Faith,
Bo, Josefien, Eefje, Yuna, Novya, Ivy, Chloë, Yuki, Beer, Tahnee, Pippi <3

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » zo 07 apr 2013, 13:53

Ik ben ook niet zo'n fan, maar omdat de laatste ervaring toch wel goed was wil ik het nog wel een kans geven. Maar nu zie ik dat ze die blauw/groene circussen al niet meer hebben? :(
Afbeelding

MissAnnemijn
Rattery
Ratten: 19m10v
Contacteer:

Berichtdoor MissAnnemijn » zo 07 apr 2013, 14:26

Die komen nog terug schijnt
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » zo 07 apr 2013, 17:20

Ok, dan wacht ik af :)
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » za 27 apr 2013, 14:16

Ik zag dat ze nu een nieuwe sputnik kleur hebben (maar misschien loop ik achter). Ik heb een effen groene besteld :)

Ook kun je bij de rood/gele en de aqua/lime circus nu kleur kiezen. Dus kan eindelijk een effen rode én effen groene kopen :D
Afbeelding

Terug naar “Shops”