RatRatsRats

Vind hier topics over (web)shops waar je allerlei leuke rattendingen kunt kopen! 1 topic per (web)shop!
liens.venten
Omarat
Ratten: 4m
Geboortejaar: 1984

Re: RatRatsRats

Berichtdoor liens.venten » do 02 okt 2014, 18:03

Ik had 7 t-shirts besteld, allemaal baggy XXL, vandaag zijn ze aangekomen en ze zijn echt gigantisch, ik zwem erin :( Veel en veel te groot, dus ik heb gemaild over wat ik nu moet doen. Ik hoop dat ik ze retour kan sturen en dat ik dan een refund krijg. Balen hoor. Die t-shirts die ik nu heb zijn iig geen maat 50, mss eerder een 56 of zelfs 58. :(

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » vr 03 okt 2014, 01:27

Ik heb op de site een contactformulier gevonden, dat heb ik ook ingevuld en doorgestuurd. Had ik beter meteen zo gedaan natuurlijk, beetje te vlug geweest...

Ik moet zeggen dat ik de t-shirts wel ongelooflijk mooi vind! Maar massa's te groot dus... Ik ga ze opnieuw bestellen, maar in een kleinere maat. Al twijfel ik of de baggy XL niet nog te groot gaat zijn. Een L zal ik toch wel niet hebben? Ik heb echt maat 50... Zo dun ben ik dus niet, maar in die baggy XXL lijkt het net of ik gekrompen ben in de was haha :hehe:

Enst
Opvang
Ratten: 5m

Berichtdoor Enst » vr 03 okt 2014, 07:41

Ik ben benieuwd wat ik dan binnen krijg...
Heb XL besteld, maar heb maat 46....
Afbeelding
Groetjes van de ...oetjes, en Els.

Marjoleine
Alfarat
Ratten: 3
Geboortejaar: 1988
Contacteer:

Berichtdoor Marjoleine » vr 03 okt 2014, 11:14

Misschien een t-shirt dat je past van zijkant tot zijkant opmeten en vragen welke maat daarbij overeenkomt?
Sascha
Cheetah, Gizzy, Jolly, Daithi, Gismo, Spooky, Lynx, Whiskey, Leila, Sona, Lucille, Phantom, Caledonia, Cadillac, Zusa, Dr. Jekyll, Ayke, Sif, Bonnie, Bregje, Lorelei, Spuny & Ginger

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » vr 03 okt 2014, 19:05

@ Enst: Dan vrees ik een beetje dat die baggy XL voor voor jou te groot zal zijn?

@ Marjoleine: Dat is een heel goed idee, dankjewel voor de tip! Waar moet ik dan opmeten? Onder de mouwen, of ook de onderkant?

Marjoleine
Alfarat
Ratten: 3
Contacteer:

Berichtdoor Marjoleine » za 04 okt 2014, 11:29

Ja onder de mouwen en onderkant.
Sascha
Cheetah, Gizzy, Jolly, Daithi, Gismo, Spooky, Lynx, Whiskey, Leila, Sona, Lucille, Phantom, Caledonia, Cadillac, Zusa, Dr. Jekyll, Ayke, Sif, Bonnie, Bregje, Lorelei, Spuny & Ginger

Enst
Opvang

Berichtdoor Enst » ma 06 okt 2014, 18:48

@ Lien: heb je al antwoord? en al iets anders besteld?
Ik heb mijn bestelling binnen en inderdaad: veeeeel te groot.
Ik weet nu ook even niet wat te doen, dus ben wel benieuwd of jij iets gehoord hebt?
Misschien kun jij wat van mij overnemen?
Afbeelding

Suzanne
Omarat
Ratten: 8 m
Geboortejaar: 1981

Berichtdoor Suzanne » ma 06 okt 2014, 19:28

@ Lien ik wil hier al tijden bestellen en heb een heel grote maat dus als je er niet uit komt met de shop, afhankelijk van welke shirts je hebt, kan ik er misschien wel van je overnemen.
Groetjes Suzanne
Afbeelding

Enst
Opvang

Berichtdoor Enst » ma 06 okt 2014, 19:34

Welke maat heb jij Suzanne?
Afbeelding

Suzanne
Omarat

Berichtdoor Suzanne » ma 06 okt 2014, 20:01

Van shirts denk ik dat ik zeker 50-52 nodig heb en daarnaast houd ik van heel ruim.
Groetjes Suzanne
Afbeelding

Enst
Opvang

Berichtdoor Enst » ma 06 okt 2014, 20:20

ik zal de maat van oksel tot oksel eens meten zo meteen.
Afbeelding

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » ma 06 okt 2014, 21:02

Ik heb de t-shirts vandaag retour gestuurd, dus jammer genoeg te laat gezien hier...

Ik heb van Paula per mail een retouradres gekregen, daar heb ik de shirts naar teruggestuurd, kostte me wel een kleine 17 euro en dat is dus uit eigen zak, bovenop de aankoop. Ze geeft geen duidelijk antwoord over wat er nu gaat gebeuren, vind ik jammer, ben er niet enorm gerust in maar ik hoop dat het eerlijk wordt afgehandeld nu... Ik wil mijn geld niet terug, ik wil dezelfde shirts maar in de juiste maat opgestuurd hebben. De t-shirts zelf waren wel enorm mooi vond ik, goede kwaliteit ook (zo te zien toch). Maar echt massa's te groot, en de mouwen kwamen tot aan mijn ellebogen gewoon... Ik heb toch gewoon een maat 50, maar de baggy XXL is volgens mij eerder een 56 (en dan nog, zou me niet verwonderen als het nog een grotere maat is).

Hier kreeg ik de tip om een goed passend shirt op te meten dus dat heb ik gedaan, ik kwam uit op:
BUST 116 centimetres
HIPS 126 centimetres

Ze gaat voor mij een baggy XL en een baggy L opmeten, en ook een fitted XXL. En zo kijken welke maat ik nodig zou hebben.

Alleen verloopt de communicatie met haar niet echt snel. Mss ben ik te ongeduldig maar ik had in dit topic gelezen van iemand dat ze een tas had besteld die te klein was, dat ze die retour wou sturen, gemaild had, en nooit antwoord had gekregen. Dus ik heb 2 mails gestuurd + het contactformulier op de site ingevuld, 3 keer contact dus, de 3e keer heeft ze geantwoord. Ik heb er niet veel vertrouwen in maar ik hoop maar op het beste?

Enst: zet je hier de maten eens neer van jouw shirts? Van oksel tot oksel en ook de onderkant? En welke maat had jij besteld (en in welke stijl, baggy of fitted)?

Suzanne
Omarat

Berichtdoor Suzanne » ma 06 okt 2014, 21:27

Ik hoop dat het snel goed afgehandeld wordt voor je!
Groetjes Suzanne
Afbeelding

Enst
Opvang

Berichtdoor Enst » ma 06 okt 2014, 21:47

De maten onder de oksels en onderaan zijn hetzelfde. T-shirts zijn allemaal baggy.

Bij de sweater 63 cm
Afbeelding

T-shirt Crazy rat lady 62 cm
Afbeelding

T-shirt Heart-rat Grijs 61 cm
Afbeelding

T-shirt Ratty cartoon zwart 59 cm
Afbeelding
Afbeelding

Enst
Opvang

Berichtdoor Enst » ma 06 okt 2014, 21:51

Ik heb dus alleen aan de voorkant gemeten. @Lien: jouw maten zijn dus het dubbele vergeleken met de mijne.

De maten van bovenstaande T-shirts komen wel ongeveer overeen, enige marge in het maatnemen/rek meegenomen. Allemaal baggy XL.
Afbeelding

Verav
Rattery
Ratten: 8v 3vc 1mc
Geboortejaar: 1990

Berichtdoor Verav » ma 06 okt 2014, 22:58

Ik heb idd nooit reactie van haar gehad over de tas. Heb het maar opgegeven en de tas via het forum doorverkocht. Fijn dat jij iig wel reactie hebt gehad lien! Hopelijk handelt ze het netjes af.

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » ma 06 okt 2014, 23:07

Dan denk ik dat een baggy XL goed moet zijn voor mij.
Ik hoop echt dat ze het netjes afhandelt hoor, ik had 7 shirts besteld en dat was een behoorlijke hap uit mijn budget :(

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » vr 10 okt 2014, 03:31

Ik heb een mailtje van Paula gekregen, ze heeft even het eea opgemeten, ik zet de foto hier omdat dit ook voor andere mensen handig kan zijn:

Afbeelding

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » vr 10 okt 2014, 03:38

Maar dan geraak ik er nog niet aan uit welke maat ik het beste neem...

Ik heb van mezelf 3 t-shirts opgemeten:
T-shirt maat 50 (past perfect): 68 boven de mouwen + 58 onder de mouwen + 72 lengte
T-shirt maat XXL (past perfect maar is iets kleiner dan de maat 50 hierboven): 61 boven de mouwen + 56 onder de mouwen + 66 lengte
T-shirt maat XXL (dat ik te nipt vind): 60 boven de mouwen + 48 onder de mouwen + 66 lengte

Welke maat bestel ik dan het beste volgens jullie? De lengte is van alledrie goed, maar ik zit wat in met de mouwen van de baggy's. Bij mijn baggy XXL kwamen de mouwen gewoon tot aan mijn ellebogen, véél te lang... Dus ik zit ermee in dat dat ook zo zou zijn bij een baggy xl of een baggy l. Hoe waren de mouwen van jouw baggy xl's Enst?

En ik zie ook, Enst, dat bij jouw baggy xl's de maten onder de mouwen 59, 61 en 62 zijn. Dus blijkbaar zit daar ook nog variatie op per t-shirt, wat het moeilijk maakt...

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » vr 10 okt 2014, 03:43

Ik heb een idee.

Enst, zou ik van jou het paarse crazy rat lady t-shirt mogen overkopen? Of anders het grijze 'heart rat' t-shirt?
Die zijn baggy XL toch hé? En 1 t-shirt kan je volgens mij ook versturen met brievenbuspost (dus niet als pakket maar opgevouwen in een A4 enveloppe)? Dan zouden de verzendkosten naar België moeten meevallen denk ik?
Dan heb ik een baggy XL in huis en kan ik dat eens passen. Als het past, geef ik aan Paula door dat ze mijn 7 t-shirts ook in baggy XL mag kiezen. Als blijkt dat dat t-shirt toch te groot is, weet ik dat ik van Paula een kleinere maat ga nodig hebben.

Is dat goed voor jou Enst?

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » ma 13 okt 2014, 10:45

Omgomg! Ik moet een CrazyRatLady trui hebben, zo heet ik op youtube :hehe:
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

Snertjuh
Engeltje
Geboortejaar: 1990
Contacteer:

Berichtdoor Snertjuh » ma 13 okt 2014, 10:49

Ik heb ook nog wel een crazy rat lady tas voor je :P
viewtopic.php?f=20&t=3069
Groetjes Jeannette en de ratjes:
Afbeelding

Kelly
Omarat
Ratten: 7M
Geboortejaar: 1991
Contacteer:

Berichtdoor Kelly » ma 13 okt 2014, 10:53

Aaah foei! :lmao:
Ik heb al wel een tas van ratsratsrats, de roze met ratjes in de vorm van een hart :cute:
Mijn liefste Fluffy, Chubby, Charlie, Teddy, Beertje, Eskimo, Basje & Bimmer, ik mis jullie <3

liens.venten
Omarat

Berichtdoor liens.venten » wo 15 okt 2014, 23:47

Even melden dat het contact met Paula nu wel heel vlot gaat! De start ging wat moeilijk, maar nu krijg ik de dag erop altijd een mailtje terug. Ze doet ook wel veel moeite voor me, dat mag zeker gezegd worden!

Ik wil ook even zeggen aan iedereen die bestelt: de 'baggy style' vrouwen t-shirts zijn gewoon unisex t-shirts. De mouwen komen heel lang, tot onder de ellebogen. De maten op de site kloppen ook niet. Ik had baggy xxl besteld en ik heb een Belgische maat 50 (ik weet het niet zeker maar ik denk dat dat een Nederlandse maat 48 is?). Die was massa's te groot. Ik heb dus de 7 shirts die ik had besteld retour gestuurd. We zijn overeen gekomen dat ze 1 shirt opstuurt in fitted xxl. Als dat past, stuurt ze de 6 andere ook op, zoniet, dan krijg ik een refund voor die 6. Ik blijf dan met 1 shirt zitten, maar dat kan ik hier wrs wel verkocht krijgen dan :mrgreen:

Sowieso zou ik liever hebben dat het past, want ik vind het nog steeds heel mooie shirts!

Ilona
Rattery
Ratten: 22x lief
Contacteer:

Berichtdoor Ilona » do 16 okt 2014, 15:11

Enst schreef:De maten onder de oksels en onderaan zijn hetzelfde. T-shirts zijn allemaal baggy.

Bij de sweater 63 cm
Afbeelding

T-shirt Crazy rat lady 62 cm
Afbeelding

T-shirt Heart-rat Grijs 61 cm
Afbeelding

T-shirt Ratty cartoon zwart 59 cm
Afbeelding

Nou, en dan had je 1 van deze helemaal niet aan afgelopen zondag! Foei!
Afbeelding
Like Rattery Razzy op facebook!
Ilona & Zuzu, Alvy, Auré, Cesi, Akya, Caen, Oli, Polly, Phlox, Dynthe, Rave, Eniq, Eoss, Vritz, Vaye, Tom, Flynth, Gersje, Ucky, Ipke, Marco, Mauro

Terug naar “Shops”