De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Sithy
Tech Admin
Ratten: 3m
Geboortejaar: 1989

Re: De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Berichtdoor Sithy » vr 03 mei 2013, 09:00

Ik had mijn zak voer van pets-dream, ook direct van de leverancier besteld en wel goed, mocht iemand echt Teurlings nodig hebben: klik

Jammer van Casper. Ik snap dat het een keer mis kan gaan, dat is niet erg. Maar de omgang hiermee kan en moet een stuk beter. Vind het echt niet kunnen om dan maar eerst te zeggen "dat hoort zo". Als je nog niks weet, zeg dan "We zullen nagaan of er een probleem is met de levering" oid. Vind het echt jammer want ze zijn ook niet te beroerd eens te bellen als iets niet op voorraad is, het kan dus wel.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

xbeyondx
Puberrat
Ratten: 4m 3v
Geboortejaar: 1994

Berichtdoor xbeyondx » za 04 mei 2013, 16:37

oke fout van mij, kreeg een pbtje op het andere forum dat ik toen voor 50 euro had besteld en dus geen verzendkosten heb betaald. ik dacht zelf dat ik nog onder de 50 zat maar was niet zo.

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » za 04 mei 2013, 17:12

Had laatst bij Pets-dream besteld inderdaad. Er stond 'direct leverbaar'. Ik heb eerst 5 dagen zitten wachten, de 6e dag kreeg ik een mail dat het niet leverbaar was (op de site stond nog steeds gewoon leverbaar) en toen ik terugmailde met dat dit wel op de site stond en ik het raar vond dat ik eerst 5 dagen niks hoor en dan een mail krijg met dat ik nog maar een week moet wachten kreeg ik een vet boos aanvallend mailtje terug. Dus daar bestel ik ook echt nooit meer...
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » za 04 mei 2013, 17:13

Ik vind dat ze er op het forum van ratten.nl maar laks mee omspringen, met al die klachten. Niemand die reageert, behalve mima die zegt dat het weer on topic moet :roll:

Ik heb anders ook een keer 10 doosjes reggie rat treats besteld, bleken die maar 1 maand meer goed. Ik heb gemaild en ik heb een korting gekregen, maar daar ben ik ook niet tevreden mee. Ik kon mijn geld terug krijgen als ik de doosjes terugstuurde, op eigen kosten dan wel. Versturen naar nederland kost 10+ euro, ga ik echt doen hoor, ik hou dan niks meer over :roll: Mijn ratten kunnen op 1 maand tijd echt geen 10 doosjes op, ik heb er dan maar zitten uitdelen en dan heb ik er nog moeten weggooien.

En blijkbaar delen ze als cadeautje vervallen popcorn uit bij bestellingen? Dat kan toch niet? En op ratten.nl zitten ze dan te zeggen hoe leuk het wel niet is dat ze (vervallen) popcorn erbij krijgen :roll: Mijn ratten krijgen geen vervallen eten, punt uit. Dat ikzelf iets opeet dat over datum is geeft me niet, maar mijn ratten worden beter verzorgd dan dat :gniffel:

raz
Volwassen rat
Ratten: 2vc
Geboortejaar: 1986

Berichtdoor raz » za 04 mei 2013, 17:52

Ik vind je reactie over het ratten.nl forum een beetje overdreven eigenlijk, om eerlijk te zijn.

Ik zeg er bijvoorbeeld niks over omdat ik nooit bij Casper heb besteld en misschien hebben anderen er ook nog geen slechte ervaringen mee.
En volgens mij is die opmerking over hoe blij je wel niet moet zijn met gratis popcorn gemaakt door 1 iemand. :P
Daarna ging de discussie over houdsbaarheiddata in het algemeen, geen wonder dat Mima roept dat het ontopic moet. :gniffel: En daarna is de discussie gewoon verwaterd.
Maar wat verwacht je dan? Met klachten moet je bij Casper zijn.

En als het je tegen het hoofd stoot wat let je om op dat forum er dan iets over te zeggen? ^_^

Het is heel vervelend dat Casper zo omgaat met klachten en zo handelt, dat zeker. Dat ben ik geheel met je eens. Ik zou ook boos zijn. En iets over datum er bij stoppen is ook belachelijk. :ja:
Afbeelding

Sithy
Tech Admin
Ratten: 3m
Geboortejaar: 1989

Berichtdoor Sithy » za 04 mei 2013, 19:44

Graag HIER verder over positieve en negatieve reviews in het algemeen, dit topic specifiek voor Casper. Dank :)
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Linda
Alfarat
Ratten: 4M 1C
Geboortejaar: 1991

Berichtdoor Linda » di 07 mei 2013, 13:43

Ik heb een nieuwe zak voer gekregen, waarvan de inhoud wel klopt :) Geld zat er bij de doos is, snap niet waarom ze dat niet gewoon overmaken maar goed. Ik heb mijn voer, en dat is het belangrijkste ;)
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » wo 08 mei 2013, 15:13

Fijn dat je het goede voer hebt! :)

Ja ik kreeg ook een keer geld op een kaartje geplakt. Irritant, ik betaal niet voor niks bijna alles online, ik wil geen cash :9 Maargoed.
Afbeelding

vuurbal
Puberrat
Ratten: 12v 2vc 3mc
Geboortejaar: 1973

Berichtdoor vuurbal » wo 08 mei 2013, 18:56

Hier nu ook weer een goede zak Teurlings :pom:

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » vr 10 mei 2013, 20:58

Casper gaat weer gekleurde plateaus bestellen, er is een poll op het ratten.nl forum om te kijken in welke kleuren interesse is: http://ratten.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=26003
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » vr 10 mei 2013, 21:51

JOEPIE!!!!!

Meteen gaan stemmen!!!!

(ik ben maar een klein beetje enthousiast hoor :sst: )

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » za 11 mei 2013, 17:31

Pff ik haat die plateau's maar turqoise is wel mooi :x
Afbeelding

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » za 11 mei 2013, 21:31

Soms baal ik dat ik een Critter heb, dan word het met Plateaus wel erg vol :hehe:

Die nieuwe sputnik, is dat baby roze echt PRECIES hetzelfde of wijkt hij een beetje af? Ik ben voor de fun vast mijn mandje aan het vullen, ben bijna jarig :gniffel: want ik moet alle kleuren sputniks, en heb 2 licht roze, maar van beide is 1 pootje afgebroken dus ze kunnen alleen maar staan :femmy:
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Ratjuhs
Puberrat
Ratten: 5v 1c
Geboortejaar: 1990

Berichtdoor Ratjuhs » ma 13 mei 2013, 22:20

Je kan ze dan met kettinkjes waar van die happertjes aanzitten nog wel ophangen ;)
heb ik hier ook vinden de ratten nog extra leuk ook, want dan schommelen de sputniks een beetje
Browney, Happy Meal, Muffin, Cupcake, Yessy & Yade

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » ma 13 mei 2013, 22:28

Je kunt die plateau's gewoon met schroeven door de tralies ophangen hoor :) Ik denk dat Kelly bedoeld dat het met een CN plateau en een Ferplastplateau vol is? Maar je kunt natuurlijk afwisselen tussen CN/Ferplast.

Ik vind die Ferplast zo'n ondingen met schoonmaken en ophangen en zo, dus ik heb mezelf voorgenomen dat ik er niet meer aan begin ondanks de leuke kleurtjes. Wel moeilijk :| Misschien probeer ik het toch nog één keer :lmao:
Afbeelding

Kayleigh
Opvang
Ratten: 10v
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Kayleigh » ma 13 mei 2013, 22:33

Het gaat over de sputniks :gniffel:
Afbeelding
Slaap zacht 25 lieverds :(

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » di 14 mei 2013, 22:25

Wat? Die poll gaat over de hoekverdiepingen hoor :)
Afbeelding

Ratjuhs
Puberrat
Ratten: 5v 1c

Berichtdoor Ratjuhs » di 14 mei 2013, 23:06

De tip om ze op te hangen met kettinkjes ging inderdaad om de sputniks met afgebroken pootjes ;)
Browney, Happy Meal, Muffin, Cupcake, Yessy & Yade

Linda
Alfarat

Berichtdoor Linda » wo 15 mei 2013, 07:44

Noor schreef:Ik vind die Ferplast zo'n ondingen met schoonmaken en ophangen en zo, dus ik heb mezelf voorgenomen dat ik er niet meer aan begin ondanks de leuke kleurtjes. Wel moeilijk :| Misschien probeer ik het toch nog één keer :lmao:

Hier hetzelfde :gniffel: Het lukt mij ook echt niet om die plateau's in mijn eentje vast te maken.
Afbeelding

Sann
Engeltje
Ratten: 0

Berichtdoor Sann » wo 15 mei 2013, 08:45

Komt dat doordat jullie kooi te groot is om jezelf er omheen te vouwen, of heb je echt moeite met de plateaus zelf?
Want ik heb echt totaal geen moeite met de plateaus. Ik doe elke week 4 plateaus er uit en 4 nieuwe er in. Eitje. :P
Afbeelding

Linda
Alfarat

Berichtdoor Linda » wo 15 mei 2013, 08:55

Ja, bij mij komt het omdat ik mij niet om mijn kooi heen kan vouwen. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik het schroefje lam heb gedraaid. Kon ik met een zaag te werk gaan om dat plateau los te krijgen. Dat is ook niet zo leuk voor je tralies :x
Afbeelding

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » wo 15 mei 2013, 09:26

Ik kan er soms ook niet helemaal bij, maar als ik er 1 in krijg kan ik 't plateau wel optillen vanaf te achterkant om 'm helemaal vast te maken. Of ik gil naar Mark dat ie maar even moet komen helpen. :gniffel: Ik haal ze ook niet iedere schoonmaakbeurt er uit, heb er altijd toiletjes op staan dus met een sponsje en warm water krijg ik 't makkelijk schoon. :)
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Sann
Engeltje
Ratten: 0

Berichtdoor Sann » wo 15 mei 2013, 11:45

Linda schreef:Ja, bij mij komt het omdat ik mij niet om mijn kooi heen kan vouwen. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ik het schroefje lam heb gedraaid. Kon ik met een zaag te werk gaan om dat plateau los te krijgen. Dat is ook niet zo leuk voor je tralies :x

Dus eigenlijk heb je geen moeite met de plateaus maar met de kooi. :gniffel:
Afbeelding

Suzanne
Omarat
Ratten: 8 m
Geboortejaar: 1981

Berichtdoor Suzanne » wo 15 mei 2013, 11:50

In de tower zijn de plateaus geen probleem en vroeger hing ik ze gewoon met klemmetjes aan de tralies en draaide dan de plateaus aan de buitenkant vast.
Groetjes Suzanne
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » wo 15 mei 2013, 17:36

Ja deels omdat ik niet om de deur heen kan zeg maar, dus dan moet Daan altijd helpen met ophangen :9
Daarnaast vind ik die schroeven irritant en, wat ik volgens mij al wel eerder vertelde, rotdingen qua schoonmaken.

Maar misschien als turqoise komt koop ik er eentje. Wel leuk in één hoek :) Zeker met een 3e bewoner erbij.
Afbeelding

Terug naar “Shops”