RatRations.nl

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Snertjuh
Engeltje
Ratten: 5m
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

Re: RatRations.nl

Berichtdoor Snertjuh » za 25 jan 2014, 11:43

Oke bedankt voor je antwoord Joanna!
Dan moet ik het maar zien te verkopen want het is ook nogal duur spul...
Groetjes Jeannette en de ratjes:
Afbeelding

Mirjam
Alfarat
Ratten: 3v
Geboortejaar: 1972

Berichtdoor Mirjam » za 25 jan 2014, 12:09

blossomgirl schreef:Even aanvullen - dagelijks supplementeren is niet nodig, dus als je niet dagelijks nat voer geeft is het geen probleem. 2 of 3 keer per week is voldoende. Ik doe maar 1 keer per week, en dan meer als ik niet helemaal tevreden ben met de conditie van mijn ratten (eentje verkouden of zoiets).

Moet ik dan alsnog die grote verpakkingen bestellen als het niet elke dag hoeft? De rittens komen als het goed is 3de/ 4de week maart.
Dus heb ik 2 volwassen dames van 2 en 2 rittendames.
Afbeelding
Rust zacht Nikita
http://www.dedeshop.nl 2de hands babykleding, kinderkleding, accessoires en speelgoed

blossomgirl
Volwassen rat
Ratten: 2m4c

Berichtdoor blossomgirl » za 25 jan 2014, 12:15

Moet niet, maar het scheelt gewoon veel qua geld. Bij Calcivet bijv is 30ml meer dan 5euro, maar 100ml id 10euro, dus uitgerekend veel goedkoper per ml.

@snoozer: DR3 hoeft ook niet elke dag, nee. En af en toe DE erbij is prima, maar dan niet allebei op een dag.

@jeanette: is de verpakking nog gesloten?
Afbeelding
Like RatRations.nl op Facebook!
Trotse mama van Ricky, Ruan, Dorian, Gio, Zane en Vico.
Engeltjes: Friemel, Os, Bryan, Percy, Victor, Toby en John.

Mirjam
Alfarat

Berichtdoor Mirjam » za 25 jan 2014, 12:22

Wat fijn dat je zo snel antwoord :thumbs: Dank je wel, dan ga ik mijn bestelling zo plaatsen denk ik :ja:
Afbeelding
Rust zacht Nikita
http://www.dedeshop.nl 2de hands babykleding, kinderkleding, accessoires en speelgoed

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » za 25 jan 2014, 12:27

Ik vraag het maar gewoon even hier, mocht er iemand voer willen ruilen :hehe: Ik heb Nr 11a en wil graag Nr 7 zonder Knoflook. Misschien iemand hier die het niet erg vind, ik vind het namelijk zonde om dit weg te gooien en nieuwe te moeten bestellen. Maar ik word echt misselijk van de geur die in mijn kamer hangt, maar ben verder wel tevreden over het voer en de supplementen :P
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Mirjam
Alfarat

Berichtdoor Mirjam » za 25 jan 2014, 12:32

Oh chips, nog 1 vraagje Debbie. Hoelang kan ik de insecten bewaren zolang ze nog dicht zijn. De rittens komen immers nog niet maar anders moet ik dubbel bestellen
Afbeelding
Rust zacht Nikita

blossomgirl
Volwassen rat

Berichtdoor blossomgirl » za 25 jan 2014, 12:42

Ze zijn uitgedroogd, dus heel lang houdbaar. Bewaar ze dan wel liefst luchtdicht, en op een koel, donker plek.
Afbeelding

Mirjam
Alfarat

Berichtdoor Mirjam » za 25 jan 2014, 12:58

Top, dank je wel
Afbeelding
Rust zacht Nikita

Mirjam
Alfarat

Berichtdoor Mirjam » za 25 jan 2014, 14:41

Bestelling is geplaatst.

11a 5 kg
11b 5 kg
vanillekoekjes 500 gr
Calcivet 100ml
Gemengde insecten 50 gr

Wat zullen de meisjes blij zijn :woei:
Afbeelding
Rust zacht Nikita

Snoozer
Opvang
Ratten: 4v

Berichtdoor Snoozer » za 25 jan 2014, 17:03

Was ik nog vergeten te zeggen, laatst miste iets in bestelling en werd snel en keurig opgelost!

Snertjuh
Engeltje
Ratten: 5m
Contacteer:

Berichtdoor Snertjuh » za 25 jan 2014, 17:47

blossomgirl schreef:@jeanette: is de verpakking nog gesloten?

Ja de verpakking is nog gesloten, ik dacht als ik bij de DA weg kom met Yarilo en er komt nierfalen uit dan kan ik hem dat gelijk geven maar dat hoefde dus niet meer.
Groetjes Jeannette en de ratjes:
Afbeelding

blossomgirl
Volwassen rat

Berichtdoor blossomgirl » za 25 jan 2014, 18:24

Je kunt het terug sturen naar mij dan. Ik geef dan je geld terug, plus de helft van de verzendkosten. Of als je iemand kan vinden die het mee wil nemen naar leiden is dat ook goed!
Afbeelding

Mirjam
Alfarat

Berichtdoor Mirjam » za 25 jan 2014, 19:05

Fijn os dat he.
Ik had vanmiddag besteld en een paar minuten later, pling, bevestiging.
Afbeelding
Rust zacht Nikita

Anna
Alfarat

Berichtdoor Anna » za 25 jan 2014, 19:17

Maar Mirjam, ga je nu dan én Daily Rat geven én Calcivet? Want in Daily Rat zit al alles, ook calcium, maar als je alleen calcivet gaat geven mis je juist weer een aantal vitaminen. Daarom moet je calcivet combineren met Daily Essentials :)
Afbeelding
† Emile - Zorro - Guust - Rintje - Rutte - Akira - Benjamin - Braille

Mirjam
Alfarat

Berichtdoor Mirjam » za 25 jan 2014, 20:47

Ik heb alleen Calcivet besteld ja. En nee dus geen Daily rat 3 :nope: . Ze krijgen hier bijna dagelijks verse groentes bij en alles wat ze nodig hebben.
Heb hiervoor ook alleen maar Daily rat 3 En niks extra's voor de meiden gebruikt en ze doen het prima. Ze krijgen nu nog bijna elke dag vers eten als in pasta, groentes, af en toe kip of vis, aardappels en tutti frutti en ander fruit
Afbeelding
Rust zacht Nikita

Vera
Opvang
Ratten: 8v 2c 5m
Geboortejaar: 1977
Contacteer:

Berichtdoor Vera » za 25 jan 2014, 22:55

ik heb ook weer 20 kg voer besteld... had eigenlijk 40 kg ineens willen bestellen, maar een onverwachte rekening heeft roet in het eten gegooid (voerleverancier van Banjer levert altijd keurig en zeer snel.. maar hij factureert maar 1x per 4-5 maanden ofzo... dus ik mocht in een keer ruim 200 euro aftikken :( )
Rattenopvang Plop: http://www.opvangratjes.nl

Mirjam
Alfarat

Berichtdoor Mirjam » za 25 jan 2014, 23:51

Oeh balen Vera. Kan hij dat niet vaker doen dan? Maakt het voor jou ook meer te behappen
Afbeelding
Rust zacht Nikita

Vera
Opvang
Ratten: 8v 2c 5m
Geboortejaar: 1977
Contacteer:

Berichtdoor Vera » zo 26 jan 2014, 01:24

Heb ik hem al zo vaak gevraagd... maar zijn vrouw zegt ook al "Met factureren is hij nooit de snelste"... :(
maar goed... met 20 kilo kunnen de kinders hier weer een goede maand vooruit :)
Rattenopvang Plop: http://www.opvangratjes.nl

Kelly
Omarat
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » zo 26 jan 2014, 16:02

Ik ben even aan het kijken, want ik denk dat ik toch echt ander voer ga bestellen :P vind de Knoflook zo smerig. Nu wil ik voor nr 7 zonder knoflook gaan. Maar een ding bestellen kan ik natuurlijk niet :hypo:

Beertje word bijna 2, nu zat ik voor hem te kijken om misschien zachtvoer oid aan te schaffen. En ik wilde Easy Mover voor hem kopen, maar daar zit natuurlijk ook al een hoop in, hoe moet ik dat dan doen met de supplementen in het drinken? Of kunnen die 2 (3 eigenlijk, Calcivet & DE) samen gegeven worden? En wanneer is de Easy Mover dan weer op voorraad
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

blossomgirl
Volwassen rat

Berichtdoor blossomgirl » ma 27 jan 2014, 09:00

Ik ga vandaag contact opnemen met de leverancier van Easy Mover (en alles andere supplementen) om nieuwe te bestellen. Weet dus niet precies hoe lang het zal duren voordat ik het binnen heb, maar hopelijk niet al te lang. Zodra ik meer weet, laat ik het ook hier weten.

Easy Mover word niet in het water gegeven, zoals DE en Calcivet. Het is meer sirooperig, en je hebt maar een druppeltje nodig. Dus is het makkelijker te geven net zoals je medicijnen zou geven. Het kan zonder problemen naast DE en Calcivet en DR3 worden gegeven.
Afbeelding

Kelly
Omarat
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » ma 27 jan 2014, 12:20

Oke dankje! :mrgreen: Dan bijt ik nog even door met mijn knoflook voer :hehe: En bestel voor Beertje dan wat zacht voer om de Easy Mover bij te doen. Dan krijgt hij daar een beetje van, en verder nog normaal voer :)

Eloya
Volwassen rat
Ratten: 6 M
Geboortejaar: 1998

Berichtdoor Eloya » wo 29 jan 2014, 22:28

gisteren mijn eerste bestelling bij ratrations gedaan,

1X een baal finacard. krijg binnenkort weer opvangertjes en in de jenny vind ik fleece niet handig, en mijn halve baal greenmile die ik bij de jenny had gekregen is op. Ben benieuwd of dit net zo goed bevalt als de greenmile :D
Iris, &
Idse, Ingmar, Italy, Roza, Briënne
Afbeelding

blossomgirl
Volwassen rat

Berichtdoor blossomgirl » do 30 jan 2014, 13:57

Een aantal belangrijke weetjes voor klanten:

- Vanaf 1 feb 2014 worden AL onze pakketten verzonden met DPD, in plaats van PostNL. Dat betekent hopelijk minder vertragingen, en betere service. De tarieven blijven hetzelfde.

- De aantal bestellingen die ratrations per maand krijgt blijft stijgen. Dat is echt super, maar betekent wel dat een aantal dingen toch anders moeten. Vanaf 1 feb 2014 zal ik dus geen gratis choco snoepjes bij elke bestelling doen. Als u deze wilt, dan is het nog mogelijk om ze gewoon te bestellen, zodra ze weer op voorraad zijn.

- Ik doe mijn best om 2 verzendmomenten per week aan te houden (maandag en donderdag), maar merk wel dat de donderdag erg moeilijk word, omdat het steeds meer bestellingen zijn, maar meer tijd komt er niet bij! Ik ga door met proberen om toch op donderdag te verzenden, maar houd er rekening mee dat het mogelijk is dat er toch vertraging kan zijn, en dat ik uw bestelling dan op de eerstvolgende maandag zal verzenden. Mocht er vertraging zijn met uw pakket, dan zal ik u mailen erover.

- Binnenkort zal de recept van 11a en 11b een klein beetje veranderen. De ontbijtgranen die wij tot nu toe altijd uit Engeland importeren worden nu schrikbarend duur. Ik wil niet dat 11a en 11b onbetaalbaar worden, dus ga ik de ontbijtgranenmix een beetje aanpassen, en maken met ingrediënten die ik hier kan kopen, voor een betere prijs. De voedingswaarden van het voer blijft natuurlijk hetzelfde.

U bent nog altijd van harte welkom om mij te emailen met vragen of opmerkingen. vragen(at)ratrations.nl.

Groetjes,
Debbie
www.ratrations.nl
Afbeelding

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » do 30 jan 2014, 14:00

Top dat de shop zo blijft groeien! :pom:
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Jorinda
Puberrat
Ratten: 4v
Geboortejaar: 1993

Berichtdoor Jorinda » do 30 jan 2014, 16:53

Veel problemen met PostNL, ja? Kan het me wel voorstellen eigenlijk...

Hier zijn de ratten weer helemaal gelukkig met hun binnen gekomen bestelling. Liepen er gelijk alle vier vandoor met een bananen chipje!
Afbeelding

Terug naar “Shops”