De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
E!!@
Volwassen rat
Ratten: 0
Geboortejaar: 1992

Re: De rattenwinkel/Casper dierenspeciaalzaak

Berichtdoor E!!@ » do 23 mei 2013, 17:42

Net besteld. Het 2e en 3e voor de ratten, 1e voor de stekelmuizen en 4e voor de opvangers of kleurmuizen ^^ .

Casper
- 2 x Cocoon Aubiose 30 liter/3,5 kilo
- 1 x Esve Corbo Korrels Gewicht: 11.34 kilo
- 1 x Bogena Anti luchtpijpmijt 10 ml
- 1 x Trixie knaagdieren trap
Mijn engeltjes:
Knabbel, Ginger, Blossom, Ori, Armani, Cola, Skinny, Faith,
Bo, Josefien, Eefje, Yuna, Novya, Ivy, Chloë, Yuki, Beer, Tahnee, Pippi <3

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » za 01 jun 2013, 12:40

Is Casper altijd zo sloom met verzenden? Als ik het pakket wil volgen staat er dat ie pas op 6 juni word aangeboden :nopom: Als dat zo is, is het ook meteen de laatste keer geweest. Vorige keren waren ze sneller, en dan ook nog met een of andere wazige maatschappij waar ik nog nooit van heb gehoord
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Noor
Engeltje
Geboortejaar: 1988

Berichtdoor Noor » za 01 jun 2013, 19:46

Ze verzenden toch gewoon met GLS of DHL of zo? Beide niet echt onbekende vervoerders.

Ik ben gewend dat ze vrij snel verzenden iig :)
Afbeelding

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

Berichtdoor Shita » za 01 jun 2013, 19:53

Nee, met DPD. Hier gooien ze standaard een briefje in de bus dat je niet thuis was, bellen niet eens aan... idioten.
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Kat
Omarat
Ratten: 5 meisjes

Berichtdoor Kat » za 01 jun 2013, 19:56

Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met pakketten en het niet-aanbellen van bezorgers. Ik denk dat het toch aan de bezorgers in die buurt ligt :kweenie:

@ Kelly
Was alles wel op voorraad? Misschien dat het daardoor vertraagd is?
Afbeelding

xbeyondx
Puberrat
Ratten: 4m 3v
Geboortejaar: 1994

Berichtdoor xbeyondx » za 01 jun 2013, 20:00

@ Shita, oh daar heb ik zo een hekel aan. ook DPD hier en ze bellen niet eens aan, en ik krijg ook niet eens een briefje. als ik dan bel zeggen ze dat ze aangeklopt hebben (ik heb niet voor niets een bel..), maar ik hoor het echt niet als er tussen de poort en mijn deur nog een hele tuin is (ze kloppen dan op de buitenpoort).

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Contacteer:

Berichtdoor Shita » za 01 jun 2013, 20:03

Toen ze net waren overgestapt naar DPD kwamen er een heleboel klachten in ieder geval.

xbeyondx schreef:@ Shita, oh daar heb ik zo een hekel aan. ook DPD hier en ze bellen niet eens aan, en ik krijg ook niet eens een briefje. als ik dan bel zeggen ze dat ze aangeklopt hebben (ik heb niet voor niets een bel..), maar ik hoor het echt niet als er tussen de poort en mijn deur nog een hele tuin is (ze kloppen dan op de buitenpoort).

:muur: Zo herkenbaar.
Hier ook een keer, Werner naar beneden gesprint, nergens iemand te bekennen.. zat die kerel alweer in z'n auto. Hij heeft dus aangebeld en is gelijk weggelopen, 'want er zal toch wel niemand thuis zijn'......... :') Dus.
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

xbeyondx
Puberrat

Berichtdoor xbeyondx » za 01 jun 2013, 20:27

als ik weet dat DPD moet komen, en ik hoor de bel moet ik ook sprinten. vorige keer was dat dus ook bij mij gebeurd, gelukkig moest hij omdraaien dus kon ik hem nog aanhouden. had ook een keer dat hij al 3x was langs geweest (heel de dag thuis, niemand) en dat ik het pakketje helemaal moest ophalen bij het sorteercentrum..

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » za 01 jun 2013, 20:58

Ik heb nog nooit DPD hier laten komen dus ik weet niet hoe het hier ging, maar bij mijn oude huis brachten ze alles bij buren omdat die altijd thuis waren, dat ging wel goed :clown: Maar ik heb precies zelfde gezeik met UPS, ik word er helemaal knetter van. Ik bestel vrij vaak stof vanuit VS en laatste tijd is het gewoon echt niet leuk meer. Geef mij maar gewoon postnl. Soms is het wel dat ze niet netjes langskomen enzo, maar dan staat je pakketje tenminste gewoon bij de dichtstbijzijnde ophaalpunt. Tenminste niet zo zoals bij DPD dat je het ergens moet afhalen, of met UPS dat je echt van 8 tot 18 thuis moet zijn (ze geven daar geen tijdsindicatie) en dat je dat doet en ze gewoon NOG NIET langskomen. Echt om een punthoofd van te krijgen. Alsof je niks beters te doen hebt in het leven dat 12 uur lang op de UPS wachten :clown:

Klaag klaag xD
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Sann
Engeltje
Ratten: 0

Berichtdoor Sann » zo 02 jun 2013, 17:35

Ik snap ook niet waarom je niet gewoon de optie hebt om te kiezen met wat je het wilt laten verzenden.
Ik heb ook al een paar keer problemen gehad met DPD, mag dan wel 2 euro goedkoper zijn, maar als dat inhoud dat ik mijn pakket na heel veel gezeik pas krijg, of zelfs helemaal niet krijg, dan betaal ik liever 2 euro meer om het met PostNL te laten verzenden.
PostNL is hier altijd super netjes. Ze komen eigenlijk altijd na 18 uur, echt ideaal, want ik ben rond 17:30 thuis van werk dus zo kan ik meest van de tijd gewoon zelf mijn pakketjes ontvangen. :)
Afbeelding

xbeyondx
Puberrat

Berichtdoor xbeyondx » zo 02 jun 2013, 18:30

Die optie zou geweldig zijn, ik heb zelfs een regeling met de mevrouw van postnl die altijd de pakketjes komt brengen dat als ik niet thuis ben ze deze gewoon bij de buren leveren, en als het pakket klein genoeg is doet ze deze op een speciale plek waar ik hem zo kan pakken.

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » ma 03 jun 2013, 09:08

Nou, het is er :woei: Om 10 voor half 9 ging de bel, dus ik in mijn pyama PIJLSNEL mijn bed uit gesprongen om hem aan te pakken :') gelukkig was mijn moeder nog beneden hahah, het pakket was écht zwaar.. stom voer :hehe:

Doe mij maar lekker Post NL
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Snertjuh
Engeltje
Ratten: 5m
Contacteer:

Berichtdoor Snertjuh » ma 03 jun 2013, 16:08

Ik heb nooit problemen gehad met DPD, ik denk dat het heel erg plaatsebonden is dan?
Laatst had ik weer ecobed en applaws besteld, kwam in 1 pakket aan, mijn moeder vond het al vreemd want ik krijg altijd 2 pakjes.
Maar het zat in het ecobed verstopt, dat wist ik natuurlijk wel :gniffel:
Groetjes Jeannette en de ratjes:
Afbeelding

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » ma 03 jun 2013, 19:02

Hier in Kortrijk (België) ook nooit problemen, ik denk dat het afhangt van het humeur van jullie bezorger xD

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » di 04 jun 2013, 07:33

Ik denk inderdaad meer persoonsgebonden ja. Zal wel erg makkelijk zijn om te frauderen met afleveren, slechte controle van bovenaf, te weinig sancties etc.

Om voorbeeld te geven: ik had UPS twee keer moeten bellen omdat mijn pakket op internet steeds stond op 'u was niet thuis'. Ik was dus wel thuis (had speciaal die afspraak gemaakt) en er lag ook geen briefje in de bus. 's Avonds gebeld met 1 of andere hoge pief bij UPS, hadden ze op dag 2 de GPS aangezet. Bleek hij de hele dag op 1 locatie te zijn geweest, niet eens in de buurt van Breda. Waarschijnlijk dus gewoon gezellig bij familie of vrienden op visite...

Lijkt mij dat er gewoon te weinig controle plaatsvindt waardoor dit soort dingen gewoon mogelijk worden. Ik vind het vrij bizar, maargoed, ik ben sowieso iemand die altijd netjes haar werk doet :gniffel: Dus zal wel iets zijn van mensen die werken voor het geld en niet voor het werk en denken van, 'die mensen wachten maar dag langer'.
Afbeelding
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » di 04 jun 2013, 08:23

xbeyondx schreef:Die optie zou geweldig zijn, ik heb zelfs een regeling met de mevrouw van postnl die altijd de pakketjes komt brengen dat als ik niet thuis ben ze deze gewoon bij de buren leveren, en als het pakket klein genoeg is doet ze deze op een speciale plek waar ik hem zo kan pakken.

Dat is ook de normale werkwijze hoor, bij de buren leveren :) Onbeheerd achterlaten mag dan weer eigenlijk niet. Maarja dat is de keuze tussen klanttevredenheid of houden aan de instructies natuurlijk.

@ Ilona: Als de pakketbezorgers van PostNL ook maar een beetje hersenen hebben zal dat bij PostNL niet gebeuren. Die bezorgers krijgen namelijk betaald naar afgeleverd pakket. Dus zo'n bezorger als jij zegt zou bij PostNL niks verdienen die dag :9

Ik heb met DPD nog nooit problemen gehad eigenlijk, maar bestel niet vaak bij Casper.
Afbeelding

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » di 04 jun 2013, 08:48

Dat wist ik niet, maar wel een goede regeling!! Zal dat misschien toch wel verschillen met andere bezorgdiensten mm..
Afbeelding

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » di 04 jun 2013, 21:29

Vandaag was mijn bestelling er al, sneller dan normaal dus want normaal moet ik 1 week en 1 dag wachten vanaf dat ik betaald heb, nu maar 4 dagen (werkdagen uiteraard). Bram en ik lagen wel nog in bed toen de bel ging, dus ik bram aanporren 'ga jij maar opendoen' en hij dan tegenpruttelen 'ik heb geen broek aan' :hehe: Gelukkig dat hij daar nog aan dacht want anders stond hij daar in zijn onderbroek :hehe: Al zijn pyjamabroeken zitten momenteel in de was :')

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Hylke » vr 16 aug 2013, 20:17

Pf hé! :( Had een kooi voor ons syrtje besteld, zou er vandaag zijn. Net tot de conclusie gekomen dat hij waarschijnlijk niet meer geleverd zal worden, kijk ik naar de link en zie ik dat de chauffeur blijkbaar heeft bepaald dat er niemand thuis was, wut? Er was heel de dag iemand thuis. Vind dit zo *** he!!! Want in plaats van 1 dag wachten moet ik nu tot na het weekend, tot maandag wachten :deegroller: :deegroller: :deegroller: :deegroller: :femmy: :x
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Caar
Volwassen rat
Ratten: 5v 1mc

Berichtdoor Caar » za 17 aug 2013, 10:49

Noor schreef:@ Ilona: Als de pakketbezorgers van PostNL ook maar een beetje hersenen hebben zal dat bij PostNL niet gebeuren. Die bezorgers krijgen namelijk betaald naar afgeleverd pakket. Dus zo'n bezorger als jij zegt zou bij PostNL niks verdienen die dag :9

Moeten ze wel zeggen waar ze het hebben afgeleverd :') . Ik had een keer iets bij andere (niet-rattengerelateerde :mrgreen: ) webshop besteld en dat was na een week nog niet bezorgd. Het stond toen wel al op track 'n' trace als "afgeleverd". Ik had ook geen briefje gekregen dat het bij die en die buren was bezorgd. Ik bellen naar de webshop, ze zouden erachter gaan. Dezelfde dag een mailtje gehad dat het volgens PostNL wel was geleverd, maar bij een winkel :huh: . Ik terugmailen, tnx voor het achternagaan! Beetje a-relaxed dat ik dan geen briefje heb gehad :huh: :?: (in iets andere taal natuurlijk :mrgreen: ). Kreeg ik drie weken later een briefje van PostNL dat ze mijn bestelling hadden afgeleverd bij die winkel twee deuren verder (kom je lekker op tijd mee :facepalm: ).
Als de service van die webwinkel dus niet zo goed was geweest, had ik lekker kunnen wachten op m'n pakketje :roll: . Wat nu als het een cadeautje was voor iemand of iets wat kon bederven of om een andere reden direct thuis nodig was? En gelukkig had die winkel het fatsoen om het te bewaren en niet zelf mee naar huis te nemen ofzoiets.
(de webwinkel met de goeie klantenservice betreft overigens de Large en het pakketje betrof mijn Nintendo Boo pyjama :pom: )

Bagger Hylke! Arm syrtje :(

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Hylke » za 17 aug 2013, 13:31

Oh dat is echt wel heel rot!! Snap echt niet dat het zo moeilijk is om even een briefje in je brievenbus, metéén te steken!

Mijn boze mail naar DPD is verstuurd :mrgreen: , maar natuurlijk lezen ze die maandag pas want nu werken ze niet :roll:

Ja, nu moet ze nog langer wachten! Had zoveel zin haar nieuw hok in te richten! Natuurlijk is haar vorige kooi donderdag al verkocht, denkende dat vrijdag haar nieuwe kooi zou toe komen. :/
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

joanna
Puberrat
Ratten: 10m

Berichtdoor joanna » do 22 aug 2013, 14:16

Het is al een tijd geleden dat ik nog eens bij Casper heb besteld, maar hun verpakkingen zijn er toch niet op vooruit gegaan. Geef mij dan maar de stevige dozen en luchtkussentjes van Zooplus. Heb een gebroken glazen drinkfles ontvangen, want dat gebeurt nu eenmaal als je die tussen een grote zak voer en de zijkant van de doos propt... Ik hoop dat ik een nieuwe krijg.
Afbeelding

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » do 22 aug 2013, 14:55

Eigenlijk niet om te lachen, maar om je manier van posten moet ik toch wel lachen xD

Hebben ze er toch niet van geleerd blijkbaar, way back in december 2012 hadden ze bij mij nml hetzelfde gedaan. Iets van plastic onderin de doos en een zak 25 liter zak bodembedekking erop gezet :huh: Resultaat: een puzzel! :pom:
Afbeelding

joanna
Puberrat
Ratten: 10m

Berichtdoor joanna » do 22 aug 2013, 15:09

Dan had je nog iets leuks te doen achteraf ipv enkel saai uitpakken :P
Afbeelding

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » do 22 aug 2013, 15:16

xD
Afbeelding

Terug naar “Shops”