De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
illie
Opvang
Ratten: 8v1c2m
Geboortejaar: 1986

Re: De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Berichtdoor illie » wo 01 mei 2013, 18:25

Geen dierenwinkel die puik verkoopt, dat zijn net als kenner 2-3 kg zakker dwergkonijnenvoer.
Bestelling lijkt mij geen oplossing omdat er een kans is dat de hele partij deze samenstelling heeft.
Wel lastig.

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

Berichtdoor Shita » wo 01 mei 2013, 18:54

Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont, je had zo de helft van mijn Teurlings over mogen nemen. Krijg ik toch niet op met 6 ratjes. :P
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Linda
Alfarat
Ratten: 4M 1C
Geboortejaar: 1991

Berichtdoor Linda » wo 01 mei 2013, 19:16

Dat vind ik lief van je Sandra, maar je woont inderdaad niet bepaald om de hoek :gniffel:
Ik krijg die 15 kilo ook echt niet op met 5 ratten, dus ik denk dat ik zo'n 5 kilo aan de opvang geef. Dan is de kilo prijs alsnog veel minder dan al het andere voer :P

Casper is inmiddels met een oplossing gekomen: ik moet deze zak terugsturen, waarna zij mij een nieuwe zak voer toesturen. Ik vraag me af hoe zij weten dat die nieuwe zak dan wel goed is. Anders blijf ik aan de gang :')
Afbeelding

vuurbal
Puberrat
Ratten: 12v 2vc 3mc
Geboortejaar: 1973

Berichtdoor vuurbal » wo 01 mei 2013, 19:22

Ik heb mijn zak bij de winkel opgehaald/op laten halen en kan hem omruilen. Maar ik zal wel eventjes de nieuwe zak in de winkel open laten maken.

De verkeerde zak ruikt heel anders. De biks ruikt heel sterk. Kun je niet aan de zak ruiken als de postbode hem langsbrengt? Als hij niet goed is, accepteer je hem gewoon niet.

Puik is een alternatief, maar ik vind teurlings beter van kwaliteit. Veel minder stoffig.

illie
Opvang
Ratten: 8v1c2m
Geboortejaar: 1986

Berichtdoor illie » wo 01 mei 2013, 19:26

De postbode ziet je aankomen, sorry ik moet eerst even ruiken :lmao:

Linda
Alfarat

Berichtdoor Linda » wo 01 mei 2013, 19:46

:lmao:
Van mij mogen ze ook de zak openmaken en weer dichtplakken.

In de mail stond dat ze de 6,75 aan verzendkosten voor het retoursturen zouden vergoeden. Maar de verzendkosten zijn 12,40 dus ik heb nog even nagevraagd of ik wel het volledige bedrag terug krijg. Anders wil ik gewoon mijn geld terug.
Afbeelding

Adje
Puberrat
Ratten: 5
Geboortejaar: 1958

Berichtdoor Adje » wo 01 mei 2013, 20:05

IK weet niet of je een Discus in de buurt hebt maar daar verkopen ze ook Teurlings.
Leu dee niks te zeggen hebt proat vaak 't meest.

Shita
Stuurrat
Contacteer:

Berichtdoor Shita » wo 01 mei 2013, 20:07

Ik kreeg ooit een flesje anti mijt die nog maar een paar weken houdbaar was - als ik het terug wilde sturen waren de verzendkosten voor mezelf (6,75 op een flesje van 10 euro :roll: )
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq

Linda
Alfarat

Berichtdoor Linda » wo 01 mei 2013, 20:11

Tsjonge :nee:

@ Adje: wel eentje vlakbij waar mijn vriend woont. Zal daar eens informeren, bedankt :D
Afbeelding

Shita
Stuurrat
Contacteer:

Berichtdoor Shita » wo 01 mei 2013, 20:12

Hopelijk wordt dit beter afgehandeld. :) Ben wel heel erg blij dat mijn bestelling wel goed is gegaan zeg!
Afbeelding

vuurbal
Puberrat
Ratten: 12v 2vc 3mc
Geboortejaar: 1973

Berichtdoor vuurbal » wo 01 mei 2013, 20:32

illie schreef:De postbode ziet je aankomen, sorry ik moet eerst even ruiken :lmao:

:deegroller: :femmy: :rofl:
Als het door die ene postmevrouw afgeleverd zou worden, zou het mij niets verbazen als dat geen enkel probleem is xD Weer eens wat anders dan mensen in nachtkleding en/of krulspelden (bestaan die nog?) toch? :rofl:

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » wo 01 mei 2013, 21:54

Gelukkig dat er een oplossing is gevonden Linda! Zal inderdaad wel productiefout zijn... Jammer allen dat je zo'n flut mail terug krijgt eerst. Ze zetten wel weer lekker hun manier van slechte klantenafhandeling voort zo.
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » do 02 mei 2013, 15:48

Linda schreef:Mieke heeft nu ingegrepen als het goed is, en heeft Casper gemaild om ze te vertellen dat er echt geen staafjes in horen te zitten)

Zij is toch zelf van Casper?

Ik heb net ook m'n bestelling binnen gekregen, wel helemaal in orde gelukkig. De nieuwe sputnik is echt nice, het is een mooie kleur turqoise. En ook 2 circussen nu :pom:
Afbeelding

xbeyondx
Puberrat
Ratten: 4m 3v
Geboortejaar: 1994

Berichtdoor xbeyondx » do 02 mei 2013, 19:04

Ik had eens een keer dat ik 2 balen ecobed had besteld en nog wat dingen, totaal dus 3x verzendkosten had betaald. Ik kreeg me bestelling, alleen 2 balen ecobed? Dus ik bellen, zitten de spullen in een van de balen ecobed. Ze zeiden toen dat het handig was zodat ze verzendkosten zouden besparen. Maar ik heb wel voor 3x verzendkosten betaald..

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » do 02 mei 2013, 19:49

Mieke is gewoon medewerker, niet de eigenaar :)
Afbeelding
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » do 02 mei 2013, 20:20

Ja oké, maar ik bedoelde dat zij daar zelf werkt dus direct communiceert en ook voor de winkel spreekt op ratten.nl.

@ Beyondx: Ik mag hopen dat je één keer verzkosten terug hebt gekregen? Echt belachelijke dingen hebben ze soms hoor..
Afbeelding

Linda
Alfarat

Berichtdoor Linda » do 02 mei 2013, 20:38

Ik hoor de laatste tijd echt meer negatieve dan positieve berichten over Casper... Ik heb het voer vandaag retour gestuurd, ben benieuwd wanneer ik een nieuwe zak voer krijg :)
Afbeelding

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » do 02 mei 2013, 20:42

Owh zo, dan begreep ik het verkeerd :P Ja klopt... Snap die verhoudingen ook niet eigenlijk. Hoorde laatst via via dat ik verdacht werd van fraude. Kwam voor mij ook echt volledig uit het niets vallen en uiteindelijk gaf iedereen Casper de schuld van het ontstaan van die verdenkingen. Maar zover ik weet zit Casper heel niet op rattenforum... dus ik weet het zo net nog niet. Uiteraard kon Casper niks vinden in mijn boekhouding. Heb me er maar bij neergelegd in het kader van ze zijn daar gek bezig en hier doe ik lekker mijn ding en doneer zo nu en dan leuke bedragen aan Ineke, maar het stak wel hoor.. ben er wel 2 weken goed mee bezig geweest in mijn hoofd, was echt van slag. Doe je al meer dan 2 jaar geld doneren krijg je zoiets. Als het serieus waar is vind ik het best erg dat een commerciële webshop mij als vrijwilliger zonder bewijs beschuldigd van fraude en volgens de jurist wiens hulp ik toen ingeschakeld had valt dat onder laster. Maar ik heb dus weer geen bewijs dat het daadwerkelijk van Casper komt, want ze hebben mij nooit een mail/pb gestuurd. Ging allemaal via via... Is ook nooit op forum gezet door de mensen die mij pb's stuurde, maar zelfs de pb's waren echt al voldoende om mij volledig van mijn padje te brengen. Gelukkig ben ik er weer (na veel huilen, geef het maar eerlijk toe...) bovenop gekomen xD

Vage boel dus allemaal...
Afbeelding

xbeyondx
Puberrat
Ratten: 4m 3v
Geboortejaar: 1994

Berichtdoor xbeyondx » do 02 mei 2013, 21:25

Noor, heb geen geld terug gehad.

Linda
Alfarat

Berichtdoor Linda » do 02 mei 2013, 21:49

Wow, dat is echt schandalig! :nopom:
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » do 02 mei 2013, 21:52

@ Ilona: Er is niemand die Casper heet hoor, die eigenaren heten John en Lisette. Maar ik had het vaag meegekregen inderdaad. Ik denk er zo het mijne van, maar ik zeg er maar niet teveel over ;) Vond het in ieder geval naar voor je. Want ondanks dat we het niet altijd eens zijn denk ik zeker dat je een eerlijk persoon bent en dat je je webshop uit liefdadigheid runt :)

@ Beyondx: Dat is echt bizar.... Dan hadden ze mij toch flink pissig aan de lijn zeg :x
Afbeelding

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » do 02 mei 2013, 22:04

De papegaai die in de winkel woont heet Casper :gniffel:

Ik heb toch nog nooit eerder op het forum gezet wat er gebeurd is, dus weet niet zo goed hoe je bij het verhaal komt. Maar hoop niet dat het een via-via-via-via-via verhaal is geweest dan, waarbij je aan begin je voet stoot en aan het einde met een hersenletsel in het ziekenhuis ligt xD
Afbeelding

Naomi
Alfarat
Ratten: 9
Geboortejaar: 1971
Contacteer:

Berichtdoor Naomi » do 02 mei 2013, 22:14

Dat heb je wel Ilona, want ik kende het verhaal ook al .
Ik heb even de zoekfuncttie gebruikt en je hebt het viewtopic.php?f=11&t=1471&p=52877&hilit=boekhouding#p52877 hier verteld.
Afbeelding Groetjes, Naomi Afbeelding

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » do 02 mei 2013, 22:35

Owhja! Kan je zien hoe hotemdebotem ik erdoor was, ben er spontaan dement van geworden! :clown: :clown:

Maar ben blij dat ik het zelf gepost heb xD Ik heb altijd zo'n hekel aan mug-olifant verhalen. Al helemaal als het over iets gaat wat ik in mug versie verteld heb en iemand in olifantenversie naverteld :9
Afbeelding

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » vr 03 mei 2013, 07:57

Ik las het hier en heb toen op t andere forum ook gelezen :)
Afbeelding

Terug naar “Shops”