Ik was net te laat voor een heksenhoedje *pruil* Maar ik heb wel andere leuke hoedjes. Ik zat eerlijk gezegd wel te balen dat het allemaal zo lang duurde, want ik viel echt zowat in slaap. Ach, heb toch nog 6 hoedjes weten te bemachtigen.
Niet alle plaatjes staan er meer op, dus ik kan alles showen XD Overigens heb ik na de update op nog 2 geboden, dus wie weet komt er nog wat bij.
Ik heb mijn donker blauwe baret omgeruild voor de Shamrock hoed haha Net betaald, dus hoop dat ze er snel zijn! Heb gisteren al wat props gekocht voor een fotoshoot
Ik was trouwens ook te laat voor de heksenhoedjes
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3
Och wat schattig zeg! Ik moet echt DRINGEND zelf een keer hoedjes-foto's gaan maken! Maar doordat er hier de laatste tijd zoveel zieke ratjes zaten (die ook overleden zijn) heb ik er gewoon nog de tijd niet voor gehad... Ik heb trouwens ook maar 3 volwassen ratten meer over, dus nog maar 3 modellen... De 3 rittens hebben nog een te klein hoofd voor hoedjes-foto's
3 euro wat ik zag. Ligt het aan mij of ik weinig reacties bij foto's. Na wat ik hier gelezen had van snel erbij zijn zie ik nog heel veel dingen staan en bij meeste foto's geen reactie.
Het rode kerstmutsje is een probeerseltje... Mijn rittens blijven maar klein, doordat ze zo'n slechte start hebben gehad in hun leven. Ze zullen wrs nooit een normaal formaat hebben daardoor. Nu zijn ze toch al 5 maand en Yarilo en Wilson wegen nog geen 400 gram. Yatu zelfs nog niet eens 300 gram... Ze beginnen op puberleeftijd te komen maar hebben het formaat van rittens. En het probleem daarbij is dat mijn medium hoedjes dus te groot zijn voor hen! De elastiekjes zijn te groot, maar de hoedjes zelf ook, 't is geen zicht gewoon... Dus nu heb ik een mini formaat hoedje gekocht (het kerstmutsje) om een keer te proberen of dat zou lukken voor hen. Ik vermoed dat het te klein zal zijn, dat ze tussen mini en medium in zitten. Maar 't kost de wereld niet dus wil ik wel eens proberen!
Leuke hoedjes heb je gekocht! Dat bruine Link-hoedje heb ik ook, van op de vorige flash sale! Ik heb het in het grijs, bruin, en natuurlijk in het ROZE
Ik heb dan wel mannetjesratten maar ik stop ze graag in het roze
Ik heb ook 3 hoedjes gekocht. Had er 5 die ik graag wou maar 2 waren er al uitverkocht. He Elise Vergeten foto's van de hoedjes op te slaan en ze staan niet meer in het album.
Maar 1 kokshoedje, 1 baret zwart met witte hartjes, en 1 bruine steampunkhoed