Equine Canine Feline

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

Equine Canine Feline

Berichtdoor Shita » zo 10 jun 2012, 11:39

http://www.equinecaninefeline.com

Iemand ervaring met deze?
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

Cuddie_
Alfarat
Ratten: 3m

Re: Equine Canine Feline

Berichtdoor Cuddie_ » zo 10 jun 2012, 11:46

Nee... zegt me niks.
Afbeelding

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » zo 10 jun 2012, 11:50

Komt me wel vaag bekend voor, wel eens over gelezen geloof ik.
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Shita
Stuurrat
Ratten: 8v
Contacteer:

Berichtdoor Shita » zo 10 jun 2012, 11:52

Ik stond ooit op het punt te bestellen (met Arianne?) maar doordat onze bestelling ergens anders plots uit Amerika bleek te komen ipv Engeland en ik erg mn best heb moeten doen om onze 150 euro terug te krijgen, was ik een beetje afgeschrikt en hebben we er niet besteld. :P Je kunt er met PayPal betalen in ieder geval.
Afbeelding
Lola's Akiko, Shita's Huey, Shita's Isten & Indra, Shita's Kaida & Kazue, Shita's Lilly & Shita's Nanuq
...40 engeltjes in gedachten †

liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Berichtdoor liens.venten » zo 10 jun 2012, 17:36

Ik heb er al een paar keer besteld. Dat ging altijd goed behalve de laatste keer. Toen hadden ze vergeten om 3 sputniks en 1 wilgenbal bij mijn bestelling te stoppen. Na wat over en weer gemail, waarin ik duidelijk aangaf dat ik NIET mijn geld terug wilde, maar gewoon het vergeten deel van mijn bestelling alsnog wou opgestuurd krijgen, hebben ze dus toch een 'refund' gedaan. Ze gaven als reden dat mijn sputniks en wilgenbal niet meer voorradig waren, terwijl ze nog gewoon te bestellen waren op de site! Doordat ze dus gelogen hebben, ben ik serieus op mijn tenen getrapt en niet meer van plan daar nog te bestellen.

Bovendien verpakken ze de sputniks gewoon in dik plastic, en toen ik ze kreeg (allemaal min die drie dus) waren ze vervormd. Toen ik daarover klaagde, zeiden ze dat dat normaal was, dat dat door de verzending was, en dat ik maar een sterke elastiek rond de 'pootjes' moest binden, zodat ze weer in vorm kwamen. Dat lukte dan wel, maar als ik iets bestel wil ik het in orde hebben, en niet dat ik zelf nog moet gaan knutselen.

Mij zien ze daar niet meer terug!

Tenmashi
Captain Spamrat
Ratten: 10m14v
Contacteer:

Berichtdoor Tenmashi » zo 10 jun 2012, 17:37

Dat is inderdaad stom zeg! :x
Afbeelding Afbeelding
Bommel, Ciske, Dex, Doctor, Elrond, Eomer, Fenris, Flowix, Gregory, Grissom & Brennan, Deb, Donna, Rapunzel, Elwynn, Eonar, Freya, Fluttershy, GLaDOS, Geronimo, Hedwig, Hermione, Ilah, Io(rek)

Noor
Engeltje
Geboortejaar: 1988

Berichtdoor Noor » zo 10 jun 2012, 19:50

Ik heb deze site pas op Google gevonden en hoorde erover via Sann en Annemijn, maar ik kan die site dus gewoon nìèt openen :?
Ik krijg echt een hele rare testpagina of zo. Ik werk op Mac maar ook op mijn vriend z'n Windows doet ie het niet. Zo frustrerend!
Afbeelding

Daphne
Puberrat
Ratten: 0

Berichtdoor Daphne » zo 10 jun 2012, 19:54

Ik geloof dat Carleen (Sithy hier op het forum) wel ervaring heeft met deze webwinkel?
Afbeelding
Ratloos sinds 2011 :(

Sithy
Tech Admin
Geboortejaar: 1989

Berichtdoor Sithy » zo 10 jun 2012, 19:56

Ja, een hele tijd terug besteld en dat was prima, Sputniks ook goed verpakt. Maar iets recentelijker had ik besteld, met PayPal betaald, zij hebben de betaling ontvangen en....ik kreeg niks :shock: Klantenservice was kort gezegd ruk. Gelukkig heeft PayPal een heel goede kopersbescherming dus ik heb mijn geld via PayPal keurig terug gehad. Ik had geen zin om door te zeuren met de klantenservice, vandaar dat ik het via PayPal heb gedaan ;)

Ik weet niet of ze overgenomen zijn oid? Eerder vond ik het echt een fijne winkel maar bij de laatste bestelling was mijn ervaring zoals die van Lien... Beetje vreemd vind ik het, dat het ineens zo anders is.
Carleen en ratsels:
Freyr, Orvar en Njall

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » zo 10 jun 2012, 20:04

Ja ik las dacht ik wel op een Engels rattenforum dat het is overgenomen, maar helemaal zeker weet ik dat niet meer, of dat over deze webshop ging. Dacht het wel.
Afbeelding

Linda
Alfarat
Ratten: 4M 1C

Berichtdoor Linda » ma 11 jun 2012, 09:53

Ik krijg de nieuwsbrief, en een tijd geleden is het volgens mij inderdaad overgenomen. Ik heb er nog nooit wat besteld, wel vaak op het punt gestaan, maar na jullie ervaringen laat ik het er maar bij zitten.
Afbeelding

blossomgirl
Volwassen rat
Ratten: 2m4c

Berichtdoor blossomgirl » ma 11 jun 2012, 11:14

ECF is idd een tijdje terug overgenomen. Op fancy rats zijn de ervaringen wisselend, maar helaas toch wel vaak erg negatief, vooral wat betreft klantenservice. Het is wel zo dat als je de code FANCYRATS gebruikt bij afrekenen, dan krijg je 10% korting. Handig om te weten!
Afbeelding
Like RatRations.nl op Facebook!
Trotse mama van Ricky, Ruan, Dorian, Gio, Zane en Vico.
Engeltjes: Friemel, Os, Bryan, Percy, Victor, Toby en John.

Meike
Puberrat

Berichtdoor Meike » ma 11 jun 2012, 11:32

Dat van die vervormde sputniks had iemand bij Casper laatst toch ook last van? Mieke zei dat het kwam omdat ze op de pallet allemaal in elkaar gevouwen zitten waardoor de onderste wat uitgerekt zijn en de bovenste wat ingedeukt, meestal duwt ze ze zelf goed voor ze ze verstuurt maar dat kan je dus inderdaad ook gewoon zelf doen. Ik denk niet dat de specifieke webwinkel daar veel aan kan doen (behalve ze zelf vast recht duwen).

Noor
Engeltje

Berichtdoor Noor » ma 11 jun 2012, 12:06

Verder heeft dus niemand het probleem dat ik heb? Namelijk dat de hele site gewoon niet te openen is?
Afbeelding

SunDai
Puberrat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1985
Contacteer:

Berichtdoor SunDai » ma 11 jun 2012, 12:16

Nee, ik kan hem gewoon openen. :)
Afbeelding

Kayleigh
Opvang
Ratten: 10v
Geboortejaar: 1995

Berichtdoor Kayleigh » ma 11 jun 2012, 12:23

Ik kan de site ook niet openen... Ik heb al vaker deze link gezien op een ander forum en daar opende hij bij mij ook niet.
Afbeelding
Slaap zacht 25 lieverds :(

Aniek
Omarat
Ratten: 2v en 3m

Berichtdoor Aniek » ma 11 jun 2012, 13:22

Meike schreef:Dat van die vervormde sputniks had iemand bij Casper laatst toch ook last van?

Klopt, Sanne had hier last van dacht ik.
Groetjes Aniek en alle knagertjes

Terug naar “Shops”