The Rat Warehouse

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

The Rat Warehouse

Berichtdoor Shita » zo 10 jun 2012, 00:08

Paar keer bij besteld, goede service, duurde ook niet heel lang voor ik het in huis had (het is een Engelse webshop.)
Ik heb één keer gehad dat ik 1-2 doosjes urineteststrips te weinig had gekregen en dat werd zonder problemen nagestuurd. :D
www.ratwarehouse.com
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Re: The Rat Warehouse

Berichtdoor Tenmashi » zo 10 jun 2012, 00:18

Ik heb hier meerdere keren nieuwe sputniks besteld, ze waren altijd de eerste met nieuwe kleuren en ik heb geen geduld. :lol: Verzenden naar Nederland kost ook niet zo heel erg veel en is bij mij altijd goed gegaan. Ze hebben een aantal dingen die ik nog niet veel bij andere webshops heb gezien, inderdaad urinestrips, spuitjes, enz.
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » zo 10 jun 2012, 17:39

Hier heb ik overlaatst een hoop sputniks in oranje-rood en wat groene en roze rody tunnels besteld. Ik ben heel tevreden van de service, ik had nog wat vragen gemaild en ik kreeg heel vlot antwoord. De verzendkosten naar belgië zijn helaas gigantisch, als je veel besteld. Wel positief: ze hebben nieuwe artikelen en nieuwe kleuren heel snel binnen, sneller dan casper!

Suzanne
Omarat
Ratten: 8 m
Geboortejaar: 1981

Berichtdoor Suzanne » zo 10 jun 2012, 22:36

Ik heb hier nog nooit besteld maar er wel al een aantal keer een winkelwagentje gevuld :roll: Toch maar eens doen als er weer iets nieuws op de markt is.
Groetjes Suzanne
Afbeelding

Linda
Alfarat
Ratten: 4M 1C

Berichtdoor Linda » ma 11 jun 2012, 09:57

Ik heb hier een paar keer spulletjes besteld die (nog) niet in NL verkrijgbaar waren. Ik had de spullen altijd heel snel al in huis :D
Afbeelding

sutoroberi_sheku
Puberrat
Ratten: 8m
Geboortejaar: 1987
Contacteer:

Berichtdoor sutoroberi_sheku » zo 17 jun 2012, 00:46

Ik heb hier ook al eens besteld! Snel verstuurd en snel geleverd :D
Afbeelding
En Engeltjes: Dusk, Dawn, Conker, Moochie, Munchy, Bailey, MonChou, Pluto, Thor, Rasputin, Ceallach en Eòghann.

Luca
Alfarat
Ratten: 2m
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Luca » zo 17 jun 2012, 17:46

Huh?! Klopt het nou dat de Savic Rody Tunnels en de sputniks véél goedkoper zijn dan op Casper? En dat de verzendkosten maar 3,50 zijn als je onder de 2kg blijft?
Afbeelding

Luca
Alfarat
Ratten: 2m
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Luca » zo 17 jun 2012, 17:49

Oh, nou staat er dat het 8,75 is... Dan is het het eigenlijk haast niet waard...
Afbeelding

Sithy
Tech Admin
Ratten: 3m
Geboortejaar: 1989

Berichtdoor Sithy » zo 17 jun 2012, 18:31

Ze zijn niet heel veel goedkoper, 7 pound is iets van 8,30 euro ;)
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Linda
Alfarat
Ratten: 4M 1C

Berichtdoor Linda » vr 22 mar 2013, 15:39

Ik wil nog even zeggen dat ik heel erg tevreden ben over de service :ja:
Ik heb er al vaker besteld, en ik had de pakketjes altijd heel snel in huis. Begin februari had ik een groene en een blauwe circus besteld (bijna dezelfde prijs als bij Casper, maar die had ze niet op voorraad). Er gingen enkele weken overheen maar ik had geen pakketje ontvangen. Volgens de site van The Rat Warehouse 'mag' je pas na 5 dagen contact opnemen, en inmiddels had ik na 4 weken nog niks. Ik kreeg toen heel netjes een mailtje van The Rat Warehouse dat het pakket bij haar terug was gekomen en ze vroeg of ik wist waarom.
Ik had haar teruggemaild dat ze het pakketje nooit hebben aangeboden bij mij thuis. Normaal stort ze het geld terug, maar nu had ze het pakketje nog een keer laten versturen. Ik heb vandaag m'n pakketje ontvangen en heb maar 1x verzendkosten betaald. Zij gaat haar kosten van het opnieuw verzenden terugvragen van het postbedrijf.
Afbeelding

Terug naar “Shops”