RatRations.nl

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Re: RatRations.nl

Berichtdoor Kelly » wo 18 mar 2015, 13:47

Wanneer is de Calcivet weer op voorraad? :) Ik heb nu zo'n klein flesje en daar kan ik niet met een spuitje in dus dan moet ik maar wat gokken

En wat is de levertijd momenteel? Want ik moet nu wel eens een ander commercieel voer kopen als het op is
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

E!!@
Volwassen rat
Ratten: 0
Geboortejaar: 1992

Berichtdoor E!!@ » wo 18 mar 2015, 18:38

Kelly schreef:En wat is de levertijd momenteel? Want ik moet nu wel eens een ander commercieel voer kopen als het op is

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik wil graag voer bestellen maar ik zou wel graag ongeveer willen weten wat momenteel de levertijd is. Ik heb gelukkig nog wel wat voer liggen.
Mijn engeltjes:
Knabbel, Ginger, Blossom, Ori, Armani, Cola, Skinny, Faith,
Bo, Josefien, Eefje, Yuna, Novya, Ivy, Chloë, Yuki, Beer, Tahnee, Pippi <3

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » wo 18 mar 2015, 19:13

Hier zitten ze weer op SS, en ik vind het helemaal niks.. vachtjes zijn niet mooi meer
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Marjoleine
Alfarat
Ratten: 3
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Marjoleine » wo 18 mar 2015, 20:05

Op de website staat 2-3 weken.

Wij hebben weer een voorraad binnen :)
Sascha
Cheetah, Gizzy, Jolly, Daithi, Gismo, Spooky, Lynx, Whiskey, Leila, Sona, Lucille, Phantom, Caledonia, Cadillac, Zusa, Dr. Jekyll, Ayke, Sif, Bonnie, Bregje, Lorelei, Spuny & Ginger

blossomgirl
Volwassen rat
Ratten: 2m4c

Berichtdoor blossomgirl » wo 18 mar 2015, 20:24

Ik hoop binnen een week of twee weer de achterstand te hebben ingehaald. Dus in principe hooguit 2 weken, als alles goed gaat!
Afbeelding
Like RatRations.nl op Facebook!
Trotse mama van Ricky, Ruan, Dorian, Gio, Zane en Vico.
Engeltjes: Friemel, Os, Bryan, Percy, Victor, Toby en John.

Anna
Alfarat
Geboortejaar: 1990

Berichtdoor Anna » vr 03 apr 2015, 08:24

Had je mijn bestelling expres in een pampers doos gedaan? :p Het werd bezorgd op mijn werk en ik kreeg een appje dat er 'nu al' pampers waren bezorgd! xD :hehe: En daarna 'o nee, muesli!'
Afbeelding
† Emile - Zorro - Guust - Rintje - Rutte - Akira - Benjamin - Braille

Mahumia
Opvang
Ratten: 7 v
Geboortejaar: 1985

Berichtdoor Mahumia » vr 03 apr 2015, 08:43

:lmao: Die vind ik best wel grappig. Al zou het maar zijn om expres mijn baas te pesten. 'Oh ja, ik moest je nog wat vertellen...' :rofl:

Marjoleine
Alfarat
Ratten: 3
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Marjoleine » vr 03 apr 2015, 20:01

Ruben viel het bij onze bestelling op dat het niet meer in een wiskeydoos werd geleverd [emoji14]
De bezorger moest er altijd om lachen en zei dan nou geniet er van hè xD
Sascha
Cheetah, Gizzy, Jolly, Daithi, Gismo, Spooky, Lynx, Whiskey, Leila, Sona, Lucille, Phantom, Caledonia, Cadillac, Zusa, Dr. Jekyll, Ayke, Sif, Bonnie, Bregje, Lorelei, Spuny & Ginger

blossomgirl
Volwassen rat

Berichtdoor blossomgirl » za 04 apr 2015, 19:52

Haha! Ik pak gewoon de handigste doos van de juiste maat! Maar fijn dat het ook een beetje lachen op levert!
Afbeelding

Anna
Alfarat

Berichtdoor Anna » ma 07 sep 2015, 16:25

Zijn er vandaag pakketten de deur uit gegaan? Ik heb nog niks gehoord van DPD...
Afbeelding

blossomgirl
Volwassen rat

Berichtdoor blossomgirl » ma 07 sep 2015, 16:34

Ik ben afgelopen weekend in Belgie geweest voor Petsotic, dus niet in kunnen pakken. Word morgen verzonden! Mijn excuses. :(
Afbeelding

Anna
Alfarat

Berichtdoor Anna » ma 07 sep 2015, 16:39

Prima, dan komt het nog op tijd voor mijn hongerige opaatjes :) Bedankt!
Afbeelding

Vera
Opvang
Ratten: 8v 2c 5m
Geboortejaar: 1977
Contacteer:

Berichtdoor Vera » di 08 sep 2015, 20:43

Dan wachten we nog even rustig af :) was Petsotic een succes?
Rattenopvang Plop: http://www.opvangratjes.nl

Anna
Alfarat

Berichtdoor Anna » wo 09 sep 2015, 11:15

Is het gisteren verzonden via DPD? Ik heb nog geen bericht gehad. Ik wil best thuis gaan zitten wachten op een bezorger maar alleen als ik het ook echt vandaag kan verwachten...
Afbeelding

Anna
Alfarat

Berichtdoor Anna » ma 14 sep 2015, 21:07

Vandaag ook niks gehoord van DPD. Op de RatRations pagina op facebook werd beloofd dat alles uiterlijk vandaag verzonden zou worden, mij werd een week geleden beloofd dat mijn bestelling afgelopen dinsdag verzonden zou worden... Nooit meer wat gehoord. Inmiddels ben ik door mijn voer heen en moest ik last minute op zoek naar een alternatief. Ik vind het niet netjes dat er totaal niet gecommuniceerd wordt naar betalende klanten wanneer men zich niet aan beloftes houdt, of dat nou door omstandigheden komt of niet.

Kan ik het voer zeer binnenkort nog verwachten of niet? Want dan zou ik graag een andere oplossing zien.
Afbeelding

blossomgirl
Volwassen rat

Berichtdoor blossomgirl » ma 14 sep 2015, 21:29

Mijn excuses Anna. Ik heb vandaag echt alle bestellingen verzonden die nog open stonden, inclusief bestellingen die voor de 2e keer weg moesten omdat DPD ze kwijt zijn geraakt (weer). Je zou vandaag een email moeten hebben gehad van DPD met track en trace gegevens, en de bestelling zou morgen of overmorgen binnen moeten zijn.
Afbeelding

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » ma 14 sep 2015, 22:52

Ik geef even door dat je mss een keer moet gaan kijken op het forum van Ratopia. Daar zijn veel ontevreden klanten, blijkbaar mensen die nog op een compensatie wachten (geld) maar die nog steeds niet gekregen hebben.

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Contacteer:

Berichtdoor Shita » ma 14 sep 2015, 23:14

Ik ben ook zeer ontevreden, heb al mijn voer kunnen weggooien en meerdere met mij. Ik heb een nette mail geschreven met mijn klachten, nooit meer wat op gehoord. :roll: Gewoon schandalig. Ben er helemaal klaar mee.
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » di 15 sep 2015, 00:24

Ja bij Ratopia was er ook die klacht, dat er bepaalde stukjes (de groene?) beschimmeld waren.
Ik geef het gewoon even door hoor, ik bedoel er alleen maar mee dat je mss beter een keer het forum van Ratopia gaat bezoeken, daar zijn er blijkbaar mensen die nog op antwoord wachten.

blossomgirl
Volwassen rat

Berichtdoor blossomgirl » di 15 sep 2015, 06:13

Sandra, een mail van jou heb ik nooit gezien, anders had ik die wel beantwoord.

En ik zal eens op ratopia kijken, als dat kan (ben geen lid). Maar zou je anders kunnen vragen of mensen willen emailen op blossomsmith@icloud (punt) com? Die is betrouwbaar en dan zie ik de mails en kan ik dingen oplossen.

Overigens ben ik gestopt met Ratrations. Laatste bestellingen verzonden, laatste dingen afronden en dan is het klaar. Ik kan het niet meer, helaas.
Afbeelding

Anna
Alfarat

Berichtdoor Anna » di 15 sep 2015, 10:26

Ik heb inderdaad een bericht ontvangen van DPD, kan nog niet precies zien wanneer ze denken te leveren maar ik wacht het dan verder gewoon af. Ik heb gelukkig geen drukke agenda met 39.5w zwanger... Bedankt voor je berichtje.
Afbeelding

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » wo 16 sep 2015, 00:47

Mss kan je je lid maken van het forum van ratopia. Maar ik geef het door.
Behoorlijk veel boze klanten daar...

Shita
Stuurrat
Contacteer:

Berichtdoor Shita » wo 23 sep 2015, 18:28

On 1 mrt 2015, at 15:02, Sandra <ratteryshita@hotmail.com> wrote:
Hallo Debbie,

In augustus heb ik een online bestelling gedaan, waaronder 5 kg rittenvoer.
Dit heb ik in september ontvangen en direct na ontvangst in luchtdichte voorraadbussen gedaan.

Bij RatFest een maand later heb ik nog een paar kilo rittenvoer gekocht bij de RatRations stand.
Hoeveel kg precies weet ik niet meer want het was het laatste beetje wat je nog had.
Ook dit is in goed afsluitbare voorraaddozen gegaan.

Waarom ik in korte tijd twee keer rittenvoer heb gekocht is omdat ik in die periode twee nestjes verwachtte.
Helaas is dat allemaal niet gelopen zoals het zou moeten en dus heb ik het voer niet nodig gehad.
En zolang het luchtdicht afgesloten is kan er niet veel mee gebeuren (althans dat dacht ik)

Echter kwam ik er eind januari/begin februari achter dat het rittenvoer (nr 9) bomvol voedermijt zit.
Ik bewaar het in doorzichtige voorraadbussen en als je heel goed en lang genoeg kijkt kun je ze letterlijk overal zien krioelen!!
Al mijn droogvoer bewaar ik op dezelfde plek in eenzelfde soort voorraadbus dus ik heb gelijk alles nagekeken.
Bij nadere inspectie bleken er ook wat voedermijtjes in de complete mixen (11a/b) te zitten, maar lang niet zoveel als in het rittenvoer.

Het rittenvoer van RatFest was duidelijk het meest besmet. Dat was zo ver aangetast dat ik het na het invriezen alsnog heb moeten weggooien.
Dat bestond vooral uit heel veel gruis en het rook ook onaangenaam.

In het rittenvoer van september zaten ook behoorlijk wat voedermijten, maar niet zoveel als in de mix van RatFest.
Dat was dus het laatste beetje wat er nog was (van de +- 25 kg(?) rittenmix die je mee had genomen naar de beurs)

Ik ga nog bekijken hoe het met mijn andere rittenvoer is nu het in de vriezer is geweest, maar ik baal hier behoorlijk van. Het is geen goedkoop voer.

Tijdens de inspectie van mijn voorraad kwam ik tot mijn schrik ook 2 graanklanders tegen!
Heb gelijk álles in de vriezer gegooid en nu weet ik niet meer in welke mix ik ze heb gezien..... Ik vermoed het rittenvoer maar weet het niet meer zeker.

Tussen al het besmette voer had ik ook eenzelfde voorraadbus met Xtra Vital staan (gekocht in nood omdat ik zonder voer zat en mijn bestelling nog niet binnen was) en daar zat niet één beestje in..... Niet een!

Ik moet eigenlijk weer voer bestellen voor mijn dames maar ik twijfel nu wel een beetje. Ik heb nl. al eens eerder voedermijt in mijn RatRations voer gehad, maar toen had ik zoiets van, ok.. kan een keertje gebeuren....
Mijn ratjes deden het altijd goed op RatRations voer maar als dit vaker gaat voorkomen dan overweeg ik toch om over te stappen naar iets anders.

Sorry voor mijn lange klaag mail, maar ik wilde het je toch laten weten. Zodat zulke dingen in de toekomst hopelijk voorkomen kunnen worden.
Het zou zonde zijn als je hierdoor klanten verliest!

Met vriendelijke groet,

Dezelfde mail een maand later nog eens verstuurd naar winkel@ratrations.nl maar helaas nooit een reactie gehad.
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq

blossomgirl
Volwassen rat

Berichtdoor blossomgirl » wo 23 sep 2015, 18:50

Hoi Sandra,

Ik heb deze mail nooit gezien. Fijn dat je het nu hier neerzet dat ik het toch kan lezen! Zit nu even in avondspits met eten/ bad/ bedtijd, maar ik zal proberen om een uitgebreider reactie te geven wanneer mijn meisje straks op bed ligt.
Afbeelding

Shita
Stuurrat
Contacteer:

Berichtdoor Shita » za 21 nov 2015, 02:15

schopje ;-)
Afbeelding

Terug naar “Shops”