Zooplus

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
mamborats
Puberrat

Re: Zooplus

Berichtdoor mamborats » wo 26 dec 2012, 19:19

Nee op de .com site. Dat was de enige mogelijkheid om het naar hier verzonden te krijgen of die van Finland (ik woon niet in Nederland). Heb wel alle mogelijkheden bekeken. Het was heel jammer dat het niet via de Duitse kon want daar kreeg je diverse dingen bij als extraatje. Maar ik heb het nu voor 255 incl verzenden en hopenlijk bezorgen tot aan de deur.

xbeyondx
Puberrat
Ratten: 4m 3v
Geboortejaar: 1994

Berichtdoor xbeyondx » wo 26 dec 2012, 22:00

en via de telefoon de mobiele site van zooplus zelfs 50.

mamborats
Puberrat

Berichtdoor mamborats » do 03 jan 2013, 07:40

De royal suite die ik net voor kerst heb besteld bij Zooplus is in Malmö aangekomen. Nu nog even half Zweden door. Ik hoop dat het deze week nog bezorgd wordt :pom:
En ik kwam op de mobiele site via de telefoon op hetzelfde bedrag uit als op de gewone .com site.

Sithy
Tech Admin
Ratten: 3m
Geboortejaar: 1989

Berichtdoor Sithy » vr 04 jan 2013, 22:31

Driedubbele bonuspunten nog tot en met morgen :) Heb meteen even flink wat snacks voor Thorran ingeslagen.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Sithy
Tech Admin
Ratten: 3m
Geboortejaar: 1989

Berichtdoor Sithy » di 08 jan 2013, 22:04

Helaas een of andere rare cheape kartonnen mat voor katten ontvangen in plaats van een mooie XL kauwsnack voor Thorran....maar even achteraan gemaild want ding was wel 7,99 :puh:
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

xbeyondx
Puberrat
Ratten: 4m 3v
Geboortejaar: 1994

Berichtdoor xbeyondx » di 29 jan 2013, 11:23

tot 4 februari krijg je op bijna alles 20% korting met de code WINTER-2013!

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Hylke » wo 06 mar 2013, 22:18

Vanaf nu staat op de website en het forum van Rattenopvang Ratopia een link naar zooplus. Als je op deze link klikt en dan meteen besteld gaat een %tje van je aankoop rechtstreeks naar onze opvang! Willen jullie de volgende keer jullie bestellen even aan ons denken? Alvast bedankt!!
http://ratopia.be/links.html
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

AlasseaNellas
Puberrat
Ratten: 3v
Geboortejaar: 1986

Berichtdoor AlasseaNellas » ma 25 mar 2013, 02:42

Zooplus verkoopt eindelijk weer science selective.
Ik deed al bijna een dansje. Want je haalde daar een zak voor 9 euro (2 kg)
Goedkoper had ik ze nog niet gevonden. Plus de gratis verzendkosten vanaf 19 euro. Ideaal!

Maar toen zag ik de nieuwe prijs...
Schrik niet, deze is: 15 euro voor een 1,5 kg zak!!!!

Dit is dus 50% duurder geworden! Weet iemand waarom?
Gaat dit met alle zakken gebeuren (zak ziet er ook anders uit)
Voor nu haal ik ze weer bij fretten.nl (mega bestelling zodat ik gratis verzendkosten heb)

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » ma 25 mar 2013, 10:50

Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat er een nieuwe verpakking kwam, maar belachelijk dat de prijs opeens zo hoog ligt! :O Science Selective was al niet goedkoop..
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Kayleigh
Opvang
Ratten: 10v

Berichtdoor Kayleigh » ma 25 mar 2013, 12:59

Dat zijn dus zo'n zakken als van het cavia voer. Die hebben wij in de dierenwinkel ook een tijdje niet gehad en sinds woensdag is deze zak in het assortiment... Ik zal straks eens kijken hoeveel die kost. In de dierenwinkel betaal ik nu €14,49 voor 2 kg. Dat is al prijzig!
Afbeelding
Slaap zacht 25 lieverds :(

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » ma 25 mar 2013, 13:31

Owh jezus dat is wel echt absurd veel!!! En zo goed voor is het helemaal niet... damn!

Ik begrijp echt niet waarom mensen dit verkiezen boven bijv. ratrations voer ofzo.... :O
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v

Berichtdoor Hylke » ma 25 mar 2013, 16:29

Omdat Pippa selectief eet, enkel het lekkers op eet en tegen dan al het andere eten al opgegeten is door de andere dames :gniffel:
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Kayleigh
Opvang
Ratten: 10v

Berichtdoor Kayleigh » ma 25 mar 2013, 19:48

Het cavia voer van SS kost bij Pets Place €9,99 voor 1,5kg. Per diersoort verschilt het wel in prijs.
Misschien toch de dierenwinkels in de gaten houden?
Afbeelding
Slaap zacht 25 lieverds :(

Marjoleine
Alfarat
Ratten: 3
Contacteer:

Berichtdoor Marjoleine » ma 25 mar 2013, 21:26

Sascha
Cheetah, Gizzy, Jolly, Daithi, Gismo, Spooky, Lynx, Whiskey, Leila, Sona, Lucille, Phantom, Caledonia, Cadillac, Zusa, Dr. Jekyll, Ayke, Sif, Bonnie, Bregje, Lorelei, Spuny & Ginger

AlasseaNellas
Puberrat

Berichtdoor AlasseaNellas » ma 25 mar 2013, 21:33

mijn ratjes eten dit ook erg goed.
ben er echt wel tevreden over, maar als het bij alle winkels zo duur wordt ga ik over op wat anders. Heb nu weer een voorraad besteld bij fretten.nl

joanna
Puberrat
Ratten: 10m

Berichtdoor joanna » di 26 mar 2013, 17:57

Afbeelding

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » di 26 mar 2013, 18:06

Zak van 1,5kg is ook maar ind e €8 euro bij Casper :)
Afbeelding
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

Berichtdoor Shita » di 26 mar 2013, 19:35

Ilona schreef:Owh jezus dat is wel echt absurd veel!!! En zo goed voor is het helemaal niet... damn!

Ik begrijp echt niet waarom mensen dit verkiezen boven bijv. ratrations voer ofzo.... :O

Er is momenteel geen enkel voer waar ik écht positief over ben, maar zolang er nergens goed omschreven staat hoeveel je moet supplementeren begin ik niet aan RatRations voer.. :) Ik geloof dat je met teveel supplement ook kwaad kan doen. Maar goed dit is een andere discussie. 10 euro per kg is gewoon absurt veel, denk dat iedereen het daar mee eens is.
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Linda
Alfarat
Ratten: 4M 1C
Geboortejaar: 1991

Berichtdoor Linda » di 26 mar 2013, 19:55

Bij veel commerciele voeders zou je eigenlijk ook gewoon moeten supplementeren omdat er bijvoorbeeld te weinig calcium in zit...
Tot nu toe heb ik nog geen enkele voer gevonden waar ik helemaal tevreden over ben, maar ze doen het erg goed op ratrations.
Afbeelding

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » di 26 mar 2013, 21:05

Heb de Scutttling Gourmet van voor naar achter doorgenomen en haar conclusie is ook dat de perfecte voeder simpelweg niet bestaat. Je kan het een beetje zien net als met mensen; variatie is het beste voedingspatroon. En dat is, als je altijd hetzelfde droogvoer hebt, praktisch onmogelijk. Die in Scutling Gourmet geeft haar ratten 1x per week een vers gekookte maaltijd enz. Nou, dat gaat mij een beetje erg ver xD
Afbeelding

AlasseaNellas
Puberrat

Berichtdoor AlasseaNellas » wo 27 mar 2013, 13:27

Heb antwoord gekregen van zooplus

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. In de meeste gevallen wordt een prijsstijging veroorzaakt doordat de fabrikant aan ons een hogere prijs berekent voor het artikel. De reden waarom de fabrikant dit doet, is vaak dat de materialen of ingrediënten van het product duurder zijn geworden. Wilt u de exacte reden en opbouw van de prijsstijging weten, dan vragen we u contact op te nemen met de fabrikant.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Dus met beetje pech als alle 'oude' zakken op zijn betaal je straks minstens 10 euro p/kg

Rapalje
Rattery

Berichtdoor Rapalje » do 28 mar 2013, 02:50

Science Selective was altijd al overpriced rommel :P
Rian en rats
Afbeelding

E!!@
Volwassen rat
Ratten: 0
Geboortejaar: 1992

Berichtdoor E!!@ » do 23 mei 2013, 17:40

Net besteld, alleen niet voor de ratten maar voor de stekelmuizen en de opvangers ^^ .

Zooplus
- 8x Kleindier looprad Ø 20 x 6 cm
- JR Farm bergweide-hooi 14 kg pak
Mijn engeltjes:
Knabbel, Ginger, Blossom, Ori, Armani, Cola, Skinny, Faith,
Bo, Josefien, Eefje, Yuna, Novya, Ivy, Chloë, Yuki, Beer, Tahnee, Pippi <3

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » vr 19 jul 2013, 21:55

Bij Zooplus hebben ze de sputnik xl in nieuwe kleuren (zomerkleuren noemen ze het zelf):

Afbeelding

Dus ik had er 4 besteld, en een mailtje erachteraan gestuurd om te vragen of ze 2 van elks konden doen. Kreeg ik een mailtje terug: nee dat kon niet :roll: Volgens mij is het toch echt evenveel werk om 4 gelijke sputniks in een doos te stoppen, als 2x 2 verschillende.

Soit, vrij snel was alles verstuurd, ik kreeg netjes een mail met een track en trace code (van postnl). Vandaag kreeg ik opeens telefoon van een onbekend nummer, het was een voor mij onbekende man. Die wist me te zeggen dat hij een pakket voor mij van straat had geraapt, het lag pal in het midden van de straat, op het kruispunt van de pottelberg in kortrijk (terwijl ik in heule watermolen woon, heule is een deelgemeente van kortrijk dus dat ligt op zo'n 15 minuten rijden van elkaar).

De vriendelijke meneer had het van de straat opgeraapt, en op het label stond mijn naam + ook mijn gsm-nummer (gelukkig) en zo had hij me dus kunnen opbellen. Meneer was zelfs zo vriendelijk om tien minuten na het telefoontje al voor mijn deur te staan, met de doos. Nu was het echt een giga doos, nog groter dan de doos van een furat kd :O Er bleken 4 sputniks in te zitten (4 dezelfde natuurlijk, grmbl). In plaats van die uit elkaar te halen en te stapelen, zodat er een kleinere doos kon dienen, nee, dat is blijkbaar ook te moeilijk voor zooplus.

Nu wou ik die vriendelijke meneer wat 'drinkgeld' geven, of hem binnen uitnodigen, maar dat wou hij niet, op een half minuutje was hij weer weg. Er zijn nog eerlijke mensen in de wereld! Chapeau voor deze vriendelijke meneer!

Heb dan maar een mailtje gestuurd naar zooplus hierover. Anders krijgt postnl gedonder vermoed ik. Op de site van postnl zie ik adhv het track en trace nummer dat het pakket morgen geleverd zal worden. Geen idee waarom het dan vandaag midden op het kruispunt lag... Dit is de eerste keer dat ik problemen heb met postnl, en het is meteen goed raak :gniffel:

joanna
Puberrat
Ratten: 10m

Berichtdoor joanna » vr 19 jul 2013, 22:25

Gek verhaal van die doos!

Ik kreeg vorige keer met de paars/roze sputniks ook een volledige roze... Maar zooplus heeft zo'n groot magazijn en bedient zoveel landen dat ik ook niet verwacht dat ze bestellingen kunnen personaliseren zoals bv Casper. Met de blauw/lime sputniks gelukkig wel van elk kleur 1 gekregen :)
Afbeelding

Terug naar “Shops”