De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
joanna
Puberrat
Ratten: 10m

Re: De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Berichtdoor joanna » do 22 aug 2013, 22:17

Vraag ik duidelijk in mijn mail de fles opnieuw op te sturen, krijg ik antwoord dat ze het aankoopbedrag gaan terugstorten. Dat wil ik helemaal niet, want dan moet ik ofwel opnieuw voor 50 euro bestellen of verzendkosten betalen :roll: Mijn schuld toch niet dat het zo was ingepakt?
Afbeelding

joanna
Puberrat
Ratten: 10m

Berichtdoor joanna » do 22 aug 2013, 22:30

En ze kunnen de fles niet opnieuw opsturen omdat dat in verhouding tot de verzendkosten te duur is. Dat weet ik ja, trek het dan af van het loon van je slechte inpakker, maar reken het niet door aan de klanten he :roll: Denk dat ik maar eens bij zooplus ga bestellen dan...
Afbeelding

Noor
Engeltje
Geboortejaar: 1988

Berichtdoor Noor » wo 11 sep 2013, 11:16

Ja echt zo slecht is dat, willen ze gewoon niet opdraaien voor de verzendkosten. Moet je het goed inpakken..
Afbeelding

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » wo 11 sep 2013, 11:51

Ik heb 6 glazen flesjes allemaal van Zoo plus inderdaad en die zaten allemaal in bubbeltjes plastic verpakt! :)
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

xbeyondx
Puberrat
Ratten: 4m 3v
Geboortejaar: 1994

Berichtdoor xbeyondx » wo 09 okt 2013, 16:22

bestelling binnen van de dierendag actie! blij, alleen kreeg ik een hele verkeerde shampoo erbij. ik wou royal treatment en krijg ik furtastic, ik heb niet eens een hond met lang haar?

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » wo 09 okt 2013, 21:22

Even een mailtje sturen naar Casper om te melden?

xbeyondx
Puberrat
Ratten: 4m 3v
Geboortejaar: 1994

Berichtdoor xbeyondx » wo 09 okt 2013, 22:18

Ja heb ik ook al gedaan, kwam er ook achter dat me LED riempje voor de hond het niet deed toen ik net naar buiten wou gaan. Hij doet het zolang die ingedrukt blijft, laat je het knopje los valt hij uit.
De shampoo en het riempje waren de redenen dat ik ging bestellen, en die 2 dingen zijn fout..

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » wo 09 okt 2013, 23:01

Dat is wel stom dan.
Ik hoop dat ze zo de goede versie opsturen, en dat je niet eerst een nieuwe bestelling zal moeten doen waar ze het dan bijstoppen.

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » wo 23 okt 2013, 02:08

Net een bestelling geplaatst bij casper en ik heb voor de zekerheid dit in het opmerkingenveld ingevuld:

Ik heb in 1 keer veel snoep besteld (6 kilo vanillekoekjes en 12 doosjes reggie rat treats) om een voorraadje in huis te hebben. Ik zou daarom willen dat deze nog MINSTENS 6 maanden houdbaar zijn (liefst langer). Ik vermeld dit deze keer expliciet omdat ik de vorige keer dat ik de reggie rat treats bestelde, allemaal doosjes kreeg die nog geen maand meer goed waren. Ik had toen zo'n 10 doosjes besteld en mijn ratten kunnen echt geen 10 doosjes snoep opeten op 1 maand tijd. Hierdoor heb ik de meeste doosjes moeten weggooien, dat was dus geld in de vuilbak. Hoeft niet gezegd te worden hoe ontevreden ik toen was. Dus deze keer graag snoep dat nog MINSTENS 6 maand houdbaar is (dus zeker tot mei 2014). Indien dit niet mogelijk is, gelieve mij dan te mailen, want dan hoef ik niet zoveel snoep en pas ik de bestelling aan.

Voor de knaaghoutjes: graag 2x geel, 2x groen en 2x roze (indien mogelijk).

Mvg,
Lien

Ik hoop dat de boodschap overkomt en dat mijn snoep deze keer wel een lange houdbaarheidsdatum heeft. Erg toch dat je dat nu al expliciet moet gaan vermelden :facepalm: 't Is dat casper zo'n groot assortiment heeft en gratis verzending naar belgië aanbiedt boven de 50 euro... Daarom koop ik dus altijd zoveel snoep, ik wil boven de 50 euro uitkomen. Dan heb ik weer genoeg voor een half jaar, maar wat geeft het, die snoepen blijven toch een eind goed (normaal gezien toch).

E!!@
Volwassen rat
Ratten: 0
Geboortejaar: 1992

Berichtdoor E!!@ » vr 15 apr 2016, 11:22

Ik wil even een slechte ervaring hier delen ondanks dat ik het kocht voor mijn hamsters/muizen en niet voor mijn ratten.

Ik had 6x de flying saucer medium besteld. Ik helemaal blij dat ze daar nog te krijgen waren voor een goede prijs. Er bleek toen dat ze er nog maar 2 op voorraad hadden dus uiteindelijk heb ik er maar 2 gekregen (gelukkig!!). Bij aankomst bleek het de verkeerde wielen te zijn. Een heel ander merk en ze staan bekend om 'namaak'. Slechtere kwaliteit e.d. waardoor ik die dus absoluut niet wou. Nergens bij het product stond vermeld dat het om een ander wiel ging. Het plaatje en de titel (naam) zijn van de goede wielen die ik dus zocht. Diezelfde dag direct gemaild dat ik de verkeerde loopwielen heb ontvangen. Ik mag ze terug sturen maar de verzendkosten moet ik zelf betalen. En dat terwijl het niet mijn fout is. Als ze het goede plaatje erbij hadden gezet en/of heel duidelijk hadden vermeld dat het om een ander loopwiel ging dan had ik ze nooit besteld.

Ze gooien het op 'Prijs en product wijzigingen zijn altijd voor behouden.' Hoeveel moeite is het om er even bij te zetten dat het om een ander loopwiel gaat? Ik ben blijkbaar de enige die erover klaagt. Dat zou best kunnen omdat mensen die het verschil niet kennen ook niet zullen klagen. Ze zullen best prima te gebruiken zijn maar ik ben erg teleurgesteld dat ze het niet 1 keer vernoemd hebben. Bij het bestellen heb ik ook aangegeven het liefst verschillende kleuren te ontvangen (paars/groen/blauw). Het loopwiel dat ik gekregen heb bestaat zover ik weet alleen maar in 1 kleurversie.
Mijn engeltjes:
Knabbel, Ginger, Blossom, Ori, Armani, Cola, Skinny, Faith,
Bo, Josefien, Eefje, Yuna, Novya, Ivy, Chloë, Yuki, Beer, Tahnee, Pippi <3

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » ma 18 apr 2016, 08:05

Ik zie dat ze nu de afbeelding wel veranderd hebben. Volgens mij valt het wel onder misleidende informatie en heb je recht op je geld terug: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... er-product
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

E!!@
Volwassen rat
Ratten: 0
Geboortejaar: 1992

Berichtdoor E!!@ » ma 18 apr 2016, 20:44

@Tenmashi
Dan hebben ze toch nog iets gedaan met mijn klacht: de afbeelding wijzigen. Gelukkig kunnen andere mensen er nu niet meer 'intrappen'.

Ik kan mijn geld terug krijgen (11 euro) maar de retour verzendkosten moet ik zelf betalen à 6,95 euro. Het is voor mij dan voordeliger om ze proberen te verkopen voor hetzelfde bedrag. Ze zouden ook via de exoknaag verkocht zijn beide voor het bedrag waarvoor ik ze aangeschaft had (11 euro) maar ik ben beide dames misgelopen. Ik probeer ze nog te verkopen en anders houd ik ze zelf wel als reserve.
Mijn engeltjes:
Knabbel, Ginger, Blossom, Ori, Armani, Cola, Skinny, Faith,
Bo, Josefien, Eefje, Yuna, Novya, Ivy, Chloë, Yuki, Beer, Tahnee, Pippi <3

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » di 19 apr 2016, 00:54

Slechte service... Jij zou aan verzendkosten 'maar' 6,95 euro betalen (nog te veel), maar je moet ook bedenken dat Vlamingen een stuk hogere verzendkosten betalen (want naar Nederland ipv binnen België).

Mss is het tijd dat ik eens een andere winkel ga zoeken voor mijn voer en snoepjes. Een winkel met zo'n slechte service wil ik in feite niet meer steunen. Het enige wat ik nog koop via casper, is science selective rattenvoer en de vanillekoekjes (knaagdier figuurtjes). Die vanillekoekjes blijken ze nu ook te hebben bij Maxi Zoo Kortrijk, niet in zakjes maar als 'schepsnoep' en dat is even goed denk ik. Science selective zou ik mss kunnen bestellen bij Noach Wevelgem, die zaakvoerder slaagt er altijd in om de dingen te bestellen die ik wil (bij Maxi Zoo en Tom&Co kunnen ze dat niet, ook geen idee waarom niet).

Ik heb zelf ook al slechte ervaringen gehad met Casper trouwens. Ik had een keer 8 pakjes reggie rat snacks besteld, in de veronderstelling dat snoepjes toch altijd wel nog een jaar goed zijn. Hadden ze me 8 pakjes gestuurd die nog maar 3 weken goed waren... Ik heb geklaagd, kreeg als reactie dat 'die snoepjes gelukkig ook nog goed zijn na de vervaldatum'. Pardon, ik eet geen vervallen etenswaren en mijn ratten ook niet! Ik denk dat ze toen zeiden dat ik mijn geld terug kreeg als ik de snoepjes terug stuurde, maar de verzendkosten naar NL waren voor mij evenveel als de waarde van de snoepjes :femmy:

Verav
Rattery
Ratten: 8v 3vc 1mc
Geboortejaar: 1990

Berichtdoor Verav » di 19 apr 2016, 09:11

Je hebt helemaal gelijk wat betreft de service en ze hadden als winkel nooit mogen zeggen dat je het dan maar na de houdbaarheidsdatum moet geven.

los daarvan, heb je die echt niet meer geven? Vam die droge snacks, die zijn nog jaren goed! Hier krijgen de ratten en nestjes rittens ook honden/kattenbrokjes die over datum zijn, vooral proefzakjes van de praktijk. Je mag ze niet mee meegeven dan. Maar ze zijn nog prima natuurlijk.
ik koop zelf ook graag producten die bijna aan de datum zijn, ze zijn vaak nog lange tijd goed en er zit korting op. Zo'n houdsbaarheidsdatum is puur voor de winkel/fabriekant om zich in te dekken en heeft in feite nauwelijks nog iets met de daadwerkelijke houdbaarheid te maken.

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Hylke » di 19 apr 2016, 09:58

Ik vind het echt rot voor je Ella, ik vind de gewone flying saucers ook gewoon veel beter van kwaliteit (de 2 delen zitten anders aan elkaar vast) dan die die je nu ontvangen hebt, dus echt lelijk van hun.
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

Berichtdoor Shita » di 19 apr 2016, 12:38

Herkenbaar, dat had ik met de anti-mijt. Speciaal een flesje van 50 ml besteld ipv 10 ml zodat ik er langer mee kon doen.. was het nog maar 4 weken houdbaar. :nopom: Kreeg daarop zo'n zelfde reactie, zo van ach je kan het toch nog wel gebruiken... Vind dat echt geen stijl hoor.
Terug sturen was (bijna) net zo duur als het hier in de prullenbak gooien..... :roll:

Ook een keer met spoed convalescense support nodig, dus snel 2 zakjes besteld en de volledige verzendkosten erbij overgemaakt (zodat het gelijk verstuurd zou worden)
Daarbij de opmerking dat het door de brievenbus kon en ze het resterende bedrag wat ik teveel had betaald er bij konden doen (wat ze ook altijd doen als iets niet voorradig is oid)
En wat kreeg ik? Jawel een pakketje vol met opvulmateriaal en 2 zakjes convalescense support. :muur: Echt fucking kansloos.

Ook nog bij de buren afgegeven :x die natuurlijk pas 's avonds laat thuis waren (terwijl ik het nodig had)
Het verzenden alleen al was twee keer zo duur als het spul zelf.

Is al een tijdje geleden hoor, maar zo te horen is er niets veranderd..
Schandalig dat ze nog altijd zo omgaan met klachten, terwijl de fout nota bene bij hun ligt!
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Terug naar “Shops”