Zooplus

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Sithy
Tech Admin
Ratten: 3m
Geboortejaar: 1989

Re: Zooplus

Berichtdoor Sithy » vr 19 jul 2013, 22:27

Misschien uit de bus gevallen? Zou je bijna denken...

Zooplus verpakt vrij slecht, maar de reden erachter is best sneu.... Vriendin van me werkte er als orderpicker voor ze werd vervangen door Polen. Het is daar verboden om meer dan een reeks luchtzakjes in een doos te doen of enig ander beschermingsmateriaal. Verboden, ja.
Ze mogen dus ook niet uitzoeken, vandaar dat ze niet kunnen mixen en matchen. Het moet zo snel mogelijk ingepakt en er is geen ruimte voor nadenken. (Grijpen, in de doos gooien en verder. Er is dus werkelijk geen tijd om te kijken.)

Wel heel fijn dat er nog eerlijke mensen bestaan, zeg! Echt raar dat het zo op straat lag :/ Nog een geluk dat alles nog heel is met hoe verrot zij de boel inpakken.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » vr 19 jul 2013, 22:30

Nog een geluk dat er geen ongelukken zijn gebeurd vind ik. Zo'n enorme doos (wel een meter lang, zonder overdrijven) midden op een druk kruispunt...

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » za 20 jul 2013, 15:27

Sithy schreef:Zooplus verpakt vrij slecht, maar de reden erachter is best sneu.... Vriendin van me werkte er als orderpicker voor ze werd vervangen door Polen. Het is daar verboden om meer dan een reeks luchtzakjes in een doos te doen of enig ander beschermingsmateriaal. Verboden, ja.
Ze mogen dus ook niet uitzoeken, vandaar dat ze niet kunnen mixen en matchen. Het moet zo snel mogelijk ingepakt en er is geen ruimte voor nadenken. (Grijpen, in de doos gooien en verder. Er is dus werkelijk geen tijd om te kijken.)
Dat is dus ook de reden waarom je soms totaal de verkeerde spullen krijgt. Op een of andere manier krijgen ze het toevallig wel voor elkaar dat dit niet/zelden gebeurd bij mensen die vaak bestellen, al zal het natuurlijk ook wel zo zijn dat mensen met 'geluk' vaker bestellen en pechvogels zoals ik liever nooit meer bij Zooplus bestellen. :|

Wel tof die lime sputniks, hmm.. :clown:
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

joanna
Puberrat
Ratten: 10m

Berichtdoor joanna » za 20 jul 2013, 15:36

Ik kan niet klagen alleszins. Bestel er al 5 jaar ongeveer maandelijks en kan me maar 1 incident herinneren waarbij ik een fout item gekregen heb (voerbakonderlegger ipv tuigje van hetzelfde merk), toen heb ik direct het geld teruggekregen. Alles zit ook wel goed verpakt, hele stevige dozen itt sommige andere webwinkels waarbij de dozen half gescheurd toekomen. Het enige wat vroeger regelmatig kapot ging waren zakken badzand voor de gerbils, dan mocht ik niks met scherpe hoeken mee bestellen. En GLS levert hier heel goed, beter dan TNT.

Het lime is trouwens erg mooi!
Afbeelding

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » za 20 jul 2013, 15:45

Ja dat bedoel ik, mensen die al jaren bestellen hebben zelden wat, maar van anderen die sporadisch bestellen hoor ik dan weer wat anders en zelf had ik 't dus ook. :huh: Ik werd ook niet direct optimaal geholpen. Ja geld terug krijgen maar ik had dat product nodig en opnieuw bestellen zou me meer kosten ivm verzendkosten. :boos: Toen ik pissig werd kon het opeens wel om het alsnog te verzenden. :roll:

Sindsdien nog wel één keer wat besteld en dat is gelukkig wel goed geleverd (zou wat zijn, het was maar één product).
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Noor
Engeltje
Geboortejaar: 1988

Berichtdoor Noor » za 20 jul 2013, 16:05

Ik heb eigenlijk nooit problemen met Zooplus en bestel daar toch al een jaar of 4, 5 met grote regelmaat (katten/frettenvoer). Wel een aantal keren zo'n hooiballetje voor de muizen krom gekregen maar dan kreeg ik wel direct geld terug. Het is wel een wat apart bedrijf inderdaad hoor :gniffel:
Had eergisteren of zo gemaild met een vraag en had binnen een uur antwoord! Heel netjes :)

Ik wil heel graag zo'n effen lime sputnik maar ik durf het niet aan om er 2 te bestellen. Blauw heb ik weer niks mee/aan.
Afbeelding

Suzanne
Omarat
Ratten: 8 m
Geboortejaar: 1981

Berichtdoor Suzanne » za 20 jul 2013, 17:06

Daar zit ik dus ook mee.
Groetjes Suzanne
Afbeelding

Mahumia
Opvang
Ratten: 7 v
Geboortejaar: 1985

Berichtdoor Mahumia » za 20 jul 2013, 18:25

Ik weet niet of ratrations ze ook gaat krijgen? Dan bestel ik ze wel daar, want ik wil alle kleurtjes! :p

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » za 20 jul 2013, 18:55

Ik vind die lime ook echt geweldig! Maarja, ik heb al zoveel dingen voor de ratten en na mijn nieuwe alu echt even stop op spulletjes gezet die ik niet nodig heb.

Laatst wel weer voor de 2e keer bij Zooplus besteld. Ook 3 drinkflessen. De vorige keer waren ze kapot, dus gelijk getest maar gelukkig waren ze allemaal in orde. Verder alleen nog maar hout, hout en nog een hout om te knagen. Gelukkig klopte alles :)

Dat verhaal van die doos vind ik eigenlijk best disturbing, echt heel erg vreemd verhaal hoor!
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Verav
Rattery
Ratten: 8v 3vc 1mc
Geboortejaar: 1990

Berichtdoor Verav » za 20 jul 2013, 21:22

Maar dat van die doos (dat ie op het kruispunt ligt), daar kan zooplus toch niets aan doen? Maar de vervoerder (TNT?) toch wel? of begrijp ik het verkeerd?

Ik heb gister voor het eerst bij zooplus besteld (via de banner van ratjes online, krijgt Jolanda (Parzival) een deel!). Inderdaad aantal houten spulletjes, die hebben ze daar best veel, ook in de wat grotere maten. Dan kunnen ze weer lekker knagen. En zo'n simpel loopwiel voor als ik een nestje/opvangertje(s) in huis heb.
Maar, nu is het vandaag bezorgd bij de buren! Ik was aan het werk. Alleen zijn de buren niet thuis en staat mijn pakketje bij hen voor het raam... Ik wil hem openen en spulletjes uitpakken! :nopom:
Alleen kan zooplus of de TNT meneer (Fred) daar niets aan doen, ben allang blij dat het bij de buren is, dan heb ik het waarschijnlijk eerder dan wanneer ze het nog een keer gaan aanbieden.

illie
Opvang
Ratten: 8v1c2m
Geboortejaar: 1986

Berichtdoor illie » za 20 jul 2013, 23:37

Raar verhaal, zou idd wel uit een bus zijn gevallen.
Ik heb trouwens wel 2 verschillende sputniks gekregen, zodat ik een effen kan maken.
Moet zeggen dat ik zelden problemen heb, ja in het begin met blikken voer, maar voor de rest niks.
Bestel er al lang en regelmatig, vooral grit en blikvoer voor de katten.

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » zo 21 jul 2013, 14:59

Ik heb nog even gekeken op de site van postnl met het track&trace nummer dat ik van zooplus heb gekeken. Nu staat er dat ik dinsdag een pakje mag verwachten en dat het pakje onderweg is? Heel vreemd, zou ik nu nog een pakje krijgen? Ik snap het even niet meer :?:

illie
Opvang
Ratten: 8v1c2m
Geboortejaar: 1986

Berichtdoor illie » zo 21 jul 2013, 20:07

Je had zooplus toch al een mail gestuurd.
Deze is natuurlijk niet uitgescand dus voor postnl is het pakketje gewoon nog ergens.

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » ma 22 jul 2013, 10:15

Lekker zo laten. Heb ik ook weleens gehad, kreeg ik 2 pakketten ipv 1. Zat voor zo'n 100,- aan voer in dus ik vond het wel prima :9
Afbeelding

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » ma 22 jul 2013, 13:30

Vind ik ook :gniffel:

Wel stom trouwens, ook dat het blijkbaar teveel moeite is om verschillende sputniks te sturen. Als ze dat nou wel deden dan wou ik mss ook wel een lime groene bestellen, maar blauw heb ik al :P
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » ma 22 jul 2013, 14:33

Toen ik dat eerste pakje kreeg (via de meneer van Quartier) stond op de site van postnl nog geen enkel streepje (er zijn 4 groene streepjes die de voortgang van je pakket weergeven). Nu staan er opeens 3 streepjes en is het pakket onderweg. Lijkt me toch maar vreemd. Ik hoop nu dat ik toch nog een pakket krijg, met nog eens 4 spuntiks, en dat er dan 2 groen-blauwe bijzitten. Dan heb ik toch mijn 2x 2 soorten, en als ik dan 4 sputniks moet terugsturen dan stuur ik de overschot wel op. Daar kunnen ze niks op tegen hebben volgens mij.

Kat
Omarat
Ratten: 5 meisjes

Berichtdoor Kat » zo 04 aug 2013, 21:16

En? Ik ben wel benieuwd hoe dit nou is afgelopen :P
Afbeelding

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » ma 05 aug 2013, 12:50

Wel nu staat op de site van postnl 'leverdatum onbekend'.
Ik had al eerder aan zooplus laten weten dat ik het pakje op een ongewone manier had ontvangen, blijkbaar hebben ze dat niet doorgegeven aan postnl? Ik heb ook geen verder antwoord meer gekregen van zooplus. Dus ik laat het maar zo, ik heb mijn plicht gedaan vind ik. :P

Kat
Omarat
Ratten: 5 meisjes

Berichtdoor Kat » ma 05 aug 2013, 19:34

Jammer dat je dan niet toch nog een pakketje had gekregen :gniffel: dan had je kunnen matchen. Dat houdt mij eerlijk gezegd wel tegen om te bestellen eigenlijk. Ik ben zo iemand die alle kleurtjes wil xd
Afbeelding

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » wo 23 okt 2013, 15:19

http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_kleinedieren/kooi_ren/rat/tot_100cm_hoog/335023
Afbeelding

Deze zag ik voorbij komen! Zelfde idee als Ferplast KD zover ik zie alleen dan veel goedkoper!!
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Hylke » wo 23 okt 2013, 15:20

Superfijne kooi (heb hem ook gehad)! En prachtige modellen (heel toevallig mijn ratjes haha) :D
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Naomi
Alfarat
Ratten: 9
Geboortejaar: 1971
Contacteer:

Berichtdoor Naomi » wo 23 okt 2013, 15:33

Ik vind het verschrikkelijke kooien, ze zijn zo snel wankel en vallen van ellende uit elkaar. En ik vind ze heel onhandig met het ophangen van hangmatten.
Afbeelding Groetjes, Naomi Afbeelding

Hylke
Queen of rats
Ratten: 5v
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Hylke » wo 23 okt 2013, 15:34

Vind je? xD Ik vind deze kooi, de freddy 2 (max) etc echt superhandig! Naast mijn royal zijn dat de standaard opvangkooien hier. Zo fijn!

Tov. vb de Jenny etc :muur:
Afbeelding

Slaapwel Pepper, Flanel, Fleece, Fristi, Sok, Pookie, Zara, Bibi, Bo, Era, Muts, Dropje, Lori, Niamh, Lea, Needy, Ella, Nami, Nóirín, Violet, Inimini, Meloen, Pippa, Broccoli, Sloefje, Slipje, Paprika, Nina, Niomhe... Ik zal jullie nooit vergeten!

Verav
Rattery
Ratten: 8v 3vc 1mc
Geboortejaar: 1990

Berichtdoor Verav » wo 23 okt 2013, 17:54

Ik heb die kooi nog nooit in het echt gezien, hij is wat kleiner dan de jenny. Ik vind een jenny heel fijn, ik had een oud model met een grote deur bovenop en voorin. Nu heb een furat en die bevallen mij ook meer dan prima eigenlijk :mrgreen:
Overigens vind ik die kooi er wel echt goed uitzien zo vanaf het plaatje.

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » wo 23 okt 2013, 20:59

Had 'm al eens eerder gezien. Het systeem lijkt die op van de Jenny KD dus ik gok dat de kooi ongeveer dezelfde minpunten heeft?
Afbeelding Afbeelding

Terug naar “Shops”