De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Feline
Volwassen rat
Ratten: 4v
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Berichtdoor Feline » di 12 jun 2012, 14:21

Omdat ik niet wil discrimeneren zoals sommige ander fora. Moet deze er gewoon bij komen te staan.

Ik heb tot nu toe altijd goede service gehad, ze luisteren ook goed naar je voorkeur kwa kleuren enzo. Wel jammer dat ze met DHL verzenden want daar heb ik al wel wat problemen mee gehad.

http://www.rattenwinkel.nl/
groetjes Feline, Terrah, Teagan, Kiara en Kendra.

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

Re: De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Berichtdoor Shita » di 12 jun 2012, 14:25

Ze verzenden met DPD volgens mij. :P hihi
Ik heb een keer een verkeerde kooi toegezonden gekregen, daar was ik niet heel blij mee. :P Maar goed kan gebeuren.
Verder goede service. Ik heb wel een paar keer gehad dat ik iets bestel en dat het ineens niet voorradig is.
Ik ken wel iemand die tot 2 keer toe een kappote Critter Nation kreeg en daar wékenlang mee aan het kloten is geweest.
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » di 12 jun 2012, 14:28

Niet (in alles) de goedkoopste maar wel een leuk assortiment op zich :)
Helaas niet zo'n goede ervaringen qua klantvriendelijkheid. Ik zeg niet dat ik er nooit meer zal bestellen, maar ik kijk meestal wel eerst verder of ik ook bij andere webshops kan vinden wat ik zoek :)
Afbeelding

Carmelina
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Carmelina » di 12 jun 2012, 14:28

Ik bestel daar regelmatig wat en ik ben zeer tevreden over hun service en snelle levering.
Afbeelding
Groetjes Carmelina en de rattenbende!

Aniek
Omarat
Ratten: 2v en 3m

Berichtdoor Aniek » di 12 jun 2012, 14:31

Ik heb er 2x iets besteld en ben er een keer geweest. Tot op heden altijd een goede service gehad, dus daar kan ik verder niks over zeggen :)
Groetjes Aniek en alle knagertjes

Linda
Alfarat
Ratten: 4M 1C
Geboortejaar: 1991

Berichtdoor Linda » di 12 jun 2012, 14:55

Ik heb daar in het verleden regelmatig spulletjes besteld, nooit echt problemen mee gehad. Alleen had ik een keer ook een bordje met een plaatje van een rat besteld voor op mijn deur, maar die hadden ze blijkbaar niet meer op voorraad en zat het geld in het pakket. Vond het een beetje vreemd dat ze niet even een mailtje hadden gestuurd. Maar verder nooit problemen mee gehad. Ik houd alleen niet van verzendkosten en ik ga toch niet boven die 50 euro komen, het is dus ook al lang geleden dat ik er voor het laatst wat heb besteld. Ik ga wel eens langs de winkel om daar spulletjes te kopen, veel leuker ook :D
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » di 12 jun 2012, 15:01

Had ik ook ja, blijkbaar (was niet even op de hoogte gebracht) was iets er niet meer, dus zat er wat muntgeld met plakband op een kartonnetje geplakt in het pakket.
Afbeelding

Kat
Omarat
Ratten: 5 meisjes

Berichtdoor Kat » di 12 jun 2012, 15:12

Heb al een aantal keer besteld daar en het is altijd perfect verlopen. Ze houden ook rekening met je voorkeur en verzenden snel!
Afbeelding

Snoozer
Opvang
Ratten: 4v

Berichtdoor Snoozer » di 12 jun 2012, 15:14

Nooit besteld, maar wel in de winkel geweest, ruim assortiment leuk om rond te neuzen. Jammer dat er elke keer werd gevraagd of ik het kon vinden. Na 4/5 keer wist ik het wel.

**_Roos_**
Garnaaltje
Ratten: 3v

Berichtdoor **_Roos_** » di 12 jun 2012, 15:17

Ik heb hier naar behoren besteld, nog nooit problemen gehad op een duna met een gebarsten bovendeksel na, maar die heb ik maar voor lief gehouden. :)
-- *~ To wish you were someone else, is to waste the beautiful person you already are ~* --

joanna
Puberrat
Ratten: 10m

Berichtdoor joanna » di 12 jun 2012, 15:50

Ze hebben alleszins ergens inspiratie opgedaan :P Je kan er nu ook zelf je sputnik samenstellen.

Verder ook geen slechte ervaringen mee. Alles altijd vlot ontvangen zonder schade, ruime keuze. Alleen spijtig dat ze mij eens dagenlang hebben proberen bellen zonder in te spreken op de voicemail, daardoor heeft het ook lang geduurd voor ik eens terugbelde (want wie zou mij nu bellen van een Nederlands nummer dat ik niet ken?). En fijn dat je niet meer voor 75 euro moet bestellen om geen verzendkosten te hebben, want dat was een reden waarom ik overgeschakeld was op Zooplus.
Afbeelding

Meike
Puberrat
Ratten: 3m

Berichtdoor Meike » di 12 jun 2012, 15:56

Ik vind het juist wel fijn dat ze het geld op een papiertje plakken en meesturen als ze iets niet meer hebben. Scheelt een hoop gezeik met geld terugkrijgen en zo. Met een fysieke winkel is het natuurlijk lastiger de voorraad online automatisch bij te houden dan wanneer het alleen een webwinkel is.

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » di 12 jun 2012, 16:16

Ik heb er ook meerdere keren besteld, de eerste keer was ik vergeten dat Ilona mee wilde bestellen ( :oops: ) maar ik toen ik een emailtje daar over stuurde kon ik gewoon een tweede bestelling doen en dan zou die er bij gevoegd worden. Uiteindelijk kwamen beide bestellingen boven de €75 uit (wederom :oops: , was toen trouwens nog de grens van gratis verzenden).

Een andere keer was er een van de producten niet meer voorradig en kreeg ik netjes een telefoontje met de vraag of er dan wellicht iets anders was dat we (weer bestelling samen met Ilona :P) wilden bestellen of anders het geld terug gestuurd wilden krijgen.

Bij m'n laatste bestelling was m'n loopwiel (Trixie Giant Run Around) zo verbogen dat het wiel niet meer goed kon draaien, na een emailtje met een foto mocht ik het wiel op hun kosten terug sturen en kreeg ik een nieuwe er voor in de plaats (deze was wel goed). Sindsdien verzenden ze die wielen ook niet meer, begrijpelijk.

Verder zijn er wel wat dingen die ik maf vind aan de winkel. De manier waarop jaren terug het domein "ratten.nl" door hun zou zijn overgenomen en hoe ze sindsdien blijkbaar willen dat reclame voor andere winkels krampachtig van het forum wordt verbannen. Maar ja, het blijft een feit dat ze leuke spullen voor ratten verkopen en vaak voor een relatief lage prijs, mét goede klantenservice.
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Shita
Stuurrat
Contacteer:

Berichtdoor Shita » di 12 jun 2012, 16:22

Ik heb toevallig vorige week besteld en dit keer zat er netjes een briefje bij dat ze het houten speeltje wat niet op voorraad was zouden nasturen. Hopelijk blijft dat zo want dat heb ik liever dan m'n geld terug.
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » di 12 jun 2012, 16:50

Ja precies, maar toen ik daarom vroeg werd me niet al te vriendelijk duidelijk gemaakt dat ze dààr niet aan gingen beginnen.
Afbeelding

Sann
Engeltje
Ratten: 0

Berichtdoor Sann » di 12 jun 2012, 16:57

Ik heb er al best wel vaak besteld, over het algemeen ben ik er heel tevreden over.
Alleen één keer een probleem gehad, toen ze net over waren op DPD bezorgservice.. dat lag niet echt aan hun, maar was toch een hele vervelende ervaring.
Ik had een baal ecobed besteld die steeds maar niet binnen kwam, maar volgens DPD hadden ze al een paar keer voor m'n deur gestaan en briefjes afgeleverd, uiteindelijk is de baal terug naar Casper gegaan en nog een keer verzonden, maar toen kreeg ik 'm weer niet binnen.
Toen hadden ze gezegd dat ze het bij de buren hadden afgeleverd maar mijn buren woonden er niet meer en hadden hun huis te koop staan, dus daar was ook niks van waar. Uiteindelijk is die baal toen weer bij Casper terug gekomen, en daarna wilden ze 'm niet nogmaals versturen omdat ze het idee hadden dat het toch niet meer goed ging komen.
Dan ben je dus weken verder, en heb je nog steeds geen ecobed.. daar was ik dus wel even flink pissig over.
Maar daarna nog een paar keer dingen besteld, en nu weet DPD gelukkig wel mijn huis te vinden. Raar maar waar..
Afbeelding

Snertjuh
Engeltje
Ratten: 5m
Contacteer:

Berichtdoor Snertjuh » di 12 jun 2012, 17:03

Ik bestel hier ook nog steeds met plezier, naast de ecobed en heel soms ander rattenbenodigdheden bestel ik ook 1 keer per jaar 16 kg terrariumzand en een UV-lamp voor mijn baardagaam :)
Groetjes Jeannette en de ratjes:
Afbeelding

Els
Omarat
Geboortejaar: 1973

Berichtdoor Els » di 12 jun 2012, 17:18

Ik bestel hier ook altijd met plezier :P

VivaLaKimm
Puberrat
Ratten: 5v
Contacteer:

Berichtdoor VivaLaKimm » do 14 jun 2012, 13:18

Ik ga er liever persoonlijk heen. (: Zo'n 1x in het halfjaar, haha. ^^ Over een week weer als het goed is, aangezien ik leuke accessoires en lekkers voor in de kooi wil halen van die €50,- die ik heb verdiend door mijn Jenny KD te verkopen. :3
Grijze // Lexie // Nasi // Bami // Bruintje
R.I.P. Oma // Bruintje // Dumbo

Snertjuh
Engeltje
Ratten: 5m
Contacteer:

Berichtdoor Snertjuh » vr 06 jul 2012, 19:36

Dit keer toch maar niet mijn terrariumzand en UV-lamp hier besteld...
Ik heb een paar maanden geleden al gevraagd of ze de terrariumspullen weer op de site wouden zetten, nu staat eindelijk het erop maar de lampen dus niet.
Ik daarheen mailen, als ik wist welke ik moest hebben dan moest ik dat maar mailen en dan konden hun de prijs doorgeven.
Kreeg elke keer wel netjes mail terug en met de goede info alleen het duurde wel 2 weken voordat ze die lamp hadden...
Een UV-lamp is maar een jaar werkzaam, daarna doet hij het ook nog wel maar geeft hij geen UV straling meer af dus ik had al eerder een nieuwe lamp moeten hebben.
Best wel jammer dat het dit keer niet zo ging als gepland, vorig jaar kon ik alles in 1 keer bestellen met ecobed en zand erbij maar dit keer dus niet.

Wel heb ik weer een ecobedbaal van 20 kilo besteld, en die hartenkoekjes van boony (zonder suiker enz.) en ook nog wat kiwihoutjes en een paar willow speelballen (sloopballen :P )
Groetjes Jeannette en de ratjes:
Afbeelding

Luca
Alfarat
Ratten: 2m
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Luca » vr 06 jul 2012, 20:29

Ik ben nog steeds heel tevreden over Casper! Geen buitengewone bijzonderheden, op één keer geld op een kartonnetje na. De laatste keer was er een haakje van het hoektoiletje af, maar dan vergaat de wereld ook niet. Ga binnenkort weer wat bestellen, al zit ik te twijfelen om nog even te wachten tot m'n tuinhuisje af is, want nu heb ik niet echt ruimte ervoor. :P
Afbeelding

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » ma 09 jul 2012, 15:58

Ik heb een lijst met spullen in mijn winkelmandje, zodra Nancy van MMU mijn geld heeft terug gestort krijgen de kleintjes ook groene en blauwe huisjes :pom: Zag dat er geen groene/gele sputniks meer waren, jammer, die wil ik ook. :mrgreen: (Ik had ze, maar ik ben niet zo slim en ik dacht dat ik alles voor altijd roze zou houden :P)
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Luca
Alfarat

Berichtdoor Luca » wo 11 jul 2012, 20:48

Nou ja zeg! Je kan dus geen groene sputniks meer bestellen. Wat is dat nou weer voor onzin. Wil ik eindelijk gaan bestellen... Pff, hier baal ik echt van. Weet iemand of ze nog terugkomen?
Afbeelding

Shita
Stuurrat
Contacteer:

Berichtdoor Shita » wo 11 jul 2012, 20:49

Gewoon ergens anders bestellen joh. :P
Debbie heeft ze ook o.a. ;)
Afbeelding

Luca
Alfarat

Berichtdoor Luca » wo 11 jul 2012, 20:51

Wie's Debbie? Ik wil ook de Savic Rody Tunnel, de Savic Cocoon Lime en de rood-oranje sputnik... Heeft zij die ook?
Afbeelding

Terug naar “Shops”