Gesplitst: Commentaar SleepyRats

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
johanna
Gedeactiveerd
Ratten: 7

Gesplitst: Commentaar SleepyRats

Berichtdoor johanna » za 17 jan 2015, 12:53

Wat ik dus niet begrijp is dat je van een webshop die 100 procent van de opbrengst aan Ineke haar ratjes geeft, de ideen steelt, en dan roept ik doneer ook de opvang, dat rijmt in mijn ogen niet met elkaar.

Bloes
Puberrat
Ratten: 6
Geboortejaar: 1982
Contacteer:

Re: SleepyRats

Berichtdoor Bloes » za 17 jan 2015, 15:06

Jennifer, kun je verklaren waarom Sylvi (van Stichting Het Wijze Weeskitten) nog nooit een donatie heeft ontvangen?

johanna
Gedeactiveerd

Berichtdoor johanna » za 17 jan 2015, 15:09

:O :O

Jenn
Volwassen rat
Ratten: 3m 4v
Geboortejaar: 1989

Berichtdoor Jenn » za 17 jan 2015, 15:39

Afbeelding

Verder heb ik hier niks meer te zeggen
Afbeelding
Beorn, Kili en KazhâdNyano, Rosie en Lobelia
R.I.P. Arwen, Eowyn, Elgi, Donna, Ella, Mima, James, Mattia, Remi en Arthur

johanna
Gedeactiveerd

Berichtdoor johanna » za 17 jan 2015, 19:26

Nou ik wel, dit verhaal is nog niet klaar. Ik weet niet wanneer jij dus tegen Ineke gezegd hebt dat ze hout krijgt? maar ik was degene die te lezen kreeg dat jij hout had voor de opvangen, ik vroeg toen aan Ineke of ze hout had gekregen, ze wist van niets.

Bovendien heb ik hier geen reactie op gekregen: Wat ik dus niet begrijp is dat je van een webshop die 100 procent van de opbrengst aan Ineke haar ratjes geeft, de ideen steelt, en dan roept ik doneer ook de opvang, dat rijmt in mijn ogen niet met elkaar.

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » zo 18 jan 2015, 01:33

Hier even mijn ideeën hierover, die ik in het secret-santa topic had gepost, maar ik werd erop gewezen dat ze beter hier stonden.

Ik wou nog even zeggen dat ik schrik van de bittere ondertoon van alle berichten hier, dat ben ik niet gewend van dit forum. Uiteindelijk heeft Jenn toch maar de moeite gedaan om de hele Secret Santa hier te willen organiseren, ze doet dat compleet vrijwillig en bovenop haar eigen leven waar ze het wrs al erg druk heeft.

Dat het pakket nog niet verstuurd is, geeft op zich toch niet, de opvangen gaan het wel krijgen, alleen wat later. Dat maakt toch niks uit, laten we eerlijk zijn, ratten weten heus niet wanneer kerstmis valt, voor hen is het eender of ze 25 december lekkere snoepjes krijgen of pas op 25 januari. Nu lijken sommige mensen hier aan te nemen dat er gefoefeld wordt en dat de opvangen helemaal niks gaan krijgen, dat vind ik niet netjes om te zeggen.

Dat Jenn in een rolstoel niet kan gaan sleuren met zware pakketten snap ik goed genoeg, en dat ze andere dingen wel kan doen snap ik ook. Daarom voel ik me in feite zelf wat triest door deze posts. Ik heb zelf serieuze beperkingen en kan bij momenten ook alleen maar het hoogstnoodzakelijke doen. En alles daarbovenop blijft dan liggen tot het weer beter met me gaat. En de buitenwereld snapt dat ook nooit, want kijk, 'dat en dat en dat kan ze dan wel'. Dus dergelijk onbegrip maakt me intriest. En niet iedereen heeft een boel mensen rond zich die dan wel even inspringen en dingen gaan overnemen van je. Ik heb dat iig niet, ik ben voor het grootste deel op mezelf aangewezen. Dus ik snap Jenn.

Jenn heeft volgens mij enkel de fout gemaakt om niet te communiceren hierrond. Ze had open moeten posten op het forum dat het pakket voor de opvang vertraging ging oplopen omdat ze zelf even niet alles aankon. Daar kan ze dan lessen uit trekken zodat ze het de volgende keer beter zal aanpakken. Maar gewoon daarom zo hard zijn voor haar, dat vind ik eerlijk gezegd een spijtige zaak. Ik denk niet dat Jenn nog een volgende keer haar schouders onder de secret santa zal zetten hierna.

En ik pik hier dan ook maar even in op alle bitsigheid rond haar webwinkel. Waar is dat voor nodig? Ze doneert aan een opvang, dat op zich is toch al super? Ik weet Jenns situatie niet, maar mss heeft ze het financieel nodig om zelf ook een cent over te houden aan haar webwinkel. En doneert ze daarom een halve euro per opvang en niet een hele euro. Niet iedereen heeft zo'n goede financiële situatie dat er superveel kan gedoneerd worden.

Er wordt gesuggereerd dat de opvang erbij wordt gehaald, puur om meer te kunnen verkopen. En weet je, zelfs als dat zo is, vind ik er nog niets mis mee! Je hebt geld nodig om te leven, niet iedereen heeft het geluk om om het even welke goedbetaalde job aan te kunnen of te vinden, sommige mensen moeten zoeken om iets te vinden waarmee ze geld kunnen binnenkrijgen om van te leven. Ik weet niet of Jenn in zo'n situatie is, maar ikzelf wel, en daarom voel ik me persoonlijk aangesproken. Stel dat Jenn in een dergelijke situatie is, en de inkomsten van de webwinkel gebruikt om van te kunnen leven. Wat is daar mis mee? Ze maakt mensen en diertjes gelukkig met mooie hangmatjes en huisjes, diertjes zijn er beter aan toe door haar want hun kooi wordt interessanter en comfortabeler. Plus ze doneert aan een opvang, nog meer diertjes die gelukkig worden.

Dat ze bepaalde dingen overneemt van andere webwinkels, in hoeverre ze dat doet, ik weet het niet. Ik heb zelf een webwinkel gehad en ik was super gefrustreerd toen ik merkte dat andere webwinkels dingen van mij pikten (zelfgevonden benamingen bvb, tot zelfs foto's van hangmatten die ik had gemaakt). Maar wie is er in feite nog origineel? Ik heb hier zelf een keer vol trots een nieuw model hangmat gepost, had ik helemaal zelf uitgedacht. En toen kreeg ik hier commentaar dat ik het gepikt had, want iemand anders had dat model ook. Zonder dat ik het wist. We hadden het onafhankelijk van elkaar bedacht, we hadden hetzelfde idee gehad. In hangmattenland is volgens mij alles al een keer gedaan. Het beste is daarom om zo uniek mogelijk te zijn, dingen te verzinnen die niemand anders heeft, en zo je te onderscheiden van de rest, want zo trek je klanten. Die kiezen dan heel bewust speciaal voor jou.

Dat is gewoon wat ik erover denk, 't is wat lang geworden. Maar ik wou gewoon dat de toon hier niet zo bitsig is, er zijn al genoeg fora die bitsig zijn en die fora laat ik links liggen, hier vond ik het altijd gezellig.

Misschien mis ik iets en broeit er iets tussen bepaalde mensen en Jenn en komt het hier op het forum nu naar boven, spuwen mensen even hun gal. Maar doe dat dan in pb of via mail, niet publiekelijk, dat is onaangenaam. Voor Jenn en voor iedereen die hier leest voor de gezelligheid.

Voor je post, lees je post een keer na, en bedenk dan of je zelf blij zou worden van een dergelijke post. Bedenk je daarbij dat je zelf gekwetst zou zijn, post het dan niet, delete het, ga even met de ratten knuffelen om af te koelen (iedereen is wel eens kwaad, dat mag ook perfect). En post dan later je bedenkingen, maar vriendelijk geformuleerd. En ben je later nog altijd kwaad en wil je in discussie gaan, doe dat dan in pb met de persoon waar je het probleem mee hebt, zonder iedereen te laten 'meegenieten'.

Ik had hier het commentaar over Jenn gelezen, en in dat topic over haar webshop had ik dan ook het commentaar gelezen. En dan heb ik alles even laten bezinken. En dan heb ik pas in de avond gereageerd. Ik heb alleen hier gereageerd, en niet in beide topics (Secret Santa en Webshop). Omdat beide dingen in mijn ogen verband houden, want voor mij lijkt het bijna een afrekening, Jenn pakken op alle punten waar het maar kan, omdat bepaalde mensen problemen hebben met Jenn. Zo komt het over op mij, een buitenstaander, en misschien is het helemaal niet zo en is het allemaal toeval, gewoon twee aparte zaken die op hetzelfde moment naar boven komen. Maar zoals ik het hier allemaal te lezen krijg, maakt het dat ik me afvraag of er niet meer speelt, nl bepaalde mensen die al langer een probleem hebben met Jenn. En als dat inderdaad zo is, dan kan dat beter privé geregeld en bediscussieerd worden, ipv dat het hier wordt uitgesmeerd.

Ik hou er niet van als er op deze manier met mensen wordt omgegaan. Dat staat helemaal los van wie gelijk heeft en wat waar is en wat een misverstand is. Sommige mensen vind je aardig, en met andere mensen schiet je niet op. Zo gaat het in het leven. Laat de mensen met wie je niet opschiet, zoveel mogelijk links liggen, en leef je eigen leven zo goed je kan. Begin niet elkaars vuile was buiten te hangen, betrek niet de hele wereld erbij. Ik kom op dit forum voor de gezelligheid, en dergelijke discussies vol strijd dragen daar niet toe bij.

Ik wil gewoon graag dat piRats een aangenaam forum blijft, aangenaam van toon, met vriendelijke mensen die vriendelijk zijn voor elkaar en respect hebben voor elkaar. Niet alle forumleden hoeven vriendjes te zijn, maar laat elkaar dan in het openbaar met rust en bespreek de dingen waar er problemen over zijn in pb. Dan heb ik het vooral over alle scherpe opmerkingen, die kunnen in pb, als het dan echt moet om scherpe opmerkingen te formuleren.

Voor dit topic: Jenn kon het pakket voor de opvang niet eerder wegbrengen door gezondheidsproblemen. Dat gaat ze binnenkort wel doen, de opvang krijgt het pakket zeker nog. Het wordt verstuurd met Kiala en aangezien Kiala soms een week nodig heeft om pakketten te leveren, kan het nog even duren voor het aankomt. Maar het komt in orde. Jenn had er beter aan gedaan meer te communiceren hierover en hier te plaatsen dat het pakket pas later verstuurd ging worden. Ze zal hier wel uit geleerd hebben en in de toekomst hopelijk opener communiceren.

Dat is samengevat in 6 zinnen waar het hier om draait en in feite hoef ik echt niet meer akelige berichten te lezen hier, want dat is zo'n zonde, voor een forum waar alles draait om onze liefde voor de ratjes. Wees een beetje lief voor elkaar alsjeblieft!

johanna
Gedeactiveerd

Berichtdoor johanna » zo 18 jan 2015, 01:44

Dat Jenn in een rolstoel niet kan gaan sleuren met zware pakketten snap ik goed genoeg, en dat ze andere dingen wel kan doen snap ik ook. Daarom voel ik me in feite zelf wat triest door deze posts. Ik heb zelf serieuze beperkingen en kan bij momenten ook alleen maar het hoogstnoodzakelijke doen. En alles daarbovenop blijft dan liggen tot het weer beter met me gaat. En de buitenwereld snapt dat ook nooit, want kijk, 'dat en dat en dat kan ze dan wel'. Dus dergelijk onbegrip maakt me intriest. En niet iedereen heeft een boel mensen rond zich die dan wel even inspringen en dingen gaan overnemen van je. Ik heb dat iig niet, ik ben voor het grootste deel op mezelf aangewezen. Dus ik snap Jenn.

ach alsjeblieft zeg hou op met het altijd verdedigen van beperkingen om dingen niet te hoeven doen, of laten, of gebruiken, ik word daar zo simpel van.altijd dat slachtoffer gedrag.
Het gaat niet om een pakje hier of daar later, ik zou zeggen lees het toch nog maar een keertje opnieuw. En een rolstoel is nooit een excuus om mensen te gebruiken, of goede doelen, of dingen stelen van een webshop waar alles naar de broodnodige ratjes gaat, die pas echt slachtoffer zijn.

johanna
Gedeactiveerd

Berichtdoor johanna » zo 18 jan 2015, 01:52

En ik pik hier dan ook maar even in op alle bitsigheid rond haar webwinkel. Waar is dat voor nodig? Ze doneert aan een opvang, dat op zich is toch al super?

nee niet als ze dingen pikt uit de winkel die speciaal voor die opvang is opgericht, en de ratjes die 100 procent van nodig hebben, in dat geval is het zo krom als wat.

johanna
Gedeactiveerd

Berichtdoor johanna » zo 18 jan 2015, 01:54

Er wordt gesuggereerd dat de opvang erbij wordt gehaald, puur om meer te kunnen verkopen. En weet je, zelfs als dat zo is, vind ik er nog niets mis mee!

Lekker ben jij, dus jij zou ook het goede doel misbruiken om er zelf beter van te worden? wel fijn dat je dat inzicht zelf geeft.

Heeft ze geen uitkering dan? dan mag ze sowieso uitkijken op dat gebied.

Nou roep je dat wij niet lief zijn voor elkaar, maar moet je eens kijken hoe hard je zelf bent, maar het verzacht omdat je het zo slecht hebt, ik hoef de rest niet te lezen, ik word hier al erg naar van.

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » zo 18 jan 2015, 03:06

Goed, ik zeg er nog 1 ding over en dan ga ik mijn energie in aangenamere dingen stoppen.
Zoals ik het zie hebben bepaalde mensen problemen met Jenn. Het zou goed zijn als die mensen Jenn daar privé over aanspreken en dat deze discussie verder privé wordt gevoerd. Niet in het openbaar. Ik kom op pirats om in een aangename sfeer te praten over ratjes, niet om dergelijke discussies mee te moeten volgen. Ik vind de toon in de berichten onaangenaam, onaardig, en zelfs agressief. Misschien vat ik dat zo op omdat Nederlanders anders communiceren dan Vlamingen, directer zijn in hun uitspraken. Misschien komt het hard over omdat het geschreven taal is. Punt is dat ik dit enorm onaangenaam vind. En dat staat helemaal los van wie gelijk heeft. Want dat interesseert me niet.
Ik zou het echt appreciëren als iedereen nu ophoudt. Misschien kan een modje even ingrijpen. En kunnen we terug naar waar het om gaat op dit forum: in alle gezelligheid over ratten kletsen en onze liefde voor ratten met elkaar delen.
Dat was ook het laatste wat ik er nog over ga zeggen, ik stop mijn energie liever in aangename dingen.

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » zo 18 jan 2015, 07:57

De toon kan hier echt wel anders... :(

En als niemand het zegt, zeg ik het wel: Jenn fijn dat je zo structureel geld doneert elke 3 maanden :)
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » zo 18 jan 2015, 11:37

Laat dit even héél erg duidelijk zijn: ik vind het prima en bovendien wel zo eerlijk dat mensen hun mening mogen geven over een webshop, maar dan moet het wel netjes gebeuren. Persoonlijke aanvallen en eindeloos gedram zijn géén nette manier van commentaar leveren, dus kap daar maar gauw mee of ga ergens anders je gal spuien want hier op het forum hoef ik het niet. Dit is een algemene waarschuwing, wie door gaat krijgt een persoonlijke. ;)

Johanna/Annie, je krijgt PB.
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

johanna
Gedeactiveerd

Berichtdoor johanna » zo 18 jan 2015, 15:42

Tenmashi je hebt pb terug!

johanna
Gedeactiveerd

Berichtdoor johanna » zo 18 jan 2015, 15:49

liens.venten schreef:Goed, ik zeg er nog 1 ding over en dan ga ik mijn energie in aangenamere dingen stoppen.
Zoals ik het zie hebben bepaalde mensen problemen met Jenn. Het zou goed zijn als die mensen Jenn daar privé over aanspreken en dat deze discussie verder privé wordt gevoerd. Niet in het openbaar. Ik kom op pirats om in een aangename sfeer te praten over ratjes, niet om dergelijke discussies mee te moeten volgen. Ik vind de toon in de berichten onaangenaam, onaardig, en zelfs agressief. Misschien vat ik dat zo op omdat Nederlanders anders communiceren dan Vlamingen, directer zijn in hun uitspraken. Misschien komt het hard over omdat het geschreven taal is. Punt is dat ik dit enorm onaangenaam vind. En dat staat helemaal los van wie gelijk heeft. Want dat interesseert me niet.
Ik zou het echt appreciëren als iedereen nu ophoudt. Misschien kan een modje even ingrijpen. En kunnen we terug naar waar het om gaat op dit forum: in alle gezelligheid over ratten kletsen en onze liefde voor ratten met elkaar delen.
Dat was ook het laatste wat ik er nog over ga zeggen, ik stop mijn energie liever in aangename dingen.

Klopt dat de toon directer is in Nederland. Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat als mensen misbruik maken van goede doelen, dan worden mensen erg boos. Deze discussie of dit probleem speelt niet nu even maar al een lange tijd. Je kunt er dus vanuit gaan dat er al talloze reacties zijn gegeven.

Bloes
Puberrat
Contacteer:

Berichtdoor Bloes » zo 18 jan 2015, 21:17

Tja, je kunt met een overzicht komen van banktransacties, maar zijn dit dan misschien ook transacties die net zo hard weer teruggeboekt werden op je eigen rekening? Net zoals dat bij Ineke een aantal keren het geval was? Stichting Het Wijze Weeskitten geeft aan nooit een donatie namens Sleepyrats te hebben ontvangen. Niet deze bedragen, niet op deze data. Sterker nog, ze hebben helemaal nooit meer iets van je gehoord. Dat is althans de informatie die ik krijg. Betalingen aan Ineke zijn inmiddels wel gedaan, maar ook dat ging allemaal zeer moeizaam en pas na tig herinneringen.

Dus ja, beste mensen, dit loopt al een poos. En ja, Jennifer is herhaaldelijk privé hierop aangesproken. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee en ik hou niet van doofpotaffaires die via stiekeme PM'etjes moeten worden 'opgelost'. Potentiële klanten hebben het recht om te weten hoe het zit. Als me dit een waarschuwing oplevert, dan is dat maar zo. Ik heb het ervoor over. Don't blame the messenger. ;)

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » zo 18 jan 2015, 21:43

Bloes, lees mijn post AUB nog eens:
Tenmashi schreef:Laat dit even héél erg duidelijk zijn: ik vind het prima en bovendien wel zo eerlijk dat mensen hun mening mogen geven over een webshop, maar dan moet het wel netjes gebeuren. Persoonlijke aanvallen en eindeloos gedram zijn géén nette manier van commentaar leveren, dus kap daar maar gauw mee of ga ergens anders je gal spuien want hier op het forum hoef ik het niet. Dit is een algemene waarschuwing, wie door gaat krijgt een persoonlijke. ;)

Ik zal 't voor je uitleggen: commentaar mág, maar doe het fatsoenlijk. Als je je niet netjes kunt verwoorden, dan doe je het maar elders/via PB/whatever. De manier waarop je net post is bijvoorbeeld prima, behalve het stuk dat je met "doofpotaffaires" aan komt zetten. Dat vind ik niet eerlijk van je naar mij en mijn forum.
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Bloes
Puberrat
Contacteer:

Berichtdoor Bloes » zo 18 jan 2015, 22:02

Was niet specifiek een reactie op jouw post, Elise. :)
Maar er werd eerder aangegeven dat dit beter via PM kon (door Kat en Lien) en ik vind dit juist iets dat iedereen aangaat.

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » zo 18 jan 2015, 22:38

Ik vind de beschuldigingen die je doet wel heel heftig bloes en als dit waar is, is dit wel zeer ernstig. Wat ik ermee wil zeggen dat je maar beter echt met goed bewijs kan aankomen dan enkel "ik heb gehoord dat"

Toen ik de webshop had doneerde ik ook alles aan ineke en ik ben toen ook openlijk beschuldigd van fraude zonder enkele goede reden. Jij nam mijn webshop over en niet veel later begon jij ook naar mij je vraagtekens te zetten en terwijl ik herhaaldelijk aandrong mijn boekhouding over te nemen, bleef jij dit weigeren en doorgaan met je totaal ongegronde beschuldigingen. Had je mijn boekhouding overgenomen had je de waarheid geweten en had je moeten stoppen met je valse beschuldigingen. Jij koos ervoor dit niet te willen inzien en mij dan maar van fb te verwijderen en wat mensen tegen me op te stoken die hetzelfde deden. Voor mij was dit bijzonder pijnlijk, na 3 jaar vrijwilligers voor ineke. Ik heb het hier heel zwaar mee gehad en dat mag je best weten.

Wat ik ermee wil zeggen, misschien heb je dit keer wel gelijk, maar ik weet ook als geen ander hoe vals jij bent en hoe gemakkelijk jij jezelf als een van de weinig "goede" mensen op aarde ziet wat betreft non profit webshops. Ik vind echt dat je met keiharde bewijzen mag komen want dit is gewoon puur laster waar je mee bezig bent. Jij bent gewoon als eigenaar friemels en frunniks een andere webshop aan het beschuldigen van fraude enkel op basis van "wat je gehoord hebt". Heel fout..

Het zijn hele erge oude koeien die ik nu toch uit de sloot haal, maar voor deze ene keer wil ik dat toch even doen. Ik hoef over het verleden geen discussie meer te voeren, wat gebeurd is is gebeurd en we hebben er een punt achter gezet. Ik hoop enkel dat je ervan geleerd hebt en nu dus met harde bewijzen komt en anders zou willen ophouden hiermee totdat je die bewijzen wel hebt. Stel je hebt het bij de verkeerde eind, maar Jenn is er zo van overstuur dat ze stopt, wat dan?? Dan loopt ineke kostbare geld mis. Dat wil je toch ook niet uiteindelijk, of wel? Dus wees aub echt heel zeker van je zaak..
Afbeelding
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

johanna
Gedeactiveerd

Berichtdoor johanna » zo 18 jan 2015, 22:55

Krijgt Ilona nu ook een waarschuwing? want dit kan dus echt niet!

Wat ik ermee wil zeggen, misschien heb je dit keer wel gelijk, maar ik weet ook als geen ander hoe vals jij bent

Je mocht willen dat je Marloes was, een goudeerlijker persoon ken ik niet. Bovendien sta ik achter haar met het hele verhaal, dus laten we het verder even helder houden. Ik zeg ook niet wat ik van jou vind Ilona, lekker boeien ook. Het gaat hier om een serieuze zaak, en die is dus nog niet afgelopen.

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » zo 18 jan 2015, 23:23

Quote het hele stukje en niet 1 zin, als je het zo eruit filtert ziet het er inderdaad nogal dramatisch uit, terwijl ik het toch heel duidelijk over een valse beschuldiging heb en niet over bloes en haar hele bestaan, zoals jij het er nu neerzet.

Maargoed, volgens mij was ik verder duidelijk wat ik ervan vind en ga het niet herhalen.
Afbeelding

johanna
Gedeactiveerd

Berichtdoor johanna » zo 18 jan 2015, 23:26

Het was genoeg Ilona en dat weet je zelf ook wel. Je beschuldigt nu openbaar Marloes, dus ga niet achteraf roepen dat het niet zo is. Jou verhaal vind ik nogal persoonlijk, en ik denk dat mensen daar verschillend over denken, maar zeg dan niet daar hebben we het niet meer over. Ik vind dat jij wel erg op de persoon speelt. Dat mag hier niet dacht ik toch…………..

Ilona
Rattery
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » zo 18 jan 2015, 23:32

Oké, Annie. Jij zal dan wel beter weten dan ikzelf wat ik bedoel inderdaad. Bedankt voor je toevoeging.
Afbeelding

Tenmashi
Captain Spamrat
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » ma 19 jan 2015, 00:27

Dit topic gaat lekker even op slot. Slaap er maar een nachtje over.

edit: Maak er maar twee nachtjes van, morgen heb ik tijd om aandacht aan dit topic te besteden.
Afbeelding Afbeelding

johanna
Gedeactiveerd

SleepyRats

Berichtdoor johanna » di 20 jan 2015, 23:18

Wij zijn op een fatsoenlijke manier verder hierover op een ander forum. Dat je 1 iemand een waarschuwing geeft, maakt al dat je niet erg geloof waardig over komt met dit forum :deegroller:

owja dit mag je weghalen hoor, met ban er bij :zwaai:

Marita
Puberrat
Ratten: 2v 5m

Berichtdoor Marita » vr 23 jan 2015, 13:34

Serieus? Gaan we echt moeilijk doen over of iemand wel of niet doneert?
Over fraude spreken?
Weten jullie eigenlijk wel wat fraude is?

Arme Jenn die met de grond gelijk gemaakt word terwijl ze kennelijk wél kan bewijzen dat ze gedaan heeft wat ze beloofde.
Bloes spreekt over terughalen van het geld: Wil jij mij eens uitleggen hoe Jenn dat had moeten doen? Probeer het eens zou ik zeggen! Boek maar eens geld naar iemand over en haal het dan ook eens terug. Je kan hoog en laag springen bij de bank maar ze doen het niet voor je. Storneren is alleen mogelijk bij automatische incasso! Dus of stichting het Weeskitten liegt of jullie hadden iemand aan de telefoon die het gewoon niet zo goed wist of jullie verzinnen dit!

Maar goed nu hebben jullie je zin hoor! Iemand die haar best deed om wat zielige dieren te helpen hebben jullie zo ver gedreven dat ze geen donaties meer doet! Die ze (bewezen) wel deed!
Arme kittens en ratten van Ineke...
Bloes: Friemels en Frunniks is GEEN commerciële webshop dus waarom dan doen alsof het concurrentie is?
Ik zou het juist toejuichen NOG een shop die niet alles in eigen zak steekt...
Afbeelding

Voor altijd in mijn hart: Eckdo, Unique, Xandro, Eskar, Sibco en Sakai

Terug naar “Shops”