De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Kat
Omarat
Ratten: 5 meisjes
Geboortejaar: 1991

Re: De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Berichtdoor Kat » za 27 apr 2013, 14:52

Ik dacht ook zoiets te zien ja. Maar is dat nou een andere kleur groen dan toen die met de geelgroene?
Afbeelding

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Hylke » za 27 apr 2013, 15:08

Is een nieuwe kleur ja ^^ Kwam een tijd geleden op de pagina op facebook van Savic :)
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Kat
Omarat

Berichtdoor Kat » za 27 apr 2013, 15:48

Oh dear... Dat wordt een must-have xD
Afbeelding

Noor
Engeltje
Geboortejaar: 1988

Berichtdoor Noor » za 27 apr 2013, 16:14

Haha ja een nieuwe, ik ben heel benieuwd hoe ie in het echt is. Maar ik hou niet van roze dus die hoefde ik gelukkig niet te bestellen :9
Afbeelding

Kat
Omarat

Berichtdoor Kat » za 27 apr 2013, 16:21

Zou dat roze een ander roze zijn dan het 'oude' roze?
Afbeelding

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Hylke » za 27 apr 2013, 16:26

Denk dat dan wel hetzelfde is...
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Sann
Engeltje
Ratten: 0
Geboortejaar: 1990

Berichtdoor Sann » zo 28 apr 2013, 08:37

Dat is dezelfde inderdaad.
Afbeelding

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » zo 28 apr 2013, 12:54

Dat is dat babyroze dat casper al eens verkocht heeft denk ik.

Dat babyroze hoef ik niet, maar dat groen is wel het bestellen waard :gniffel:

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » zo 28 apr 2013, 16:46

Oooh! Dat is dat turqoise dat ze in de US hebben :nopom: Die wil ik hebben! Maar om nou voor 2 sputniks te bestellen.. :roll: van mijn Baby Roze zijn de haakjes kapot, dus die kunnen alleen maar staan :femmy:
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Noor
Engeltje
Geboortejaar: 1988

Berichtdoor Noor » zo 28 apr 2013, 17:59

Je kunt kleur kiezen dus je kunt er gewoon 1 bestellen. Ik hoef geen roze dus ik heb een effen groene besteld :)

Edit: Oh ik zit verkeerd te lezen, je wil de groene (turqoise) en de babyroze :) Ach 2 sputniks.. ik heb 3 maanden ratten en heb er dadelijk al 5 :sst:
Afbeelding

Selma88
Puberrat
Ratten: 2v+3mc

Berichtdoor Selma88 » zo 28 apr 2013, 19:01

Volgens mij bedoelt Kelly meer dat ze het zonde vindt om voor 2 sputniks een bestelling te plaatsen..
Zo wil ik ook wel héél graag de aquablauwe circus, maarja... Dan betaal ik €4.50 verzendkosten voor een circus en een zakje knaagdierkoekjes :'(
Liefs van Dexter, Lovi, Rusty, Gony en Gonza.

R.i.p. lieve Sam, Puk, Joy, Kai, Miya, Jiggy, Jenta en Billy..

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Contacteer:

Berichtdoor Shita » ma 29 apr 2013, 01:49

Had ik het maar geweten, dan had ik voor je meebesteld, heb van de week mijn bestelling ontvangen.. :nopom:

Voor het eerst sinds tijden dat mijn bestelling bij Casper helemaal goed is gegaan, en ze alles op voorraad hadden. :) Jeej.
Maandag besteld en woensdag in huis.
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Linda
Alfarat
Ratten: 4M 1C

Berichtdoor Linda » di 30 apr 2013, 21:12

Ik heb minder geluk, had sinds tijden weer een poging gedaan om bij Casper te bestellen. Maar het is dus weer niet goed gegaan blijkbaar :nopom:

Ik bestel dit voer:
Afbeelding

Ik krijg dit voer:
Afbeelding

Heel fijn, nu zit ik met 15 kilo voer wat ze niet gaan eten. Het is bijna alleen maar biks :nopom: Ik ga Casper maar een mailtje sturen, ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Zit nu praktisch zonder voer :nopom:
Afbeelding

Suzanne
Omarat
Ratten: 8 m
Geboortejaar: 1981

Berichtdoor Suzanne » di 30 apr 2013, 21:43

Ohoh ik heb volgens mij ook voer 1 besteld, ben benieuwd wat ik binnenkrijg! Ik hoop dat je snel reactie krijgt op je mail, ik heb dat tot nu toe altijd wel gehad!
Groetjes Suzanne
Afbeelding

esjuh1986
Ritten
Ratten: 2 V
Geboortejaar: 1986

Berichtdoor esjuh1986 » wo 01 mei 2013, 00:05

Das wel heeel ander voer, ik hoop dat ze dat netjes gaan oplossen. Ik heb dat bijvoer besteld met meelwormen en garnalen enzo, maar dat zijn hoofdzakelijk graszaden.. Dus ik heb het wel gemengd en laat ze eten wat ze willen, maar de graszaden eten ze niet.. Dus dat kan allemaal zo weer weg..
Pootjes en likjes van Faith en Levy

Dag lieve knappe Amy, dag lieve kleine Stitch, dag allerliefste Lynn, dag lieve vrolijke Jennah, dag lieve dappere Phoenix, dag eigenwijze lieve Silver

vuurbal
Puberrat
Ratten: 12v 2vc 3mc
Geboortejaar: 1973

Berichtdoor vuurbal » wo 01 mei 2013, 05:49

Ik heb van de week net een zak Teurlings opgehaald. Thuis vond ik het anders ruiken dan normaal. Net even de zak opengemaakt. Het is dus hetzelfde als de jouwe :-( Op de zal staat wel 105 dwergkonijnen (staat onderop de zak om het handig te maken), dus of het voer is veranderd, of bij de fabriek is het mis gegaan en zijn er verkeerde etiketten geplakt. Dit lijkt mij geen casper fout, eerder een teurlings fout.

Linda
Alfarat

Berichtdoor Linda » wo 01 mei 2013, 07:32

Ik heb al een reactie terug van Casper. Volgens hun horen er gewoon staafjes in te zitten??? Ik heb juist altijd begrepen dat er in de 105 juist geen staafjes zaten. En ik moet de zak maar proberen om te keren omdat de staafjes door transport waarschijnlijk naar een kant zijn gezakt. Ga ik vanmiddag maar proberen, maar denk niet dat ik dan wat beters aantref... En als dit dus een nieuwe samenstelling is van Teurlings had Casper dat wel op de site mogen zetten.
Afbeelding

Carmelina
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Carmelina » wo 01 mei 2013, 08:15

In mijn teurlings 105 zitten zeker geen staafjes! Wat raar zeg! Maar ik koop het wel bij mijn dierenwinkel..
Afbeelding
Groetjes Carmelina en de rattenbende!

Sithy
Tech Admin
Ratten: 3m
Geboortejaar: 1989

Berichtdoor Sithy » wo 01 mei 2013, 08:16

Ik heb net nieuwe Teurlings via een andere website gehaald, zij hadden 't niet op voorraad en het kwam direct van de leverancier. Zitten toch echt niet zoveel van die staafjes in... Heb ook nooit een zak gehad met zoveel van die staafjes dus dat hoort niet.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » wo 01 mei 2013, 09:33

In Teurlings 105 horen inderdaad geen staafjes te zitten, ik heb voer gemengt op basis van Teurlings 105 en daar zit het níet in. Ook in de ingrediëntenlijst van het voer op de website van Teurlings staat het er niet bij: "Gerst, Tarwe, Johannesbrood, Mais geel, Maisvlokken, Supertopkorrels*, Tarwevlokken, Maisgrutten, Mais gepoft, Tarwe gepoft, Erwtenvlokken, Kardizaad, Zonnebloempitten wit, Zonnebloempitten gestreept, Pompoenpitten, Wortelstukjes" (Bron)
*Die Supertopkorrels zijn ook niet van die staafjes maar kleine brokjes, je ziet ze ook op de eerste foto die Linda heeft gepost.

Ik ga er van uit dat Casper ook die ingrediëntenlijst op de website had staan (ik kan Teurlings 105 er nu niet meer op vinden?) en je hebt duidelijk wat anders gekregen.. Of het nou een fout is van Casper of van Teurlings, het is niet netjes dat ze je er zo mee laten zitten zonder enige compensatie... Ben ook wel benieuwd naar de verpakking eigenlijk, staat er een ingrediëntenlijst op en klopt die met de inhoud?

edit: Lees op Ratten.nl dat Mieke er al mee aan de slag is en zegt dat 't toch inderdaad niet klopt dat er staafjes in zitten, waarschijnlijk productiefout of zo. :)
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Suzanne
Omarat
Ratten: 8 m
Geboortejaar: 1981

Berichtdoor Suzanne » wo 01 mei 2013, 13:45

Ik heb ook al heel snel antwoord op mijn mail.
Groetjes Suzanne
Afbeelding

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Contacteer:

Berichtdoor Shita » wo 01 mei 2013, 14:01

Ik heb vorige week Teurlings besteld bij Casper en bij mij zitten er geen staafjes in.

Wel dom dat ze eerst zeggen dat er gewoon staafjes in horen te zitten......... :roll:
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Linda
Alfarat

Berichtdoor Linda » wo 01 mei 2013, 14:34

Mieke heeft nu ingegrepen als het goed is, en heeft Casper gemaild om ze te vertellen dat er echt geen staafjes in horen te zitten. Dan is het gewoon een productiefout van de fabrikant, maar dan hoort Casper dit wel op te lossen. Ben op z'n zachtst gezegd not amused dat ze mij doodleuk vertellen dat ik het fout heb. Als ik het niet op het rattenforum had gezet had ik dus waarschijnlijk pech gehad :')
Afbeelding

illie
Opvang
Ratten: 8v1c2m
Geboortejaar: 1986

Berichtdoor illie » wo 01 mei 2013, 16:57

Als je zonder voer zit bij de welkoop kan je kenner krijgen.
Ook de Jumper heeft soms dwergkonijnenvoer die er hetzelfde uitziet. Geen idee meer wat merk.

Linda
Alfarat

Berichtdoor Linda » wo 01 mei 2013, 17:29

We hebben geen Welkoop en ook geen Jumper in de buurt :femmy: Zou natuurlijk wel bij de plaatselijke DW kunnen vragen of ze het kunnen bestellen (en hopen dat ik dan een zak krijg zonder productiefouten :P ) Maar ik durf nu ook niet zo goed weer een grote zak voer te kopen. Weet nog niet hoe Casper het gaat oplossen; of dat ik gewoon mijn geld terug krijg of dat ik een nieuwe zak voer krijg. Denk dat eerste, maar wil ook weer niet het risico lopen dat ik straks met 30 kilo voer zit xD
Afbeelding

Terug naar “Shops”